Hej Anton Roy Når jeg siger at alle seriøse MLM virksomheder som minimum skal være børsnoteret og bosiddene i Danmark, ja så mener jeg da at virksomheden også prøver at signalere at de er seriøse. En virksomhed som ikke har et hovedkontor i Danmark og måske ikke engang betaler dansk skat, kan meget hurtigt trække følehornene tilbage. Men jeg siger ikke at man 100% sikker hvis firmaet er børsnoteret, for alle firmaer kan dreje nøglen om.
Omkring annoncering, så ville jeg aldrig tilråde folk at gøre dette. Her i det område hvor jeg bor er alle lokalaviser klistret til med arbejd hjemmefra og det er svært at sklædne den ene annonce fra den anden. Jeg tror helt ærligt at folk er blevet imune overfor den slags annoncer. Min erfaring med disse annoncer er at dem som henvender sig på disse annoncer ikke ønsker at arbejde med MLM men derimod vil arbejde med at lægge reklamer sammen eller den slags. Skriver man rent ud i annoncen at det er MLM, så er der ingen der henvender sig. Så i mine øjne er annoncering spild af penge, når man kan lave en masse kontakter bare ved at tage ind til byen en times tid, og det er gratis
Selvføflgelig kan man få et netværk til at fungere hvis man ikke kender hinanden, det er jo nærmest umuligt at kende alle i sin downline, med mindre man kun har 2
Men jeg har erfaring med at en gruppe går nemmere i opløsning hvis der slet ikke er nogen der kender hinanden, og man skal bruge meget mere af sin egen tid til at gejde og motivere.
Til din sidste kommentar har jeg bare at sige, at det er jo på en måde også rigtigt at man har muligheden, men det er jo ikke det samme som at det sker. Ligesom at man har også muligheden for at vinde i Lotto, men det er heller ikke så tit det sker. I MLM kan man dog selv bestemme om det vil ske for en via hårdt arbejde. Nogle tænder på at høre sådan noget og andre reagerer lige modsat.
|
Hej Lougan,