Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I dette MLM firma...?

Side 8 ud af 18 (173 indlæg)
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wubi

Enig om det med omgangstonen. Der er mange ret så useriøse indlæg med ligegyldige og irriterende intetsigende bemærkninger som kun er lagt ind for at fremprovokere en negativ stemning.

Jeg er glad for at du spørger om egenskaberne ved vores drikkegel.

En forudsætning for et godt heldbred er en sund kost. Det ved alle. At drikke Aloe Vera Gel er stort set det samme som at indtage gelen direkte fra et nyskåret Aloe-blad. Forevers gel var det første produkt til at opnå certifikat fra Aloe Science Council.
Aloe Vera Gel er en næringscocktail som indeholder adskillelige vitaminer, bla. B12, vitamin C og E, men også aminosyrer, mineraler, folinsyre og antioxidanter.
Aloe Vera er en unik næringscocktail der hjælper til og rense maven og tarmsystem, og giver en afbalancerende bakteriflora. Med en velfungerende fordøjelse optager man også mange flere af de værdifulde næringsstoffer i gelen og i den øvrige mad man spiser.
Aloe Vera er desuden virksom på hud og slimhinder og hjælper dig med og holde din krop i form. Den bevarer dit velbefindende og din modstandskraft og giver dermed energi og overskud.
Aloe Vera kan drikkes af alle mennesker og dyr. Min hund har i særdeleshed haft stor gavn af drikkegelen. I løbet af meget kort tid kunne man se det på pelsen og han får ca. en spiseskefuld om dagen.
Drikkegelen fåes i 3 smagsvarianter.
Aloe Vera Gel: som beskrevet foroven. Kun tilsat en lille smule citronsaft for smagens skyld

Aloe Berry Nectar: samme indhold som Gelen, men tilsat tranebær- og æblejuice. Tranebær har højt indhold af C-vitamin og æblejuice indeholder A-vitamin og C-vitamin samt kalium. Desuden indeholder den fruktose som er naturligt frugtsukker - ligesom mange sportsdrikke

Aloe Bits n'' peaches: For børn og bløde mænd! Den er meget sød i smagen og smager af fersken. Indeholder også A, C, og E vitaminer, mineraler, aminosyrer og karotener - værdifulde antioxidanter. Desuden har den håndskårne Aloe Vera stykker.

Mange fodere deres børn og dem selv med vitaminpiller. Og det er jo også helt ok. Men mange vitaminpiller og andre kosttilskud fremstilles desværre også af kunstigt fremstilllede ingredienser.
Hvilket kosttilskud/vitaminpille man vil bruge eller om man vil bruge nogen er jo helt og holdent op til sig selv. Men hvis man gerne vil indtage et kosttilskud af en eller anden form, hvorfor så ikke vælge et, man kan være sikker på er så godt som muligt? Og så rent og naturligt som muligt?
Vi lever i en tid hvor vi i forvejen påvirkes af alverdens miljøforureninger og vitaminrøvere. Det være sig den kost vi spiser og det nærmiljø vi omgir os i.
Vi lever i en verden hvor man dyrker tomater på rockwool i stedet for muld. Hvad tror i så der mest af i tomaten? Vand eller sundt frugtkød???

Håber det var svar nok ellers må du skrive igen.

Prentow
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 11:08

Hej igen.

Du skal have tak for dit lange indlæg, men du behøver ikke at køre så hård en salgstale.
Jeg er mere interesseret i om netop den salgstale får folk til at købe?

Personligt (og smag er jo forskellig), så kan jeg ikke få nogle af varianterne ned. Eller det vil sige, at det kan jeg godt, men jeg synes ikke det smager efter mere. Er det ikke et problem for jer, da jeg gætter på at jeg ikke er den eneste der har det sådan?

Umiddelbart synes jeg da at det må være svært at sælge noget på "at det er godt for kroppen" alene? Grunden til mit spørgsmål er naturligvis at man med fx. Herbalifes produkter kan få noget der smager godt og hvor man som vægttabskunde kan se det på noget så fysisk som badevægten.

Du må endelig ikke tage dette som et negativt indlæg. Jeg er på ingen måde i tvivl om at jeres produkter virker fantastisk og er af høj kvalitet. Jeg synes bare at I umiddelbart må have en større udfordring i salgsprocessen end en Herbalife forhandler og derfor er jeg nysgerrig efter hvordan I klarer det?

