Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I dette MLM firma...?

Side 10 ud af 18 (173 indlæg)
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12/8/2005 6:12:51 PM Forfatter: lyskjaer

Ved ikke helt om denne tråd er helt slut, men vil lige hurtigt komme med lidt info.

Tidligere i tråden blev der nævnt at man er træt af at alle de MLM firmaer der reklamerede på nettet, ikke skrev hvad de lavede.

Hvis man har været til et møde, eller en MLM mand har forsøgt at hverve en. Så skal man prøve at læse bag på den kontrakt men skal underskrive. Der står utrykkeligt at man ikke må bruge navnet og produkterne på ens hjemmeside.

Det stod der dengang jeg var ved at blive LR forhandler.

Jeg blev det ikke, men syntes det er lidt underligt at man ikke må reklamere for det.

Man må også gerne reklamere - men det skal foregå på en personlig reference, f.eks.mund til mund, nu øsnker man ikke at udelukke dem som gerne vil favne bredere og derfor vælger at sætte en annonce i avisen eller på nettet - men forestil dig hvor store problemer et MLM firma kunne få hvis nu du skriver en urigtig information og slammer den ud over hele world wide web eller for den sags skyld smækker den ud i Berlingeren......?....derfor må du ikke bruge navn og logo i annoncerne.

/Michael

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:06
Dato: 12/24/2005 2:32:14 AM Forfatter: Zoltan - selvstændig webdesigner

Mit svar: Vis mig blot EET MLM selskab i Danmark der er børsnoteret på Københavns Fondsbørs.

Problem: Det kan du IKKE, idet intet MLM selskab i denne verden (mig bekendt) er børsnoteret i DK.

Sikke noget pjat - LR  som jeg arbejder med er børsnoteret i Tyskland, har hovedkontor i Tyskland, har en dansk APS registreret afdeling i Danmark (og alle de andre lande de opererer i) og så vidt jeg ved så har Herbalife, Amway og Tubberware en lign. konstruktion (uden at jeg dog vil garantere for firmaer jeg ikke kender 100% til bunds) så det store problem du tegner er faktisk ikke så stort endda.

/Michael

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:29
Hej Lasse.

Ja vi søger omgående 5 konsulenter lige nu, og hvorfor????

Fordi det går  stærkt i Herbalife, og vi kan sagtens bruge flere.

Jeg er ikke lidt men meget træt af at høre så meget negativt om firmaet Herbalife.

Jeg har selv været i Atlanta ( USA ) og fejre Herbalife''s 25 års jubilæum, ( 1995 ) og sikke en oplevelse.

Hvem er det som der arbejder med Herbalife idag ?

Hvad er Herbalife ?

Folk har kun negativ omtale af firmaet, og hvad hvis du selv startede et firma om hvor folk kun omtalte det negativt, hvad vil du så selv gøre ?

Herbalife er mere populær en nogensinde, ikke kun i DK men hele verdenen, og hvorfor åbner firmaet forretninger i det ene land efter det andet ?

Fordi det går godt, og der er over 40 millioner tilfredse bruger af produkter hverdag og der kommer flere og hvorfor ?

Mvh.

Mussi

Tilmeldt 29. Dec 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:54
Spændende at læse de forskellige indlæg om MLM. Jeg har tidligere haft nogle få korte erfaringer med nogle af disse selskaber og min største problem var løfterne om store penge.... man skulle bare lige....

Men der findes som I også nævner jo mange forskellige, og jeg arbejder nu med et firma som absolut ikke skjuler hvem de er.

Det er et nyt produkt  - Photomax - ( men ikke nyt firma - Nu Skin) med nogle unikke fordele for fotowebsider.

Se www.boisen.myphotomax.com 

Bl.a. har du plads til 5 GB billeder pr email adresse (har jeg ingen set andre steder)- og der er garanti for livslang opbevaring, dele billederne med familie og venner. OG det er gratis. Først når du bestiller et produkt koster det penge, og jeg kan begynde at tjene penge.

Der skal selvfølgelig meget til før du tjener mange penge, men jeg har aldrig fået stillet i udsigt at jeg kan tjene en formue, men med en stor volumen kan man tjene gode penge.

Det er simpelthen et supergodt produkt, og jeg har ikke set noget der ligner.  De unikke muligheder som Photomax tilbyder gør simpelthen at jeg kan se en forretning i det.

Læs mere om Nu Skin på www.nuskin.com. Firmaet har flere divisioner og jeg har valgt Big Planet divisionen med fotowebsiden - Photomax.

Firmaet er amerikansk, men har et kontor i København.

Har du lyst til at høre mere, så kig ind på min hjemmeside ( www.boisen.myphotomax.com) og læs mere eller giv mig en mail eller et kald på telefonen.

Det åbner faktisk først her i Danmark lige om et par dage - ca. 1. august.

