Cloaking System har intet at gøre med ReFocus. Det er en selvstændig virksomhed, og her går det heldigvis helt forrygende. Flere og flere kunder kommer til hver dag og succesen er helt Cloaking – farligt? – Nej det er det ikke hvis man bruger vores system, og det er der mange mange kunder, der erfarer. |
> Cloaking – farligt? – Nej det er det ikke hvis man bruger vores system
Jeg forstår ikke at du tør holde fast i denne, lad os bare sige meget unøjagtige, påstand. For det er et faktum, at netop fordi i har grebet cloaking-systems an som I har, og at flere har tilkendegivet direkte at de har købt fra jer, er det bestemt ikke et sikkert system. Det ville på ingen måde være underligt, hvis Google valgte at slette - ikke bare de mindst 40-50 cloaking domæner de allerede har slettet fra jer, men også udvalgte kunders branddomæner. Det ville jeg gøre hvis jeg sad på Google, og tro mig - de folk der tager den slags beslutninger på Google er langt mere kyniske end jeg. Som sagt, ville det ikke være den første gang Google tog beslutninger, som måske ikke lige ved første øjekast virker logiske. I den sammenhæng er det meget vigtigt at huske på at Google godt nok køres af maskiner, men det er bygget er passes af mennesker - og mennesker kan blive "pissed" og reagere ud fra det ... :)
Og husk også på, at der er ikke ET ENESTE dansk website som Google ikke godt kan leve uden - men kan DU leve helt uden Google?
Det kan blive meget kostbart at komme med garantier i SEO som man ikke kan holde ... Og jeg synes det skader branchen som helhed