det er deres almindelige system se her søgemaskineoptimering og min erfaring er god.. det er dog meget vigtigt at pointere at hvis du ikke er helt hjemme i hvordan man laver html osv er det en god ide at få en til at hjælpe sig med at sætte siderne op.. for seo siden skal jo ligne din egen sådan at den er god og relevant for brugere at se/læse på og samtidig skal teksten være i orden det er jo teksten google elsker.. Jeg stiller gerne min erfaring til rådighed.. så kan sende mig en mail så kan vi snakke om det... |
Der er jo altid en vis risiko ved at blande sig i en såååå lang debat, så måske skulle man lade være, -men det kan jeg simpelthen ikke
Jeg må sige, at selvom jeg ikke forstår en sk.. af alt det tekniske, så må jeg konkludere at hvis Mikkel har ret, så kan vi da være mange, som er på den, -for som nystartet vil man da gerne gøre en del, for at komme højt på google, -og det lover Scannet (hvor jeg også har min shop) at man gør ved en meget lille indsats, når bare man lige får SEO. Man får jo intet at vide om den risiko, der kan være (måske fordi de ikke ser den risiko eller den ikke er der).
Og de kan heller ikke rigtigt forklare sig, når man konfronterer dem med den debat, som kører her.. Og det får altså mine alarmklokker til at ringe også, som Mikkels.. Nu har jeg, selvom jeg kun har været igang i 3 mdr) været kontaktet af K2M, diverse annoncehajer m.m. som SÅ GERNE VIL HJÆLPE LILLE MIG til et kæmpesalg. Og man skal sgu passe på sig selv og sin butik.. Jeg har ihvertfald taget den beslutning at Scannet må få deres SEO igen og så må jeg jo bare vente, til google får øjnene op for den bedste lille butik på nettet, nemlig min.. Men hvor længe skal man så vente ???

Og de kan heller ikke rigtigt forklare sig, når man konfronterer dem med den debat, som kører her.. Og det får altså mine alarmklokker til at ringe også, som Mikkels.. Nu har jeg, selvom jeg kun har været igang i 3 mdr) været kontaktet af K2M, diverse annoncehajer m.m. som SÅ GERNE VIL HJÆLPE LILLE MIG til et kæmpesalg. Og man skal sgu passe på sig selv og sin butik.. Jeg har ihvertfald taget den beslutning at Scannet må få deres SEO igen og så må jeg jo bare vente, til google får øjnene op for den bedste lille butik på nettet, nemlig min.. Men hvor længe skal man så vente ???