Vi er enige i at smag er forskellig. Jeg kan jo desværre kun tage udgangspunkt i mine egne smagsløg og erfaringer. Du er nok den første jeg har stødt på der syntes at Shapeworks smagte grimt. Det er rigtigt at nogle mennesker har svært ved at drikke det pga. konsistens, ubehag ved fx. vanilliesmag osv. osv.
Men naturligvis findes der også den slags mennesker. Heldigvis er de ikke flertallet (udfra mine erfaringer).
Omkring de 90 dages garanti vs. de 30 dages garanti, så kan ændrer det nok ikke så meget udfra at få pengene igen. Hvis man ikke kan bede om at få pengene tilbage på 30 dage, så hjælper det nok ikke med 3 gange så lang tid
I øvrigt, så vil jeg gerne pointere at jeg ikke siger at det jer siger er "sandheden", men derimod kun udtryk for egne erfaringer og smagsløg. |
Nu siger du nok "opskrift".
Aloen har været brugt som medicinplante i flere tusinde år. Der findes flere hundrede arter af Aloe. Vi bruger udelukkende den mest virkningsfulde – Aloe Barbadensis Miller. Bladene høstes, når de er fuldt udviklede og mest virkningsfulde. Vi anvender kun den inderste klare gele, som indeholder næringsstofferne.
FLP ejer patenter på stabiliseringsmetoder, som gør at vi kan bevare næringsstofferne i Aloe Veraen.
Fakta om Aloe Vera:Vi dyrker den mest virkningsfulde Aloe Vera i vore egne økologiske plantager. Vi høster planterne, når de er mest kraftfulde. Vi anvender kun den inderste gelé, som indeholder mest næring. Dette bevirker At du kan forvente et kvalitetsprodukt, som holder hvad det lover. At vore Aloe Vera produkter er mærket med certifikatet fra IASC .
Vores aloe vera gel (drikke gel) er stort set det samme som at skære et aloe blad op og spise geleen rå. Lidt over 96% sammenlignelig med den rå plante. og så er der selvfølgelig de to andre smagsvarianter med tranebær/æble og fersken hvor du får yderligt flere C, A og E vitaminer.