Alle har adgang til de sider - jeg fandt dem ved en site:christobel.dk søgning på Google :-) Du har alt for lidt tekst - og der mangler også indgående links. Dine søgeord: "Babytøj", "Børnetøj", Smart børnetøj" - du er ikke på de 5 første sider på Google. Til gengæld er du nr 3 på Google med søgeordet "smart pigetøj" - og det er dit SEO-modul, du er placeret med der :-) På søgeordet "pigetøj" er du nederst på side 4 på Google. Husk, at du har links FRA dit SEO-modul ind i din shop - og det hjælper også på din placering. Så du skal ud og have erstattet de indgående links, inden dit SEO-modul går offline. Jeg har ikke kunnet finde den placering to pladser under SEO-modulet. Hvilket søgeord er det? Har du virkelig brugt det antal ord i dine tekster, som systemet foreslår? Og hvad med indgående links? Du har kun 8 indgående til dit SEO-modul, men 718 til christobel.dk Jeg er ikke ude på at træde - slet ikke. Men jeg vil æde min gamle hat på, at - rigtigt udnyttet - kan du opnå kanonplaceringer på dine søgeord med SEO-modulet. Og bedre end du kan uden. Så skal det bare integreres med shoppen (lidt programmering), og dine gæster vil ikke engang opdage, at de ikke er landet direkte i shoppen :-) Men - godt arbejde med din shop indtil nu! Bliver du senere presset af dine konkurrenter, kan du altid give lyd.... |
Quote Thomas: "I manualen til webshoppen - som du har adgang til via din administration - er det meget tydeligt beskrevet, hvad der skal gøre mht. SEO"
Thomas: Læser jeg helt forkert når der i manualen blot står: "Søgemaskineoptimering er en meget vigtig del af at have butik. Der er mange, der gerne vil gøre det for dig, og de ved bestemt også, hvad de vil have for det. Alternativt kan du selv opsøge informationer på Internettet eller tage et kursus, der klæder dig på til at varetage den opgave selv. Min pointe er også, at du er nødt til at bruge de penge, som det koster at få søgemaskineoptimeringsmodulet til din løsning. Uden den ser søgemaskinerne ikke dit indhold på de forskellige sider, og dermed er dine søgeord ubrugelige" ... Det siger da ikke særligt tydeligt hvad man selv kan gøre?? - Jo, altså man skal betale sig fra det

Majbrit: Et lille teknisk spørgsmål: Hvordan sætter du tekster "ind" på dine billeder (når jeg fører musen hen over billederne står der din salgstekst, og ikke bare det lille iko med "print/gem/mail/arkiv" som hvis er standarden??