Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I dette MLM firma...?

Side 7 ud af 18 (173 indlæg)
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt ked af at du kalder mig dum, da jeg ikke mener jeg har svinet nogen til på amino...

Men det må skyldes din egen uvidenhed.

Faktisk så kan jeg finde over 20.000 mennesker i alderen 18 til 60-70 år som mener omtrendt det samme som jeg.... Føtex-eksemplet var måske lige lidt groft skåret til benet. Men det jeg bare mener er, at alle folk har så travlt med at team marketing er "en der sidder og vinder på andres arbejde". Jeg påpeger bare at det behøver man ikke være i teammarketing for opleve.

Et reelt produkt. Jeg ved ikke hvad du vil kalde vores over 200 forskellige produkter, som i øvrigt er af ufattelig høj kvalitet (derfor også 90 dages fuld returret på alle produkter, også selv om de er opbrugte). Men det er da også reelle produkter.
Hos os handler alt altså ikke bare om penge. Her handler det i lige så høj grad om sundhed, velvære og wellness...

Jeg giver dig ret i at mange firmaer ikke fortæller hvad de sælger og om de sælger noget. Men det gør vi altså.
Jeg vil anbefale dig og kigge på www.foreverprentow.dk 
Kun for at du ved selvsyn kan se, at her er tale om et produkt, hvad de koster og hvor du køber det, hvilke services der ellers ydes og (på ovennævnte) kortfattet hvad produktet bruges til.

Med VENLIG hilsen
Prentow

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:44

Hej Prentow.

Vi er skam enige langt hen ad vejen, bortset fra vi arbejder i 2 forskellige firmaer og det er jo ikke kun Maersk og Føtex, men også Danfoss, og vi kunne blive ved.

Pyramidefirmaer/spil er forbudt i DK.

Herbalife er godkendt af Levnedsmiddelstyrelsen, Told/SKAT ( SKAT ) som det hedder idag, ja kort sagt alle offentlige instanser.

Findes og er godkendt i pt. 62 lande og der kommer flere til, samt 26 års erfaring,

Vi var flere tusinde som var i Atlanta, USA sidste år for at fejre firmaet, dejlig oplevelse.

Det med reklame.

Jo vi reklamerer skam rigtig meget med HERBALIFE, prøv bare at se på TV, hvor vi virkelig er meget fremme f.eks. i de forskellige sportskampe.

Der er desværre mange som ikke ved hvad Herbalife er og det vil vi selvfølgelig gerne udbrede så meget som muligt.

Der er også dem som virkelig søger efter Herbalife, både som kunder og forhandler.

Eks. Det er da fint at jeg har nogle forhandlere, men jeg skal selvfølgelig da også selv lave noget.

Du skriver at i har 90 dages returret, hvorfor så lang tid.

Herbalife har 30 dage, og har ikke brug for mere.

Jeg spørger kun!!

Hilsen

Hans Henrik 
Tilmeldt 15. Feb 06
Skrevet kl. 00:13

Hej.

Alle vores produkter er basseret på planten Aloe Barbadensis Miller (også kendt som Aloe Vera). Alle naturprodukter reagere forskelligt på mennesker og mennesker reagere forskelligt på naturlige ingredienser...

Når vi giver 90 dages returret, er det fordi at hvis foreksempel en kunde har købt vores kosttilskud (drikkegel af ren aloe vera) anbefaler vi at man drikker det hver dag i ca. 14 - 20 dage som minimum. Men det kan være svært og sige om man har fået en ønsket virkning efter kun 14 dage.  Hvis du har givet dig selv og produktet en chance i 3 måneder så må man da sige, at produktet er vel afprøvet. Jeg kan sammenligne med en shampoo jeg engang købte hos en frisør fordi mit hår var KNAStørt. Jeg brugte det i en måned og synes mit hår var fantastisk blødt og lækkert efter ca. en måned. Desværre slap indholdet op og jeg købte en ny (det skal siges at shampooen kostede en formue pr. flaske) efter kort tid med flaske nummer 2 klaskede mit hår fuldstændig sammen og var fuldstændig glansløst og trist. Jeg fik altså ikke samme virkning ved længere tids brug. Jeg var meget skuffet og stod med en shampoo til en mindre formue som var totalt ubrugelig for mig og der var bare ingen returret.
Det er en af de gode grunde til at vi har 90 dages returret. Netop fordi at din krop er unik og reagere forskelligt på produkterne og på naturen. Desuden, hvis man er en hel familie der har tænkt sig og bruge et bestemt produkt, så rækker en dunk jo ikke helt så langt, og så er det jo rart at man har længere tid og få afprøvet produktet i.
Jeg oplever også kunder som er kommet godt i gang med et kosttilskud og virkelig mærker en forskel, men stopper så op i en kort periode for at se om de kan mærke nogen forskel, men begynder så igen. Og så er 14 - 20 dage altså ikke nok.

