Dato: 01-09-2006 11:35:03 Forfatter: Peter Kriegbaum Tillykke med at I har udviklet et bedre system, sælg det dog der er masser af kunder.[/QUOTE] Det gør vi nok også til dem, der har brug for det. Men der findes ikke noget der hedder et sæde til alle røve. Og man skal derfor vurdere om det enkelte site har burg for sådan et modul, eller om der kan gøres andet (og bedre)... Dato: 01-09-2006 11:35:03 Forfatter: Peter Kriegbaum Og nej det er ikke noget med at springe over hvor gærdet er lavest for du skal stadig skrive de gode tekster, lave linkbuilding osv for at det virker..[/QUOTE] Springer man ikke over hvor gærdet er lavest, hvis man vælger et "seo-modul" som er "enkelt at anvende" (ifølge Scannets egen hjemmeside)? Søgemaskineoptimering er ikke enkelt, men det er modulet. Sorry! Det tolker jeg som at springe over hvor gærdet er lavest, uden at tage højde for risici og andre muligheder Dato: 01-09-2006 11:35:03 Forfatter: Peter Kriegbaum Jeg siger altid at vi skal optimere på kunden side så vidt det er muligt.. men med flash sider og f.esk en webshop er det ikke altid nemt, så kan man vælge at bruge seo modulet.[/QUOTE] Christobel gjorde det... Og hun vidste intet om SEO... Hun ville bare findes! Det jeg mente var netop, at man ikke behøver én som dig eller mig! ELLER et miniCMS, som man kan få på så mange andre måder... Det jeg mente var, at sidder man med en kunde som ikke har budget til ret meget, så er det bedre at give rådgivning, end at udsætte deres domæne for den fare der er i modulet pt. Og det er ScanNet tydeligvis klar over... |
Jamen du må gerne få et resultat af mig. Prøv f.eks. at søge på "udsalg drengetøj". Her har jeg faktisk (tro det eller lad være) ligget nr. 1 på google og nu ligger jeg nr. 6. Det er jeg selv ret godt tilfreds med, da jeg ikke nødvendigvis tror at nr. 1 får flere klik end nr. 6.
Jeg ved også godt at det er et søgeord, som ikke er blandt "kongerne", men dem skal jeg også nok få has på og her indrømmer jeg blankt at der nok skal noget SEO til, -for selvfølgelig kan jeg ikke plastre min side til med f.eks. "børnetøj" og det kan du selvfølgelig i Scannets SEO (på en ordentlig måde selvfølgelig). Jeg har simpelthen valgt den strategi at jeg ville prøve selv i første omgang.. På denne måde, føler jeg mig meget mere rustet til at give en SEO partner en ordentlig sparring.. For jeg indrømmer da også at jeg desværre ikke længere har tiden til at sidde og være tekstforfatter på søgeord, -og det er da nok også derfor at jeg er røget ned på google, for det er jo ikke et statisk medie