Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cloaking - Farligt!?

Side 11 ud af 20 (194 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Cloaking System har intet at gøre med ReFocus. Det er en selvstændig virksomhed, og her går det heldigvis helt forrygende. Flere og flere kunder kommer til hver dag og succesen er helt
Vi har slet ikke opfattet al den postyr, da vi hver især har travlt med vores andre projekter. Jeg er overrasket over at tråden har udviklet sig sådan. Derfor slår vi lige et par ting fast her med 7-tommer søm 
ReFocus og Cloaking System er to forskellige virksomheder. Cloaking System går forrygende og kunder kommer ind fra hele verden.  
Jeg beklager, at hvis nogen har oplevet problemer med supporten. Det viser sig, at vores supportafdeling har været underlagt problemer fra vores udbyder af support software, hvilket kan betyde at enkelte mails stadig hænger. Vi har rykket udbyderne, der arbejder hårdt på at løse problemet. Skulle der være noget kan vi fanges på telefonen eller på en særlig oprettet mail: dk-support@cloaking-system.com

Cloaking – farligt? – Nej det er det ikke hvis man bruger vores system, og det er der mange mange kunder, der erfarer. Wink

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:04

> Cloaking – farligt? – Nej det er det ikke hvis man bruger vores system

Jeg forstår ikke at du tør holde fast i denne, lad os bare sige meget unøjagtige, påstand. For det er et faktum, at netop fordi i har grebet cloaking-systems an som I har, og at flere har tilkendegivet direkte at de har købt fra jer, er det bestemt ikke et sikkert system. Det ville på ingen måde være underligt, hvis Google valgte at slette - ikke bare de mindst 40-50 cloaking domæner de allerede har slettet fra jer, men også udvalgte kunders branddomæner. Det ville jeg gøre hvis jeg sad på Google, og tro mig - de folk der tager den slags beslutninger på Google er langt mere kyniske end jeg. Som sagt, ville det ikke være den første gang Google tog beslutninger, som måske ikke lige ved første øjekast virker logiske. I den sammenhæng er det meget vigtigt at huske på at Google godt nok køres af maskiner, men det er bygget er passes af mennesker - og mennesker kan blive "pissed" og reagere ud fra det ... :)

Og husk også på, at der er ikke ET ENESTE dansk website som Google ikke godt kan leve uden - men kan DU leve helt uden Google?

Det kan blive meget kostbart at komme med garantier i SEO som man ikke kan holde ... Og jeg synes det skader branchen som helhed

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 14:00

Jeg vil gerne på vegne af Mødebooker ApS melde mig i køen til at få nogle penge...Jeg synes ærligt talt ikke at det er fair først at købe mødebooking hos os i Refocus-regi, undlade at betale regningen og så bestille en ny omgang mødebooking for både Refocus og Cloaking Systems...Men sådan er det nok bare at være en naiv iværksætter...nu er det desværre ikke første gang, at det er sket ved handel med Amino'er, så pas på derude...

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:06

Maraph -> Det er taget til efterretning.

Oxkjær -> Jeg tror ikke der er ret mange danske virksomheder, hvor man læser sine kollegaers e-mail. Beklager at du har haft en uheldig oplevelse med supporten, men vent nu med at konkludere noget på afkastet, før perioden er brugt :)

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 17:40

Jeg er da målløs over jer (cloaking-systems).

Tommy siger han ikke ved en skid? Han tilbyder ikke at ringe til os, svare på vores mails etc.

Kenneth Kromann, gør hvad han (for mine øjne) er bedst til, han slynger en email adresse ud, som vi kan spilde vores liv med at skrive til. De 6 andre emails, 4 forskellige telefon numrer, debat fora osv. var jo ikke nok.

Marcel tryller også lige en ekstra email frem vi kan hygge os med. Hvordan helvede kan i have noget som helst succesfyldt, sådan som i opfører jer? Godt det er et frit valg hvad man ønsker at tro på. Og godt alle ikke læser herinde.

En hurtig søgning på Google!

"Kenneth Kromann udtaler:
Kun ved at holde en høj kvalitet og høj grad af sandhed i de kampagner og reklamer der bliver lavet, kan vi fra branchen sikre at troværdigheden ikke ryger helt i bund. Når man gang på gang oplever uhelige episoder, ender det med at reklame er værdiløs. Det vil vi gerne igang med at diskutere hvordan man undgår."

Jeg fandt citatet her http://www.pressport.dk/pressrelease_read.aspx?ID=3900

Tænk den ene dag er tingene i fineste orden, lige efter har alt faldet uheldig ud, måske cloaking er farligt!

Jimmy

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 18:59

Tommy (den oprindelige):

Oxkjær -> Jeg tror ikke der er ret mange danske virksomheder, hvor man læser sine kollegaers e-mail. Beklager at du har haft en uheldig oplevelse med supporten, men vent nu med at konkludere noget på afkastet, før perioden er brugt :)

Er ikke helt sikker på hvad du mener med dette?

Når man skriver til jeres mailadresse, så har det indtil videre været 2 forskellige der har svaret, så hvem der læser hvilke mails er jeg i og for sig ligeglad med. Marcel har tidligere i dag skrevet, at der er en fejl i jeres support software, det var vist support-fighter i brugte, så det må vel være en generel supportmail som i alle har adgang til?

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 19:00

Dimsedut:

Kenneth Kromann, gør hvad han (for mine øjne) er bedst til, han slynger en email adresse ud, som vi kan spilde vores liv med at skrive til. De 6 andre emails, 4 forskellige telefon numrer, debat fora osv. var jo ikke nok.

Jeg har i dag mailet med Kenneth Kromann, og har fået to svar fra ham, blot lige for retfærdighedens skyld.

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 10:02

Jesper Christiansen:

Jeg vil gerne på vegne af Mødebooker ApS melde mig i køen til at få nogle penge...Jeg synes ærligt talt ikke at det er fair først at købe mødebooking hos os i Refocus-regi, undlade at betale regningen og så bestille en ny omgang mødebooking for både Refocus og Cloaking Systems...Men sådan er det nok bare at være en naiv iværksætter...nu er det desværre ikke første gang, at det er sket ved handel med Amino'er, så pas på derude...

Hej Jesper

Det er en trist oplevelse du har haft med dem, men jeg kan dog fortælle at vi har hos Nordjysk Marketing har kørt en opgave for Cloaking Systems, og der har vi fået pengene som aftalt.

Men jeg har, lige som dig, også selv oplevet det med manglende betaling fra amino'er.

Mvh
Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:09
Fra Randers
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 12:53

Hej

Det er ikke nogen hemmelighed at der den seneste periode har været lidt usikkerhed om hvad der sker med Cloaking System. Årsagen til dette er ikke et ønske om at genere folk, men vi har ligget i forhandlinger med et større amerikansk firma om køb af Cloaking System. Disse forhandlinger er stadig på et indledende stadie, det tager lidt tid at kommunikere ordentligt på tværs af Atlanten. Vi er ikke klar over om denne mulige køber vil fortsætte på det danske marked, da deres primære marked er det amerikanske. Derfor har vi ikke afklaring om hvordan vi skal forholde os til vores danske kunder, og i særlig grad den lille gruppe der har problemer. Vi håber på at få en afklaring meget snart.

Igen undskylder jeg overfor dem der har problemer. Der vil komme en endelig løsning i løbet af kort tid.

Side 11 ud af 20 (194 indlæg)