Når i kun har 30 dages returret, kan det måske have noget at gøre med, at vores produkter har to vidt forskellige formål... og virkninger.

Jeg vil indformere dig om at FOREVER LIVING PRODUCTS absolut også er godkendt Levnedsmiddelstyrelsen, Told/SKAT og alle andre offentlige instanser.
Vi er godkendt og veletableret i over 110 lande og har 28 års erfaring.
Vi er førende i avl og produktion af Aloe Vera og har patent på vores stabiliseringsformel af planten.
Den er økologisk dyrket og tilmed håndplukket/høstet.

Vi har samme oplevelser som jer af at folk som direkte henvender sig til os for at købe produkterne og også for forhandlerlicenser. Og mange bliver faktisk distributører for at få de 30% rabat på produkterne og ikke for at tjene penge på det.
Og samme princip har vi også.... du kan have alle de forhandlere optegnet du ønsker, men du skal altså også arbejde selv.
Intet kommer til den som sover....

Jeg beklager meget. Men jeg har altså ikke set jeres reklamer nogen steder. Jeg har kun fundet en masse sedler på om jeg ville tabe mig og tjene penge og så et link til en hjemmeside hvor der ikke står noget om hvilket firma der er tale om... Men om det er tilfældigt eller ej.... I don''t know.

Prentow.

Tilmeldt 13. Feb 06
Skrevet kl. 07:47

Hej Prentow

Jeg kender godt Aloe Vera, og jeg bruger selv vores Herbal Aloe Shampoo samt de andre Aloe produkter vi har, da jeg har døjet med skæl i mange år, men efter 14 dage da havde jeg ikke skæl længere,  og det er fordi vores produkter er utrolig drøje i brug.

Vi siger at hvis folk ikke kan se eller mærke nogen forskel i løbet af 3 uger til en måned så får de pengene retur, og de fleste kan allerede efter 1 uge, ja jeg skriver 1 uge mærke forskel.

Reklame: Ja det er korrekt at vi er ude med flyers, og reklamer på anden vis, det er en billig måned at annoncere på, og når man ser alle de firmaer som annoncer med vægttab, i blade og på TV så må det jo koste en formue.

Jeg er klar over at vi har en eller flere bannere på TV ved sportskampe, og du kan tro at folk de ser også de bannere, så de har effekt.

Jeg har endnu ikke set et reklame i min postkasse, eller et opslag endnu, med FLP ( forever living product ), så hvordan i gør det med reklame ved jeg ikke.

I gør det måske med mund til mund metoden som vi også gør, men ellers så ved jeg det ikke.

I findes i 110 lande med 28 års erfaring, og det syntes jeg er fint.

Hvor mange bruger egentlig jeres produkter og hvor mange forhandlere er i på verdensplan?

Jeg ved det af gode grunde ikke.

Jeg arbejder med Herbalife, for at hjælpe folk med et bedre og sundere livsstil, ikke kun til vægttab, men også til andre formål.

Hej herfra.

Tilmeldt 15. Feb 06
Skrevet kl. 08:55

Hej igen.

Jeg tror vi kunne diskutere forskelle og ligheder på FLP og HERBALIFE herfra og i en uendelighed uden og blive 100% enige. Og det er jo heller ikke meningen at vi skal være enige. Faktisk finder jeg debatten meget spændende og så længe man kan diskutere uden at blive direkte uvenner så synes jeg det er meget oplysende og interessant.
Hvad mener du?

Vores produkter er ligeledes enormt drøje i brug. Det er jo så også en forklaring på den lange returret. Vi mener du skal have lov og opbruge produktet før du evt. fortryder. Det interessante er at jeg har været distributør i halvandet år nu og har faktisk kun fået returneret en eneste creme. Grunden fik jeg aldrig fat i, men det er heller ikke min opgave og spørge. Selvfølgelig ville det være interessant og vide, men hvis folk ikke vil fortælle, så skal de heller ikke. Kunden får pengene tilbage, vi stiller ikke spørgsmål.

Jeg synes også lige det er relevant og nævne, at alle vores produkter er godkendt og fået International Aloe Science Councils Seal of Approval. Det er få produkter der opnår dette, da kvalitetskravene er enormt høje. Det betyder at den aloe vera som benyttes til vores produkter - efter stabiliseringen er så identisk med den friske og nyplukkede Aloe at forskellen er mini minimal.
Vi ligger som nummer 1 i verden inden for aloe vera.

Jeg kan ikke finde mange produkter i vores sortiment som jeg ikke har fået en ret hurtig effekt fra. Lige fra øjebliklig virkning til en uge eller længere. Igen er det jo individuelt netop fordi det er et naturprodukt.

