Hej Martin Jeg glemte helt at sige tak for de pæne ord om mine SEO evner ![]() Til dit indlæg omkring Scannets support, kan jeg kun give dig ret. De lytter altid og svarer ret hurtigt, og jeg har absolut heller ikke sagt noget dårligt om denne.. MEN det, som jeg bliver harm over at jeg syntes at jeg er blevet fejlrådgivet (det er der vist ikke noget, der hedder, men I forstår sikkert hvad jeg mener)... Da jeg i sin tid snakkede med Scannet omkring markedsføring blev kun et produkt nævnt, og det er så det, som jeg har købt. Det var, ifølge Scannet, det eneste rigtige at købe pga. at det var let og enkelt at bruge.. Det er rigtigt, det er det, men der blev ikke nævnt andre produkter eller snakket om risiko ved SEO... Og det er jeg ked af.. Selvfølgelig er jeg klar over at Scannet, ved at nævne noget omkring risikoen ved at blive banned, kan miste nogle kunder på forhånd, men for pokker da... De vil da miste endnu flere hvis det skulle ske... |
Arggg...nu ikke så beskeden. Du må da være bedre end de fleste, når man nu læser de mange tråde der er omkring søgeoptimering på Scannets shop!!!
....og kan du løfte sløret for hvad du konkret har gjort??? Måske du skulle slå dig ned på rådgivning indefor dette :-)
Og så lige lidt længere tilbage i tråden:
....Hvorvidt Scannets søgemodul medfører en risiko for blacklistning fra Google aner jeg ikke ... dog er der mig bekendt ikke eksempler på det (ved godt at BMW.de blev blacklistet et par dage i foråret, men derfra og så til at man decideret skulle risikrere det samme med Scannets modul er der immervæk også et stykke vej).......Om man skal risikere det ved jeg ikke - jeg ville nok sagsøge Scannet hvis det skete - og omvendt så tør de jo som profesionlle vel heller ikke leve med en potentiel risiko. Så måske er risikoen teoretisk??