Hej Peter
Jamen du har da helt sikkert ret og tak i øvrigt fordi du tilbød at hjælpe mig :) Men som jeg skrev til dig, så var/er jeg skeptisk overfor om jeg måske skulle blive banned af google, -og det kan godt være at jeg tager helt fejl ved at tro det, men jeg kan og VIL ikke lade det skade min
virksomhed -også selvom det kun er måske og muligvis. Derfor stoppede jeg med at lave flere sider.
En anden ting, som jeg så syntes er lidt for dårligt af Scannet (som jeg iøvrigt på andre områder ellers er godt tilfredse med), er at de ikke fortæller alle disse ting til kunden. De kunne jo godt forklare at der er en risiko og hvad den indebærer. Det var først da jeg læste her på
Amino, at jeg fandt ud af, at det er MEGET vigtigt at
SEO modulet ligner shoppen. Og hvis det er så vigtigt, hvorfor fortæller de så ikke hvordan man gør eller hos hvem man kan henvende sig ?
Og ligeså kunne de da også godt fortælle, som du gør at man faktisk kan en masse mere (udover tekst) på disse sider. De kunne jo lave nogle referencer, som man kunne klikke på og se hvordan det kunne se ud.. Det er jo SEO novicer, som de oftest sælger det til (min egen antagelse) og vi aner jo ikke hvem vi skal gå til eller hvad der kan lade sig gøre, -Derfor spørger vi heller ikke.. For mig gør en ordentlig partner en dyd ud af at fortælle mig hele sandheden om et produkt, så jeg, som kunde, kan tage reelt stilling til det.
Det er bestemt ikke ment som om at jeg er møgsur på Scannet, men jeg tør altså ikke løbe risikoen for at blive banned, så hellere finde noget andet.