Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeoptimeringsmodul hos Scannet?

Side 19 ud af 25 (247 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :
lige en sidebemærkning..

Det kræver altså lidt mere arbejde hvis du vil frem på google.. så er de tre sider du har lavet langt fra nok og der skal meget mere tekst og links osv før dine sider kommer frem. http://toj.christobel.dk/seo/001835/000001/008111.asp

I modulet er der jo også rigelig mulighed for at du kan sætte dine produkter ind på siderne så kunden kan købe med det samme, det kræver bare lidt snilde... :-)

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 09:10
Hov, hvordan laver man en sådan underside på Scannets netshop?? - det virker da interessant???

...og tillykke med det, Majbrit. - Du er da vist en haj til søgeoptimering af Scannets shopsystem??

Martin
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 09:16
Hej Peter

Jamen du har da helt sikkert ret og tak i øvrigt fordi du tilbød at hjælpe mig :) Men som jeg skrev til dig, så var/er jeg skeptisk overfor om jeg måske skulle blive banned af google, -og det kan godt være at jeg tager helt fejl ved at tro det, men jeg kan og VIL ikke lade det skade min virksomhed -også selvom det kun er måske og muligvis. Derfor stoppede jeg med at lave flere sider.

En anden ting, som jeg så syntes er lidt for dårligt af Scannet (som jeg iøvrigt på andre områder ellers er godt tilfredse med), er at de ikke fortæller alle disse ting til kunden. De kunne jo godt forklare at der er en risiko og hvad den indebærer. Det var først da jeg læste her på Amino, at jeg fandt ud af, at det er MEGET vigtigt at SEO modulet ligner shoppen. Og hvis det er så vigtigt, hvorfor fortæller de så ikke hvordan man gør eller hos hvem man kan henvende sig ?

Og ligeså kunne de da også godt fortælle, som du gør at man faktisk kan en masse mere (udover tekst) på disse sider. De kunne jo lave nogle referencer, som man kunne klikke på og se hvordan det kunne se ud.. Det er jo SEO novicer, som de oftest sælger det til (min egen antagelse) og vi aner jo ikke hvem vi skal gå til eller hvad der kan lade sig gøre, -Derfor spørger vi heller ikke.. For mig gør en ordentlig partner en dyd ud af at fortælle mig hele sandheden om et produkt, så jeg, som kunde, kan tage reelt stilling til det.

Det er bestemt ikke ment som om at jeg er møgsur på Scannet, men jeg tør altså ikke løbe risikoen for at blive banned, så hellere finde noget andet.

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Skrevet kl. 09:58
ja jeg giver dig ret i at der måske mangler lidt info om hvor meget systemet kan, helt sikkert.

Om du bliver banned, tja det kan der skrives meget om og det er der allerede så det behøver vi ikke her :-)

Måske er det ligesom den shop du har ,jeg kan se den er blevet rigtig flot og det har sikkert også tager rigtig lang tid for dig at sætte dig ind i, hvordan man kan style shoppen, det er lidt det samme med seo modulet + det er godt at kunne html osv.

Du kunne måske overveje det modul de har der er tilknyttet shoppen det giver dig en masse gode muligheder for at optimere inde på shoppen.

Held og lykke

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 10:00
Martin
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 10:35
Hej, Peter...

Nu er du jo selvfølgelig lidt malet, fordi du selv sælger ScanNet, så det bærer dine indlæg jo præg af... Og det er sandt at vi kan diskutere det til en uendelighed. Men fortæl mig så lige hvorfor ScanNet''s næste step er at fjerne de redirects? Fortæl mig hvorfor de vil bruge designere til at opbygge designet nu? Og fortæl mig hvorfor det nu er tekstforfattere der skal forfatte teksten?

Det er deres næste step! Det er godt, fordi det forklarer, at de er klar over faren ved modulet, som det er nu, og det er godt fordi de højst sandsynligt retter op på de nuværende systemer.

Hvad der så bare er endnu mere positivt er, at et dejligt væsen som Christobel har fundet ud af at gøre det selv, og har dermed fået nogle gode resultater, og har dermed ikke brug for det her mini-CMS, som mere eller mindre er en blog, der deles op i kategorier :-)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 10:35
Hej Peter

Som sagt er jeg ikke utrilfreds med min Scannet løsning og ej heller med Scannet generelt, men der mangler altså noget mere information på dette område, -og jeg tør som sagt ikke gamble med min shop. Og når jeg så ovenikøbet, ved at arbejde i selve shopsystemet med søgeord, kan få dem til at ligge så tæt på dem, som er brugt i SEO''en, ja, så kan jeg ikke se hvad jeg skal med det. I selve shopsystemet gør man absolut ikke noget, som kan banne den, -og når de så kan ligge så tæt på hinanden på google, -ja, så foretrækker jeg den "sikre" løsning.. Ligenu iihvertfald

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Skrevet kl. 10:51
Marcel. ja jeg er farvet for jeg syntes det er et rigtig god modul de har der.. og ja der bliver hele tiden udviklet på modulet så det bliver bedre og bedre. Designere og tekstforfatter, altså det er bare mig selv der har oparbejdet en viden på det område og den ydelse sælger jeg så. (ligesom Majbriit er der ikke mange der har tid og kunnen til at sætte systemmet flot op og skrive gode tekster). :-)

Der hvor udfordringen ligger er at man som med så meget andet indenfor it, skal vide noget om det man laver, så når folk åbner for deres nye seo modul er det ikke så nemt at komme igang. Ligesom et alm. cms system osv. Og ScanNet har forsøgt at lave et system til søgemaskineoptimering alle skulle kunne bruge, og det kan de også det tager bare tid osv... :-)

Majbriit kan du vise mig nogle at de gode resultater du har fået ?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:07
For det første har Maibritt haft tiden til at sætte sig ind i SEO, og har gjort det the hard way i stedt for at tage risikoen og springe over hvor gærdet er lavest. Hun har brugt meget tid herinde på at forstå seo og har fået bedre resultater uden SEO-modulet... Så mange kan gøre netop det...

Og desuden er der ikke så meget at udvikle på! Det er en blog! Det er et meget simpelt lille CMS! Rent faktisk har jeg fået vores freelance-studie-programmør til at lave et nøjagtig magen til bare uden redirects og uden doorway-lignende design, for at vise hvor let det er :-)

Men buttomline er, at argumenterne falder til jorden, når du siger, at én der ikke har tiden og muligheden for at gøre det "rigtigt", pludselig sætter sig ind i SEO og får sider der ranker bedre ;-) Sorry, men det er jo facts!

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Skrevet kl. 11:35
ja jeg er også spændt på hvilke gode resultater hun har fået..

Jamen Marcel det er et simpelt system og det er jo lige det google kan lide.

Tillykke med at I har udviklet et bedre system, sælg det dog der er masser af kunder.

Og nej det er ikke noget med at springe over hvor gærdet er lavest for du skal stadig skrive de gode tekster, lave linkbuilding osv for at det virker..

Jeg siger altid at vi skal optimere på kunden side så vidt det er muligt.. men med flash sider og f.esk en webshop er det ikke altid nemt, så kan man vælge at bruge seo modulet.

Men buttomline er, at argumenterne falder til jorden, når du siger, at én der ikke har tiden og muligheden for at gøre det "rigtigt", pludselig sætter sig ind i SEO og får sider der ranker bedre ;-) Sorry, men det er jo facts!

ikke sikker på hvad du mener her ? :-) jeg siger netop at vil du højt på google skal du bruge sådan en som mig eller dig eller en der ved hvordan det skal gøre...

Side 19 ud af 25 (247 indlæg)