Jeg er enig med dig i at det må koste en formue med annoncer på tv og den slags og det gør vi absolut ikke i. Det er mund til mund reklame og det er jo en ret effektiv reklame. Hvor tit har man ikke set de reklamer med før og efter billeder af forskellige mennesker som fortæller om deres erfaringer, og så kan man se i tv i et forbruger program, at de læger/professorer som anbefaler produkterne eller de "glade forbrugere" viser sig og være mennesker som faktisk ikke findes...? Det giver utroværdighed.
Men hvis du har en kammerat som har prøvet en aftershave og har opdaget at han ikke længere får røde knopper efter barbering (skægpest) eller en veninde som fortæller at hendes tørre hud simpelthen forsvandt efter brugen af en bestemt creme eller når du i sportsklubben finder din makkers ømme muskler hurtigt blev afhjulpet af en bestemt varmecreme osv osv osv... det er da mere troværdigt end et fremmed billed i en annonce. Dine nærmeste ville jo ikke sige at tingene forholdt sig sådan hvis ikke det var rigtigt. Og din bedste ven ville jo heller ikke anbefale noget han/hun ikke tjener penge på hvis ikke de virkelig havde en effekt.

Jeg vil så også lige slå fast, at vores kosttilskud ikke er basseret til og hjælpe med vægttab. Da aloe vera ikke er et lægemiddel men et kosttilskud... sund mad om du vil. Man tilføjer kroppen nogle af alle de gode vitaminer, mineraler, enzymer, saponiner og så videre som kroppen enten ikke selv danner eller som vi glemmer og tilføje i vores kost. Jeg vil ikke komme med en længere udredning her, for det tager for lang tid, men vil hellere henvise til mine hjemmesider eller jeg vil anbefale at folk selv kontakter mig vedrørende yderligere info så.

Hvor mange FLP''ere der er på verdensplan har jeg ikke noget tal på lige her og nu, men jeg skal forsøge og finde det til dig... Det vender jeg tilbage til.
Men i Skandinavien er vi et sted mellem 20 og 50.000 distributører. Det forholder sig sådan, at sammenlignet med resten af verden, så er de Skandinaviske lande hver især forholdsvis små lande (specielt Danmark) og derfor har vi i norden slået os sammen og fungere under det samme nordiske hovedkontor i Göteborg. Vi
Tilmeldt 15. Feb 06
Skrevet kl. 09:30

Hej Mussi.... igen

Jeg glemte helt og spørge...

Tager i fra Herbalife også ud og laver produktpræsentationer i private hjem ?
(homeparties, temaaftner og hvad det ellers kaldes)
Eller er det kun kontakt via den distributør man nu lige falder over?

Jeg deltog engang (via nettet) i en konkurrence om en rejse. Et stykke tid efter modtog jeg et telefonopkald fra en som præsenterede sig og sagde at jeg havde deltaget i den her konkurrence ved at jeg havde svaret på nogle spørgsmål og sagt ja til at jeg godt kunne tænke mig og tabe mig. Hun gik derefter igang med en meget lang udredning og "salgstale" om hendes produkter og hvordan de virkede og hvad jeg ville få ud af det. Jeg snakkede frem og tilbage med hende i næsten 30 minutter før jeg fik afvide hvad det var for nogle produkter (altså navnet). Derefter gik der yderligere 15 minutter før jeg fik hende sporet ind på, at jeg faktisk også gerne ville have nogle priser afvide. Jeg var enlig mor på det tidspunkt og på SU, så prisen var ret så relevant for min interesse.
Hun var nu meget flink, men det jeg ikke brød mig om, var at jeg deltog i en konkurrence men hvor navnet Herbalife ikke var nævnt en eneste gang (tjekkede konkurrencen bagefter for og se om jeg havde overset noget) og at jeg yderligere skulle bruge 30 minutter på og få navnet i en telefonsamtale.
Da jeg så efter to samtaler gav udtryk for at jeg ikke var interesseret, men godt ville have lov og vende tilbage en anden gang, blev hun ved med og ringe med en uges mellemrum. Jeg bad hende til sidst om hendes telefonnummer, så jeg kunne ringe til hende for jeg kunne godt fristes på et tidspunkt, men ikke lige nu, blev hun ret streng i betrækket og sagde at tilbuddet gjalt lige nu og ikke senere. Og så smed hun røret på og jeg hørte ikke fra hende igen.