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 15. Feb 06
Skrevet kl. 11:46

Hej Wubi

Selvfølgelig er jeg stødt på folk som simpelthen døjer med smagen. Jeg skal med det samme indrømme at første gang jeg blev præsenteret for Aloe Gel, svor jeg overfor den stakkels distibutør (som faktisk er min kusine) at det gjorde jeg aldrig mere. Jeg gav hende en meget negativ salut om hvor træls jeg syntes det smagte. Men sagen er den, at dine smagsløg rent faktisk ændre sig og efter (give and take) 14 dage, så har dine smagsløg faktisk vænnet sig til smagen. Nu skal det ikke misforståes, for Aloe Vera er ikke medicin men hvis din læge gav dig fx. hostesaft, som vi sikkert kan blive enige om, absolut heller ikke smager af mere, så ville man ikke stille sig spørgende ved det. Man ville hælde det i sig fordi man ved, at man på sigt får det bedre.
Og nu er det jo så absolut heller ikke fordi man skal drikke hele dunken på en gang eller store glas om dagen. Vi taler om 30 ml 1-3 gange om dagen, alt efter lyst og behov.
Som en lille snaps faktisk.
Og det smager efter min mening noget kun bedre end snaps. (kan ikke sammenlignes - kun mængden)

Og jeg må altså lige indrømme. SÅ SLEMT SMAGER DET ALTSÅ HELLER IKKE. Jeg synes det smager sundt. Personligt drikker jeg den med tranebær og æble. Og min søn er tosset med den med fersken.

Selvfølgelig kan det da være svært og sælge på smagen...
Men der er jo som nævnt 3 smagsvarianter og man skal selvfølgelig vælge ud fra den man synes mest om. Man skal give sig selv og drikken chancen og hvis man stadig ikke er tilfreds efter 90 dage, så kommer man jo bare og får pengene tilbage... Om så det er farven på dunken man ikke kan lide.

Jeg oplever faktisk en stigende interesse fra folk, om netop deres eget helbred og velbefindende. Wellness er enormt oppe i tiden og folk vil gerne have det godt og se godt ud.
Jeg har folk som i lang tid har brugt vores andre produkter og virkelig haft god gavn af dem. De bestemmer sig så for og prøve en drikkegel. Efter et kort stykke tid kommer de så tilbage og fortæller at den effekt de havde af produkterne før, nærmest er blevet forstærket efter de startede på drikken.
I mine ører er det logisk. Kroppens største organ er huden. Og vi har også hud inde i kroppen.
Du kender sikkert udtykket: at skønhed kommer indefra. Det samme gælder velvære... 
Med drikken giver du - groft sagt - kroppen, huden, slimhinder og organer den samme og geniale pleje som du giver huden udvendig med vores øvrige produkter.
Og folk er altså blevet meget mere kvalitetsbevidste i dag. Så langt de fleste jeg kender, kan godt leve med at drikken ikke smager som friske jordbær eller andet for til gengæld at få den positive effekt.
Og som nævnt... det er altså meget små doser vi snakker om. Det er jo knap en mundfuld af gangen.

svar nok.....?

Spørg bare igen

Prentow 

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 11:54

Tak, ja det var et fint svar. Specielt din sammenligning med hostesaft.

Jeg skal blank erkende at jeg ikke var villig til at give det 14 dage, så du har sikkert ret i at smagsløgene ændrer sig.
De 90 dages garanti er selvfølgelig også en perfekt ting til at få folk til at prøve (uanset hvad de måtte synes om smagen til at starte med).

Har du nogensinde prøvet en "shake" fra Herbalife?
Personligt synes jeg at det er spændende at se hvad de andre Network Marketing firmaer har med at gøre (her taler vi kun de seriøse selskaber). Jeg er ikke i tvivl om at vi kan lære noget af hinanden (arbejdsmetoder, markedsføringsmæssigt mv.).

I bund og grund er vores mission jo den samme. Velvære til folk, mens vi selv tjener gode penge på det.

Jeg ved ikke om du har haft mulighed for at læse Paul Zane Pilzers bog "The Wellness Revolution"? Hvis du ikke har, så kan jeg varmt anbefale den. Han er simpelthen genial til at gøre det tydeligt hvorfor Wellness er det næste område der vil revolutionere verden.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:29
Hej wubi.dk

Her er en lille reklame

Jeg kan kun nikke genkendene til at FLP''s drikke aloevera smager grimt, men den skal nok ha en positiv effekt(det er det der er hele humlen i MLM)

Nu forhandler jeg LR''s produkter og vi har også en drikke aloevera (derfra ved jeg at det virker). Mange har fået en positiv oplevelse når de smager vores, for de troede jo ikke de kunne lide det, det smager så andeledes end FLP´s. Så jeg har utrolig mange kunder der er skiftet direkte fra FLP´s drikke aloe til vores pga. smagen.
Tilmeldt 15. Feb 06
Skrevet kl. 12:39

Hej Lougan   

Det er jo faktisk lidt interessant. Jeg har mange kunder som lige nøjagtig har gjort det modsat...
Gået direkte fra LR fordi at de bedre kunne lide vores og fandt effekten mere effektiv...

lidt pudsigt.