Min oplevelse er at Nu Skin er seriøst og lover ikke mere end de kan holde. Men synes du ikke at deres produkter er noget specielt, så glem det,  det er efter min mening det som kan bære det hele, at man tror på det man taler om - det gælder jo også for alle andre firmaer, dette er bare en anderledes måde at markedsføre det på. Derfor synes jeg også det er vigtig at man nemt og overskuelig kan finde ud hvad det handler om.

Håber jeg har kunnet bidrage med noget nyt til denne debag.

Grethe Boisen

tlf 20127791

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:36
Hej Zerokiller.

Du må undskylde men jeg kan ike lade være med at grine, af dit indlæg.

Du skriver at det er pyramidespil, og at man skal betale en masse penge for at være med og at Network Marketing er lig med Pyramidespil.

Jeg arbejder selv med Herbalife, og det er jeg glad for.

Du skriver at man skal betale en masse penge for at være med!! hvis du starter en butik op inde i den by du bor i, tror du det er gratis?? jeg vil da regne med at du skal betale for at få nogle varer/produkter hjem som du kan sælge af??

Network Marketing er lig med Pyramidespil??????? Hvorfor er en Herbalife forhandler momsreg?? Vi skal da også indberette til Told & Skat, samt lave regnskab.

Samtlige af Herbalife''s produkter er godkendt af Told & Skat samt Levnedsmiddelstyrelsen. 

For mit eget vedkommende så er jeg gået op i vægt da jeg har været undervægtig fra barnsben af og jeg har forsøgt på at spise diverse fastfood, uden det har hjulpet noget overhovedet, det eneste som har hjulpet mig er Herbalife Kosttilsud, så derfor siger jeg til alle jeg snakker med at MAN SKAL UNDERSØGE ET FIRMA NÆRMERE INDEN MAN BEGYNDER OG NEDVÆRDIGE DET, Herbalife er trods alt at finde på "NYSE" New York Stock Enchange, så det siger jo heller ikke så lidt om firmaet.

Vi var så heldig at være med til at overvære Herbalife''s 25 års jubilæum sidste år ovre i Atlanta ( USA ) en kæmpe oplevelse.

Hilsen en GLAD forhandler.

Tilmeldt 9. Aug 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:53
Kære venner,

Prøv at stil spørgsmålet - hvorfor er f.eks. Scandi Consult interesserede i at hverve nye folk til at sælge det de nu sælger?

For at tjene penge...

Find en anden vej - importer mærkelige smykker fra Tibet, olivenolie fra Italien, fåreuld fra Georgien - hvad som helst der er en ordentlig forretning bare ikke et projekt som nogle hurtige og smarte skal tjene penge på....

Og Scandi Consult er velkommen i debatten - de kunne f.eks. fremvise dokumentation for, at det de siger også holder i virkeligheden....

...og det skal vi gerne checke....

MVH
Lars K
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 22:01
Dato: 22-08-2006 21:52:58 Forfatter: Lars Kronborg Kære venner,

Prøv at stil spørgsmålet - hvorfor er f.eks. Scandi Consult interesserede i at hverve nye folk til at sælge det de nu sælger?

For at tjene penge...

Find en anden vej - importer mærkelige smykker fra Tibet, olivenolie fra Italien, fåreuld fra Georgien - hvad som helst der er en ordentlig forretning bare ikke et projekt som nogle hurtige og smarte skal tjene penge på....

Og Scandi Consult er velkommen i debatten - de kunne f.eks. fremvise dokumentation for, at det de siger også holder i virkeligheden....

...og det skal vi gerne checke....

MVH
Lars K

Velkommen til Lars. Bare lige for at kunne forholde sig til din situation... Har du et arbejde eller er du selvstændig?

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 9. Aug 06
Skrevet kl. 22:13
Hvis nogen kan bruge det til noget så er baggrunden...

Ansat og selvstændig....
Leder ansvar indenfor salg og marketing i 20 år...
HD i afsætning...
Primær fokus - overordnet marketingstrategier, udvikling af handlingsplaner, vurdering af virksomhedskoncepter og opstart af virksomheder...forretningsudvikling...

Min deltagelse her på siderne er af interesse og håbet kunne være - at hjælpe nogen på rette vej....

MVH
Lars K

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 22:24

Jamen så har du jo sikkert ikke noget problem med at svare på mit næste spørgsmål. Hvis din virksomhed (din egen eller den du arbejder for) har stor fremgang og er nået til et punkt hvor de ansatte (eller dig selv) ikke kan følge med efterspørgslen. Ville du så ansætte nogle flere folk hvis du kunne regne dig frem til at det var en god investering?

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 9. Aug 06
Skrevet kl. 22:32
Hej Wubi

Ledende spørgsmål er der aldrig kommet noget fornuftigt ud af...

Og diskussionen her er MLM  - ikke basale virksomhedsbeslutninger.

MVH Lars K

Side 10 ud af 18 (173 indlæg)