Spændende at læse de forskellige indlæg om MLM. Jeg har tidligere haft nogle få korte erfaringer med nogle af disse selskaber og min største problem var løfterne om store penge.... man skulle bare lige....
Men der findes som I også nævner jo mange forskellige, og jeg arbejder nu med et firma som absolut ikke skjuler hvem de er.
Det er et nyt produkt - Photomax - ( men ikke nyt firma - Nu Skin) med nogle unikke fordele for fotowebsider.
Se www.boisen.myphotomax.com
Bl.a. har du plads til 5 GB billeder
pr email adresse (har jeg ingen set andre steder)- og der er garanti for livslang opbevaring, dele billederne med familie og venner. OG det er gratis. Først når du bestiller et produkt koster det penge, og jeg kan begynde at tjene penge.
Der skal selvfølgelig meget til før du tjener mange penge, men jeg har aldrig fået stillet i udsigt at jeg kan tjene en formue, men med en stor volumen kan man tjene gode penge.
Det er simpelthen et supergodt produkt, og jeg har ikke set noget der ligner. De unikke muligheder som Photomax tilbyder gør simpelthen at jeg kan se en forretning i det.
Læs mere om Nu Skin på
www.nuskin.com. Firmaet har flere divisioner og jeg har valgt Big Planet divisionen med fotowebsiden - Photomax.
Firmaet er amerikansk, men har et kontor i København.
Har du lyst til at høre mere, så kig ind på min hjemmeside (
www.boisen.myphotomax.com) og læs mere eller giv mig en mail eller et kald på telefonen.
Det åbner faktisk først her i Danmark lige om et par dage - ca. 1. august.
Min oplevelse er at Nu Skin er seriøst og lover ikke mere end de kan holde. Men synes du ikke at deres produkter er noget specielt, så glem det, det er efter min mening det som kan bære det hele, at man tror på det man taler om - det gælder jo også for alle andre firmaer, dette er bare en anderledes måde at markedsføre det på. Derfor synes jeg også det er vigtig at man nemt og overskuelig kan finde ud hvad det handler om.
Håber jeg har kunnet bidrage med noget nyt til denne debag.
Grethe Boisen
tlf 20127791