Jeg siger IKKE at ALLE fra HERBALIFE er sådan, og jeg tvivler et eller andet sted på at dette er jeres normale forretningsgang. Det er et par år siden nu og jeg har ikke hendes navn længere.
Jeg synes blot at det er en skam for alle andre distributører (ikke mindst i det enkelte firma) men også for hele Team Marketing industrien, at der ind i mellem sidder en som virkelig ikke har forstået budskabet og som ødelægger det for så mange andre.
I dette tilfælde så jeg mig (som en mulig ny kunde) temmelig gal på forretningen og produktet, fordi man havde en uheldig oplevelse. Og sådan er det jo. Og det gælder jo al forretning. Hvis man bliver fornærmet eller uretmæssigt behandlet i en hvilken som helst detailforretning har man jo heller ikke lyst og handle der igen.
Nu ærger det mig, at jeg ikke har navnet på hende. Det må da være i jeres interesse også, at få en snak med en distributør som hende om hvad fornuftig forretningsgang er.

Jeg ved, at finder vi en distributør i Forever, som ikke "kan opføre sig ordentligt", så bliver der grebet ind fra resten af teamet.

Prentow
Tilmeldt 13. Feb 06
Skrevet kl. 09:36

Hej.

Nej det kan ikke hjælpe noget at blive uvenner.

Jeg syntes selv at det er interessant, at høre andres meninger.

Der er selvfølgelig forskel på vores produkter, ellers så var der jo kun et firma.

På verdensplan er der over 1 million distributører, og jeg har desværrre ikke tallet for norden / skandinavien.

Vores produkter er mest baseret på "wellness" det kan vi godt blive enige om, og Herbalife er nok mest kendt for slankeprodukter, men det er et Kosttilskud, og HBL er endag verdens største på dette område, med over 40 millioner kunder, og man kan så spørge om hvor mange som går rundt og er overvægtige bare alene i DK.

Jeg har arbejdet med HBL i 3 år, med tilfredse kunder.

Hvem styrer HBL idag, det er tidligere Dir. for Disney Ceo. Mochael O. Johnson, som har gjort Disney så populær i hele verden som det er idag.

Vi har nobel pristager som sidder i vores Videnskabelige rådgivende komité, og ja selv læger som både arbejder med forretningen og som selv er kunder.

Der er flere folk som kommer fra De andre slankefirmaer som hellere vil benytte sig af vores prdukter, for som de siger så er det for dyrt, at være ved de andre.

Flere og flere siger at HBL er det billigste og så smager det jo utrolig godt.

HBL er på New York Stock Exchange ( NYSE ) og der skal rigtig meget til for at komme derpå, det er FLP muligvis også ??

Ja det er jo op til hver enkelt hvor lang tid der går før de kan mærke en forandring.

Jeg tænker tit på om personerne som viser sig frem med billeder f.eks. Quock plaster virkelig findes bortset fra den unge pige som som viser sig en del på TV, hvad mon hun får for det ??

Vores produketer er også 100 naturlige urter og HBL oversat betyder jo Herba ( urter ) life ( liv )

Vores er heller ikke LÆGEMIDDEL men et KOSTTILSKUD.

Min hjemmeside som er jeg er igang med at ajourføre hedder www.lev-sundt.dk 

Jeg tror også på at NetWork Marketing / MLM vinder mere og mere frem.

Direkte levering og vi laver også opfølgning på alle kunder og forhandlere, som i sikkert oså gør.

Du er velkommen til at skrive igen.

Hans Henrik    
Tilmeldt 13. Feb 06
Skrevet kl. 09:47
Hej Det med home parties gør jeg personligt ikke så meget i da jeg har prøvet det med Tupperware, for flere år siden.

Jeg ved at der er flere forhandlere som tager ud til homeparties, temaaftener, holder det derhjemme, og så har vi telefonmøder og internetmøder så alle kan være med både nye og gamle og dem som bare er nysgerrig.

Ja vi har en konkurrence kørende.

Nej det er forkert af den forhandler at blive ved, jeg vil ikke blive ved, kun hvis kundeemnet ønsker at jeg ringer senere, men så aftaler vi selvfølglig et tidspunkt.

Håber det er svar nok. ellers så spørg.

Har du en mail adresse, eller bruger du MSN..

Da vi sikkert kunne få en god og lang snak.

Hilsen

Hans Henrik
Tilmeldt 15. Feb 06
Skrevet kl. 09:50
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 09:55

Det er sjovt at høre historierne fra jer begge. Personligt har jeg tætte relationer til begge firmaer, omend jeg kender mere til Herbalife end jeg gør til FLP.

En ting jeg dog gerne vil spørge Prentow om er: "Når I skal finde nye kunder, så skal I jo sælge jeres produkter på en "effekt". De fleste kan nok finde på at købe en creme, da man ved at Aloe Vera har en helende effekt og at den derfor er god mod sår, skoldninger osv. osv.
Men et produkt som "Drikke Gel". Hvad sælger I den på?"

Vil bare lige indskyde at jeg er glad for den positive tone der holdes og at vi kan være enige om at MLM er en god forretningsmetode.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Side 7 ud af 18 (173 indlæg)