Nu tror jeg desværre ikke det er så let bare at få noget mere tekst ind på Scannets skabeloner - shoppen er jo netop bygget op omkring skabeloner der blot skal udfyldes med den den relevante text for det pågældende produkt/firma/..., så jeg tror ikke der er frit valg på alle hylder til at fylde "søgeord" ind ... eller kan man det? Hvem vil i givet fald kunne påtage sig sådan en "søgemaskine-optimerings-opgave"? Som sagt drejer det sig om www.balladebutikken.dk (- og evt. www.ballade.nu). Var ikke klar over at der kommer en "redirect-side" som Christobel omtaler (tak for det lange svar, i øvrigt ![]() Mht. at få andre til at linke til ens shop/hjemmeside kan jeg godt se fidusen. - Men når man ikke har "rigtige" leverandører (fordi man selv er producent) er den vej næsten udelukket (med mindre man vil "afsløre" sine underleverandører, og de så i øvrigt vil linke til en dansk hjemmeside => tvivlsomt koncept ![]() |
Hmmm... Skal du have lavet søgemaskineoptimering skal det være helt og ikke halvt... Det vil sige, finder du én af de gæve gutter herinde, som kan give et godt tilbud på søgemaskineoptimering, bliver det fuldt ud optimeret, og ikke kun et par tekster, og så er det ihvertfald ikke i den billige ende... Men jeg har hørt man kan få sådan et smart modul, som....
Hehe...

Hvis shoppen ligger til, at I ikke selv kan oprette menupunkter og skrive tekst, foreslår jeg I får en ny, eller uploader filer til serveren, med den endelige tekst i en skabelon magen til shoppen... Er sikker på der er nogle herinde der kan hjælpe med det... Ellers skal jeg nok guide dig lidt af vejen :)