Hej Wubi Enig om det med omgangstonen. Der er mange ret så useriøse indlæg med ligegyldige og irriterende intetsigende bemærkninger som kun er lagt ind for at fremprovokere en negativ stemning.
Jeg er glad for at du spørger om egenskaberne ved vores drikkegel.
En forudsætning for et godt heldbred er en sund kost. Det ved alle. At drikke Aloe Vera Gel er stort set det samme som at indtage gelen direkte fra et nyskåret Aloe-blad. Forevers gel var det første produkt til at opnå certifikat fra Aloe Science Council.
Aloe Vera Gel er en næringscocktail som indeholder adskillelige vitaminer, bla. B12, vitamin C og E, men også aminosyrer, mineraler, folinsyre og antioxidanter.
Aloe Vera er en unik næringscocktail der hjælper til og rense maven og tarmsystem, og giver en afbalancerende bakteriflora. Med en velfungerende fordøjelse optager man også mange flere af de værdifulde næringsstoffer i gelen og i den øvrige mad man spiser.
Aloe Vera er desuden virksom på hud og slimhinder og hjælper dig med og holde din krop i form. Den bevarer dit velbefindende og din modstandskraft og giver dermed energi og overskud.
Aloe Vera kan drikkes af alle mennesker og dyr. Min hund har i særdeleshed haft stor gavn af drikkegelen. I løbet af meget kort tid kunne man se det på pelsen og han får ca. en spiseskefuld om dagen.
Drikkegelen fåes i 3 smagsvarianter.
Aloe Vera Gel: som beskrevet foroven. Kun tilsat en lille smule citronsaft for smagens skyld
Aloe Berry Nectar: samme indhold som Gelen, men tilsat tranebær- og æblejuice. Tranebær har højt indhold af C-vitamin og æblejuice indeholder A-vitamin og C-vitamin samt kalium. Desuden indeholder den fruktose som er naturligt frugtsukker - ligesom mange sportsdrikke
Aloe Bits n'' peaches: For børn og bløde mænd!
Mange fodere deres børn og dem selv med vitaminpiller. Og det er jo også helt ok. Men mange vitaminpiller og andre kosttilskud fremstilles desværre også af kunstigt fremstilllede ingredienser.
Hvilket kosttilskud/vitaminpille man vil bruge eller om man vil bruge nogen er jo helt og holdent op til sig selv. Men hvis man gerne vil indtage et kosttilskud af en eller anden form, hvorfor så ikke vælge et, man kan være sikker på er så godt som muligt? Og så rent og naturligt som muligt?
Vi lever i en tid hvor vi i forvejen påvirkes af alverdens miljøforureninger og vitaminrøvere. Det være sig den kost vi spiser og det nærmiljø vi omgir os i.
Vi lever i en verden hvor man dyrker tomater på rockwool i stedet for muld. Hvad tror i så der mest af i tomaten? Vand eller sundt frugtkød???
Håber det var svar nok ellers må du skrive igen.
Prentow |
Hej igen.
Du skal have tak for dit lange indlæg, men du behøver ikke at køre så hård en salgstale. ![]()
Jeg er mere interesseret i om netop den salgstale får folk til at købe?
Personligt (og smag er jo forskellig), så kan jeg ikke få nogle af varianterne ned. Eller det vil sige, at det kan jeg godt, men jeg synes ikke det smager efter mere. Er det ikke et problem for jer, da jeg gætter på at jeg ikke er den eneste der har det sådan?
Umiddelbart synes jeg da at det må være svært at sælge noget på "at det er godt for kroppen" alene? Grunden til mit spørgsmål er naturligvis at man med fx. Herbalifes produkter kan få noget der smager godt og hvor man som vægttabskunde kan se det på noget så fysisk som badevægten.
Du må endelig ikke tage dette som et negativt indlæg. Jeg er på ingen måde i tvivl om at jeres produkter virker fantastisk og er af høj kvalitet. Jeg synes bare at I umiddelbart må have en større udfordring i salgsprocessen end en Herbalife forhandler og derfor er jeg nysgerrig efter hvordan I klarer det?