Helle
Tilmeldt 1. Sep 05
Skrevet kl. 12:44
Hej Forever Prentow

Det kan nok kun foklares med smag og behag, vi er alle forskellige

Men vi må jo konkludrer at kan man ikke lide den ene kan man måske lide den anden.

Om den ene virker bedre end den anden, tror jeg nu ikke, det vil bare være påstand mod påstand. Men selvfølgelig skal man da sige at den man selv bruger er den bedste
Tilmeldt 15. Feb 06
Skrevet kl. 12:52
Jeg er nødt til og spørge....  FOr jeg ved ikke ret meget om LR ud over i har nogle gode parfumer.

Hvad er indholdet af aloe vera i jeres drikke? altså i %. Har i Seal of Approval fra IASC???

Jeg kender som sagt ikke noget til jeres drikke eller ret mange andre af jeres produkter.

Prentow
Tilmeldt 1. Sep 05
Skrevet kl. 13:34
Hej Forever Prentow

Nå så måtte jeg igang med at undersøge, for jeg må indrømme at jeg drikker det bare og nyder godt af de egenskaber den har.

Men jeg kan svare ja til at den har Seal of Approval fra IASC. Ydermere har den bestået kvalitetskontrolen hos Institut Fresenius, som jeg mener (hvis jeg husker rigtigt) er en tysk fødevarekvalitetskontrol (et er jo tyske produkter), som kun giver deres kvalitetsstempel hvis produktet er af ekstrem god kvalitet.

Som jeg forstår det er vores aloe drikkegel af den orginale opskrift med 90,1% aloe vera badensis miller gel (der er flere forskellige aloe vera sorter og badensismiller skulle have de bedste egenskaber)
9% Blomster Honning
Og så er der lidt konserveringsmiddel i for at den kan holde sig i køleskab efter åbning.

Det at det ikke er 100% aloe i, men at der er 9% blomster honning i, skulle give et endnu bedre resultat og det gør smagen bedre.

Vi du/i at LR Danmark modtog 1999 samt 2005 Gazelleprisen - begge gang blandt de 5 bedste virksomheder i Sønderjylland. Desuden har LR Danmark hvert år siden 2003 modtaget Dun & Bradstreet''s AAA-diplom som bevis for sund økonomi og meget god betalingsevne. Det snublede jeg lige over da jeg var inde og læse om aloe vera
Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 14:20
Dato: 2/21/2006 11:08:01 AM Forfatter: wubi.dk

Hej igen.

Du skal have tak for dit lange indlæg, men du behøver ikke at køre så hård en salgstale.
Jeg er mere interesseret i om netop den salgstale får folk til at købe?
Personligt (og smag er jo forskellig), så kan jeg ikke få nogle af varianterne ned. Eller det vil sige, at det kan jeg godt, men jeg synes ikke det smager efter mere. Er det ikke et problem for jer, da jeg gætter på at jeg ikke er den eneste der har det sådan?
Umiddelbart synes jeg da at det må være svært at sælge noget på ''at det er godt for kroppen'' alene? Grunden til mit spørgsmål er naturligvis at man med fx. Herbalifes produkter kan få noget der smager godt og hvor man som vægttabskunde kan se det på noget så fysisk som badevægten.
Du må endelig ikke tage dette som et negativt indlæg. Jeg er på ingen måde i tvivl om at jeres produkter virker fantastisk og er af høj kvalitet. Jeg synes bare at I umiddelbart må have en større udfordring i salgsprocessen end en Herbalife forhandler og derfor er jeg nysgerrig efter hvordan I klarer det?

Som du selv skriver er smag forskelligt.

Jeg har selv prøvet at kæmpe mig igennem en bøtte ShapeWorks fra HerbaLife - jeg gav op halvvejs, for det smagte af h... til - det var vammelt og jeg fik kvalme. På trods af frosne bær og isterninger m.m.
Jeg glemte desværre at få mine penge tilbage inden de 30 dage er gået.

Derfor er jeg også en stor tilhænger af FLP''s, Morinda''s og Amway''s (m.fl.) 90 dages tilfredshedsgaranti.

Så at påstå at HerbaLife''s produkter smager bedre end FLP''s er en sandhed med adskillige modifikationer - det er 100 % individuelt.

Side 8 ud af 18 (173 indlæg)