Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cloaking - Farligt!?

Side 12 ud af 20 (194 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må ærlig talt indrømme, at jeg efterhånden ikke har den store fidus til dig længere. Hvor blev den mail af du lovede mig forrige fredag?

Du har heller ikke svaret på den jeg sendte dig i sidste uge?

Fra Randers
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 14:24

Michael, det beklager jeg. Du har fået en mail nu.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:19

Måske skulle I lufte jeres vasketøj under mere private former?

mvh Hans

Tilmeldt 26. Nov 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:47

Ja, virker umiddelbart som en lidt mærkelig udtalelse overfor kunder, partnere (og ikke mindst køber) - ikke mindst hvis målet er at skabe større sikkerhed omkring firmaet - men det lyder da spændende :)

Mvh
Do no evil

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:12
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:55

Så kom der offentlig dokumentatiopn på det jeg hele tiden har sagt: Cloaking KAN godt være farligt - og da særligt når det overlades til folk der øjensynligt er for uerfarne til at gøre det ordenligt.

http://www.mattcutts.com/blog/detecting-more-undetectable-webspam/

At det i denne omgang nok ender med at gå ud over bl.a. EnGodSag, der bruges som skræmmeeksempel ovenfor, er jo så bare ærgeligt for dem. Men med den meget bastante udmelding Cloaking System er kommet med om at der in en risiko er ved deres system, bliver det spændende at se hvor den sag ender...

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 12:08

Den ender næppe som "en god sag".... Undskyld... Ku' ikke lade være Big Smile

Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:50

Jeg forstår simpelthen ikke hvordan navne som Refocus, Marcel Fuursted og Cloaking-system.com kan være så ligeglade med den værdi der var i deres navne, det virker fuldstændigt vanvittigt at man kan gå fra at være blandt de absolut bedste og mest respekterede i branchen (for bare et par måneder siden) til nu at være dem som ingen vil lege med.....

Jeg kunne virkeligt godt tænke mig at vide hvad det er der er foregået der oppe i det nordjyske

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:00

seo:

Jeg kunne virkeligt godt tænke mig at vide hvad det er der er foregået der oppe i det nordjyske

Det gad jeg godtnok også at vide. Man står bare som et stort spørgsmålstegn.

Måske vi får historien og bevægegrundene en gang...

MVH, Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:56

Vi er heldigvis i god dialog med Google herom, og jeg har forelagt deres direktør fakta i denne sag. Af hensyn til det juridiske kan vi ikke fremlægge alt her - og så er jeg heller ikke tekniker.

Men til info følger her skriftligt statement fra ReFocus, som vi modtog, da vi ganske fortørnede tog kontakt til dem for 4 uger siden - da vi fandt ud af, at de i direkte modstrid med vores aftale anvendte disse metoder (og ikke havde orienteret os om hverken metode eller domæner skriftligt, som aftalen foreskriver):

"Hej Jonathan,

Vi vil beklage at vi har oprettet et Cloaking website uden Jeres fuldgyldige accept heraf. Fejlen ligger helt og aldeles på vores side, og vi burde have informeret Jer yderligere omkring hvad dette website kunne medføre. Websitet har ikke været i ENGODSAG’s interesse, og websitet er blevet fjernet igen øjeblikkeligt.

Igen beklager vi fejlen.

De bedste hilsner

xxx 

Projektleder, ReFocus"

Side 12 ud af 20 (194 indlæg)