Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeoptimeringsmodul hos Scannet?

Side 15 ud af 25 (247 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :
det er deres almindelige system se her søgemaskineoptimering og min erfaring er god.. det er dog meget vigtigt at pointere at hvis du ikke er helt hjemme i hvordan man laver html osv er det en god ide at få en til at hjælpe sig med at sætte siderne op.. for seo siden skal jo ligne din egen sådan at den er god og relevant for brugere at se/læse på og samtidig skal teksten være i orden det er jo teksten google elsker..

Jeg stiller gerne min erfaring til rådighed.. så kan sende mig en mail så kan vi snakke om det...

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 13:35
Der er jo altid en vis risiko ved at blande sig i en såååå lang debat, så måske skulle man lade være, -men det kan jeg simpelthen ikke  Jeg må sige, at selvom jeg ikke forstår en sk.. af alt det tekniske, så må jeg konkludere at hvis Mikkel har ret, så kan vi da være mange, som er på den, -for som nystartet vil man da gerne gøre en del, for at komme højt på google, -og det lover Scannet (hvor jeg også har min shop) at man gør ved en meget lille indsats, når bare man lige får SEO. Man får jo intet at vide om den risiko, der kan være (måske fordi de ikke ser den risiko eller den ikke er der). 
Og de kan heller ikke rigtigt forklare sig, når man konfronterer dem med den debat, som kører her.. Og det får altså mine alarmklokker til at ringe også, som Mikkels.. Nu har jeg, selvom jeg kun har været igang i 3 mdr) været kontaktet af K2M, diverse annoncehajer m.m. som SÅ GERNE VIL HJÆLPE LILLE MIG til et kæmpesalg. Og man skal sgu passe på sig selv og sin butik.. Jeg har ihvertfald taget den beslutning at Scannet må få deres SEO igen og så må jeg jo bare vente, til google får øjnene op for den bedste lille butik på nettet, nemlig min.. Men hvor længe skal man så vente ???

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:07
> Men hvor længe skal man så vente ???

Som med al anden markedsføring og PR hjælper det ikke ret meget bare at vente. Der skal arbejdes. Og alt efter hvilket marked du er i, skal der arbejdes mere eller mindre hårdt :)

Shopping systemer er generelt svære at optimere. Scannet har så valgt den "lette", men også mere risikobetonede, løsning at lave disse "SEO-side overbygninger" i stedet for at forbedre deres publiceringssystem. Det er et dårligt valg! Ikke mindst for kunderne, og særligt når kunderne ikke bliver ordentligt informeret om de risici det indebærer, og om de alternativer der findes.

Du kan gå i to retninger: Enten at lære selv hvordan man optimere et website ordentligt (det er ikke rocket science) eller hyre nogle der har erfaringen. Det er i sidste ende et spørgsmål om din økonomi og tid hvad du skal vælge. Men, uanset om du vælger at hyre nogle eller gøre det hele selv, er det altid klogt at sætte sig lidt ind i tingene. Hvis man INTET ved om biler er det lettere at blive taget i røven når man køber en - det samme gælder markedsføring :)

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 14:16
Jeg har absolut heller ikke i sinde at vente... Derfor hoppede jeg (måske klovn) på Scannets SEO, for så gik det jo stærkt, ifølge sælgeren, men man bliver jo heldigvis klogere og lidt fattigere hver gang  Nå, men videre.. Jeg er ikke sådan at slå ud, så jeg går i krig med læsningen og så er det fedt at jeg endelig har fundet jer kloge hoveder...

Det som jeg mente med ventetiden, var også at når man har oprettet sig på en portal f.eks. så kan der gå laaaang tid inden google indexere det, ikke??.. Så når jeg nu har været igang i 3 mdr, kan jeg så snart regne med at de ved hvem jeg er ??? Det som Scannet fortalte mig var jo at med SEO ville det gå dobbelt så hurtigt med at blive fundet end ved blot at bytte links.. Er det rigtigt ??? Eller er jeg bare dum

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 17:14
Mikkel (eller en anden) ligger du ikke inde med et link til en side,
som er optimeret efter googles standarder,  som klarer sig godt og
som ikke har en risiko for at blive smidt ud hængende over hovedet????

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:35
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 17:44
Amino siger du? Den kender jeg ikke ;)

Troede måske, at mine utrænede SEO-øjne kunne spotte, hvad det er, der
gør sådan en side til en god SEO-side. Det hele bunder nok i min ivrige
lyst til, at vide ALT selv, men det ender nok bare med, at jeg hyre en
prof. til at gøre arbejde. Eller en "prof" :)

Meningen var, at jeg selv ville lave SEO på mit site, og mit fremtidige
site - som bliver Danmarks nye forbrugspanel, men selvsagt har jeg ikke
haft tid til det endnu - hvilket jo er ganske positivt. Men hvem melder
sig på banen? Hvem vil/KAN optimere mit site til Google standarder og
alt mulig andet pis og papir, som jeg endnu ikke har sat mig ind i. :)

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 19:47
Hej Christobel,

Har jeg ret i at du har en Scannet Webshop og har valgt at købe deres søgeoptimeringsmodul (altså det specifikt til shoppen, ikke det generelle)?

I så fald: Hvad er din erfaring - er du kommet meeeeeget højere op når du nu søger på dine søgeord på fx. Google eller fx. MSN??? Eller hvad er effekten (og her tænker jeg ikke paå alle de måske/måske ikke søgemaskinefjendtlige & -farlige ting i deres system......)...........

Martin
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 20:32
> hvad er effekten (og her tænker jeg ikke paå alle de måske/måske ikke søgemaskinefjendtlige & -farlige ting i deres system......)...........
Nok bare mig der er lidt nærtagende, men hvorfor spørge hvad effekten er, hvis du ikke vil høre på de ting der kunne være negative?  Du vil kun høre om det, hvis det er godt, det hun har at fortælle?

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 20:41
Næhhhh...men det er vist ikke et faktum at Google vil tvangsfjerne ens sider, men "blot" et postulat....Men derfor vil jeg da gerne vide om produktet overhovedet dur til noget......

Har i en anden Amino-tråd læst postivt om Scannets generelle søgeoptimeringsmodul (som er meget udskældt i denne tråd) - og så var det da intessant om og hvor vidt Scannets ''shop-søgemodulet'' rent faktisk og i praksis fungerer godt

....måske er det ligesom humlebien: den burde ikke kunne flyve, men gør det. Måske burde Scannets søgeoptimeringsmodul ikke fungere, men gør det ... og det er, trods alt, så godt nok til mig

Martin
Side 15 ud af 25 (247 indlæg)