Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Young folks - Vis hvad I kan!!

Side 6 ud af 9 (81 indlæg)
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ørts:

hehe okay, og det jeg havde regnet med, dengang vi havde shoppen opkøbte vi joakims hjemmeside og noget af hans lager, det var dengang man kunne få et komplet shopsystem for 2000 kr af kasper og steffen :D der var snak om steffen havde brugt 148 timer på at lave det :D

Haha, Perfect-Solutions! Jeg har faktisk været med til at udvikle et par websites freelance for dem.. Mine første tjente penge, for at det ikke skal være løgn.

Jeg startede med at lave hjemmesider på folkeskolens bibliotek da jeg var en 11-12 år, og startede ikke så lang tid derefter mit første website. Det website - og et andet, der kom til da jeg var 13-14 stykker - brugte jeg nogle år på at udvikle og drive. Jeg opdagede hvor store penge der var i webudvikling (hallo.. som 14-årig er 2000 kroner for at udvikle en hjemmeside altså helt fantastisk mange penge!!), og efter et par måneder startede jeg min første virksomhed - interweb.dk.. Jeg havde nok en forestilling om, at kunderne kom af sig selv, og efter et stykke tid gik det op for mig, at så nemt var det nok ikke :) Jeg solgte dog et par hjemmesider - og var pavestolt, eksempelvis da jeg solgte til en af vores med-aminoer fra Thyholm, Hans Kjer..

I 2005 vil jeg tro det har været, gik det op for mig, at jeg ikke gad lave andres hjemmesider mere.. Tryllebundet blev jeg ikke :) Så jeg gik tilbage til at drive mine hjemmesider - og i juli i år er jeg så blevet momsregistreret, og har faktisk skudt websites ud på samlebånd siden, med flere på vej. Målet er 6-7 hjemmesider i forskellige målgrupper, hvorefter jeg føler, at det bedre kan lade sig gøre at få solgt annoncerne på siderne. Droppede i juli - samtidig med min momsregistrering - ud af gymnasiet, og lavede ikke en hujende fis. Blev ansat på fuld tid hos en lokal it-virksomhed som webudvikler fra 1. oktober, men jeg pusler selvfølgelig stadig meget med mine projekter! Pønser på at gøre det med virksomheden endnu mere seriøst end nogensinde før - leder efter kontor i Varde/Esbjerg-området, så skriv bare :)

I øvrigt er jeg født i 1990, - og fyldte 17 i sommers.. Iværksættergenet pulser mere end nogensinde før!

Troede faktisk slet ikke at jeg havde så mange ligesindede som tilfældet åbenbart er - der er jo helt vildt mange forholdsvist unge, som styrer totalt! Thumbs up til jer..

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 13:50

Mattias,forskellen fra dengang og nu er du skal smide et 0 mere på så er du der!!! :D

Angående dine sider så arbejder vi i samme branche ;)

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 16:27
Jamen se dog hvor vi networker! Smile

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 16:49

Hvis i er nogle programører derude som keder jer lidt, mangler lidt nyt at rive i så har jeg et lille projekt jeg godt kunne tænke mig kom i luften. 

Det drejer sig om måske 30 timers programering alt efter hvor sej du er :) Penge i projektet, ja det må man sige...

Kontakt mig bare.. 

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 19:21

Vi bruge stifte en Amino Ung - klub eller sådan noget, som jeg kom til at skrive i en anden tråd, hehe...

Lyder til der er en hel del unge mennesker, især fra jylland - Krejlere ;)

Hvor mange er fra syd/sønderjylland?

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 19:27

vestjylland her :).. men bare for langt oppe til vi kan kalde det syd :P

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Fredericia
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 19:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fredericia - det må kunne taksere som sydjylland. 

Lyder bestemt som et godt initiativ. 

Mvh Jesper N. Asmussen

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 19:34

Hehe okay.. Afstanden er jo ikke så stor igen, jeg er fra Sønder Omme, men i ved kun hvor det er hvis jeg siger LegoLand :)

Smith er fra Christiansfeld, så han er helt klart sønderjyde ;) 

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 19:54

.. Og jeg kommer fra Oksbøl... Eller skal jeg sige Varde/Esbjerg :)

Det virker til at fremtiden ikke ligger i København! Se så at få bygget nogle kontorhoteller herovre Sad

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 20:30

Hedensted - og indtil jeg får sat det på verdenskortet, så VejleWink

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Side 6 ud af 9 (81 indlæg)