Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeoptimeringsmodul hos Scannet?

Side 20 ud af 25 (247 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-09-2006 11:35:03 Forfatter: Peter Kriegbaum

Tillykke med at I har udviklet et bedre system, sælg det dog der er masser af kunder.[/QUOTE]

Det gør vi nok også til dem, der har brug for det. Men der findes ikke noget der hedder et sæde til alle røve. Og man skal derfor vurdere om det enkelte site har burg for sådan et modul, eller om der kan gøres andet (og bedre)...

Og nej det er ikke noget med at springe over hvor gærdet er lavest for du skal stadig skrive de gode tekster, lave linkbuilding osv for at det virker..[/QUOTE]

Springer man ikke over hvor gærdet er lavest, hvis man vælger et "seo-modul" som er "enkelt at anvende" (ifølge Scannets egen hjemmeside)? Søgemaskineoptimering er ikke enkelt, men det er modulet. Sorry! Det tolker jeg som at springe over hvor gærdet er lavest, uden at tage højde for risici og andre muligheder

Jeg siger altid at vi skal optimere på kunden side så vidt det er muligt.. men med flash sider og f.esk en webshop er det ikke altid nemt, så kan man vælge at bruge seo modulet.[/QUOTE]

Christobel gjorde det... Og hun vidste intet om SEO... Hun ville bare findes!

Det jeg mente var netop, at man ikke behøver én som dig eller mig! ELLER et miniCMS, som man kan få på så mange andre måder... Det jeg mente var, at sidder man med en kunde som ikke har budget til ret meget, så er det bedre at give rådgivning, end at udsætte deres domæne for den fare der er i modulet pt. Og det er ScanNet tydeligvis klar over...

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 12:12
Jamen du må gerne få et resultat af mig. Prøv f.eks. at søge på "udsalg drengetøj". Her har jeg faktisk (tro det eller lad være) ligget nr. 1 på google og nu ligger jeg nr. 6. Det er jeg selv ret godt tilfreds med, da jeg ikke nødvendigvis tror at nr. 1 får flere klik end nr. 6.

Jeg ved også godt at det er et søgeord, som ikke er blandt "kongerne", men dem skal jeg også nok få has på og her indrømmer jeg blankt at der nok skal noget SEO til, -for selvfølgelig kan jeg ikke plastre min side til med f.eks. "børnetøj" og det kan du selvfølgelig i Scannets SEO (på en ordentlig måde selvfølgelig). Jeg har simpelthen valgt den strategi at jeg ville prøve selv i første omgang.. På denne måde, føler jeg mig meget mere rustet til at give en SEO partner en ordentlig sparring..  For jeg indrømmer da også at jeg desværre ikke længere har tiden til at sidde og være tekstforfatter på søgeord, -og det er da nok også derfor at jeg er røget ned på google, for det er jo ikke et statisk medie

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 12:15
Jeg nærer dyb respekt for dig, Majbrit :)

/Marcel Fuursted

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 12:19
Tak Marcel  

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 12:25
som majbriit selv skriver der skal noget seo til.. så vi er slet ikke uenige :-)

Og majbriit har jo fuldstændigt forstået hvad der skal til.. det kan jo være der er nogle her på amino der lige kan give det et par hurtige råd hvordan du optimere din webshop på de søgeord du gerne vil findes på.

børntøj

babytøj

drengetøj

osv..

(Hvis du nu valgte det seo system der er lavet til shoppen (ikke det du har nu) kan du med 100% få meget bedre resultater for der kan du skrive meta describtion og title osv.. mange fine ting som er meget nemme at finde ud af... ) :-)

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 12:33
(Hvis du nu valgte det seo system der er lavet til shoppen (ikke det du har nu) kan du med 100% få meget bedre resultater for der kan du skrive meta describtion og title osv.. mange fine ting som er meget nemme at finde ud af... ) :-)

Øhhh.. Nu er jeg lige lidt forvirret  For jeg købte SEO systemet til shoppen hos Scannet... Siger du at der er flere systemer ????? Hvis ja, så er det da endnu dårligere med deres rådgivning, end jeg først antog.... HJÆÆÆÆLP

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 12:36
ja der er to. det du har nu og så et andet til shoppen, der gør at du kan skrive meta i dine grupper og produkter osv..

ring til dem jeg er sikker på de kan give dig en god rådgivning :-)

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 12:41
Hej Majbrit,

Der er rigtig nok 2 moduler (som denne lang tråd også starter med) ... og også diskuteret bl.a. hér

http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?mode=viewtopic&topicID=6605&num=20&pageNo=1

...og jeg har på fornemmelsen at det andet modul (nu) er bedre end dit ....

Martin
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 12:58
Dato: 01-09-2006 12:36:16 Forfatter: Peter Kriegbaum

ring til dem jeg er sikker på de kan give dig en god rådgivning :-)

Ja, for det var lige præcis det hun skrev i indlægget inden  LOL

/Marcel Fuursted

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 18:06
Personligt synes jeg Scannets support er til UG/13/10 (alt efter skalaen) - det er altid til at komme igennen nærmest døgnet rundt :-)

Men - dermed ikke sagt at deres rådgivning vedr. søgeoptimering er god. Men, forstår ikke hvis Majbrit er blevet rådgivet (??) til deres generelle modul, når hun nu har en shop. - men måske er shopmodulet kommet til indenfor det seneste ½ år?!

Martin
Side 20 ud af 25 (247 indlæg)