Jeg er lidt ked af at du kalder mig dum, da jeg ikke mener jeg har svinet nogen til på amino... Men det må skyldes din egen uvidenhed.
Faktisk så kan jeg finde over 20.000 mennesker i alderen 18 til 60-70 år som mener omtrendt det samme som jeg.... Føtex-eksemplet var måske lige lidt groft skåret til benet. Men det jeg bare mener er, at alle folk har så travlt med at team marketing er "en der sidder og vinder på andres arbejde". Jeg påpeger bare at det behøver man ikke være i teammarketing for opleve.
Et reelt produkt. Jeg ved ikke hvad du vil kalde vores over 200 forskellige produkter, som i øvrigt er af ufattelig høj kvalitet (derfor også 90 dages fuld returret på alle produkter, også selv om de er opbrugte). Men det er da også reelle produkter.
Hos os handler alt altså ikke bare om penge. Her handler det i lige så høj grad om sundhed, velvære og wellness...
Jeg giver dig ret i at mange firmaer ikke fortæller hvad de sælger og om de sælger noget. Men det gør vi altså.
Jeg vil anbefale dig og kigge på www.foreverprentow.dk
Kun for at du ved selvsyn kan se, at her er tale om et produkt, hvad de koster og hvor du køber det, hvilke services der ellers ydes og (på ovennævnte) kortfattet hvad produktet bruges til.
Med VENLIG hilsen
Prentow
|
Hej Prentow.
Vi er skam enige langt hen ad vejen, bortset fra vi arbejder i 2 forskellige firmaer og det er jo ikke kun Maersk og Føtex, men også Danfoss, og vi kunne blive ved.
Pyramidefirmaer/spil er forbudt i DK.
Herbalife er godkendt af Levnedsmiddelstyrelsen, Told/SKAT ( SKAT ) som det hedder idag, ja kort sagt alle offentlige instanser.
Findes og er godkendt i pt. 62 lande og der kommer flere til, samt 26 års erfaring,
Vi var flere tusinde som var i Atlanta, USA sidste år for at fejre firmaet, dejlig oplevelse.
Det med reklame.
Jo vi reklamerer skam rigtig meget med HERBALIFE, prøv bare at se på TV, hvor vi virkelig er meget fremme f.eks. i de forskellige sportskampe.
Der er desværre mange som ikke ved hvad Herbalife er og det vil vi selvfølgelig gerne udbrede så meget som muligt.
Der er også dem som virkelig søger efter Herbalife, både som kunder og forhandler.
Eks. Det er da fint at jeg har nogle forhandlere, men jeg skal selvfølgelig da også selv lave noget.
Du skriver at i har 90 dages returret, hvorfor så lang tid.
Herbalife har 30 dage, og har ikke brug for mere.
Jeg spørger kun!!
Hilsen
Hans Henrik