Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I dette MLM firma...?

Side 14 ud af 18 (173 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er helt enig med Jette.

Optidee er for en gang skyld et Network marketing firma, der tager tingene seriøs og ikke laver alt for indviklede bonus planer, men holder det på et plan hvor alle kan gennemskue det.

Produkterne er også helt i top samt deres service og garanti.

Tilmeldt 13. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:09
Hejsa allesammen )

Ville lige bidrage lidt.. I kender sikkert det firma som jeg vil reffere til (måske), men vil blot fortælle hvad for et MLM-firma jeg har fået et positivt indtryk af.

ForeverLivingProducts. Ja mange kender det nok, men deres produkter er virkelig fantastiske.

Jeg købte en startpakke, men kom aldrig i gang med og sælge. Jeg blev istedet vildest med deres produkter og at bruge dem.

Jeg går meget op i hudcremer til ansigt osv. og de er virkelig de bedste jeg har brugt.

Selve måden FLP virker til at være er også rigtig positiv. Stille og rolig og nede på jorden og meget seriøse. Ikke alt for meget op-i-skyerne-snak eller brug af nedværdigende teknikker for og fange kunden. Ikke alt den salgspsykologi som bare viser at man er egoistisk og tænker på sig selv.

Men en ærlig fremvisning af produkter der virkelig levere det som der bliver fortalt.. Produkter der er fantastiske.

Man behøves slet ikke overdrive når man har et produkt man ved der er godt, det skal blot fortælles om og leveres.

Blot nogen tanker fra mig om hvad jeg synes lyder spændende og fuld af muligheder.

PS: Det her var ikke nogen salgssnak hvis det lød lidt som det, men et ærligt output fra mig )

De kærligste hilsner
Klaus Hundal

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 18:41
Hej Klaus!

Ja jeg kan kun give dig ret med hensyn til produkterne fra FLP.

Hvis du kommer hjem til mig eg ser mit badeværelse, køkken mm så er det udelukkende produkter fra FLP.

Desværre forsvandt deres vaskemilled MPD, men der var vist noget i der ikke måtte være sådan i DK.

Så jeg er da glad for at have fundet et firma der kan tilbyde mig alt indenfor rengøring (tilmed miljøvenlige) og dagligvarer og dermed har jeg kombineret det sunde med det daglige.

Men en ting der er at udsætte på FLP så er det deres seje bonusplan og jeg har sagt det til mange af dem i toppen, men der er åbenbart ikke nogen der kan se problemet.

Så jeg må stadig købe for 8-9000 kr. de måneder hvor jeg vil hente min bonus, og hvis ikke man sælger frygtelig meget hver måned kan det nemt blive til et temmelig lager.

Og jeg kan høre at du endnu ikke har været til et af deres "Super søndag" arrangegementer. (Meget amerikansk)

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 10:08
Hej Magnus Lund.

Jeg er ikke med endnu, men har kigget på produkterne og bonus planen og det ser fornuftigt. Plus de har godkendelser i Danmark, på deres produkter.

Så jeg synes da det er værd at overveje, nu hvor jeg efterhånden har set en del af det danske NM marked.

Jeg er altid åbne for nye fornuftige ideer.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:58
Dato: 12-07-2007 18:41:28 Forfatter: Optidee

Så jeg må stadig købe for 8-9000 kr. de måneder hvor jeg vil hente min bonus, og hvis ikke man sælger frygtelig meget hver måned kan det nemt blive til et temmelig lager.

Og jeg kan høre at du endnu ikke har været til et af deres 'Super søndag' arrangegementer. (Meget amerikansk)

Er det seriøst... at du som "almindelig" forhandler personligt må omsætte for 8-9 kilo for at få del i bonus fra DOWNLINE? Det var saftsuseme en ordentlig sjat.. .hvordan pokker du frem til det tal? Jeg er - eller skal vi sige var - af den opfattelse at egen-omsætningen ligger i omegnen af et par tusinde om måneden for at få dele i bonus fra downline...?

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Skrevet kl. 16:01
Det er fordi jeg er Assistent Manager og ikke finder nye forhandlere mere at jeg selv skal købe for 4 CC

1CC koster ca. 2420 i vejl. udsalgspris, altså 9680 og så skal de 30% her og nu avance fra så det bliver 6776 kr. Beklager glemte lige de 30%

Man kan selvfølgelæig godt finde nye forhandlere og så gælder deres første køb også med og det bliver billigere.

De skal bare lægges direkte under en selv for at gælde med som ens egne aktive CC og det er en af de ting der er træls i FLP''s bonusplan. Det kan ikke betale sig at bygge i dybden da man derved mister en del af fortjenesten og i mit hoved er NM at man bygger et netværk.

Men hvis man er Manager og man får en Manager under sig, så skal man i de andre åbne linier omsætte for 12 CC og så er det helt slut med lysten til at lægge nye længere ned i strukturen.

Derfor måtte jeg indse at jeg med tabet af min mor der skulle hjælpe mig med mine 3 børn ikke kom igang med FLP igen. Nu er jeg kun forbruger og har kastet mig over Mannatech og Optidee. Den perfekte kombination for mig.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:02
Ja, Lasse.

Endnu en gang er det dig, der har set helt rigtigt.

Som i de fleste andre selskaber har Forever en "Regne-enhed" af en vis værdi. I andre selskaber hedder den noget andet, og kan have en anden størrelse, men hos Forever hedder den CC (Case Credits). Og har en værdi af (Ca.) 1700.-.

For at få din bonus "Nede-fra", skal du ganske rigtigt være "Aktiv" med 4CC.

Men du skal ikke SELV købe varer for mere end 1 CC.

Hvis du starter nye forhandlere op i den pågældende måned, så tæller deres CC med i dine egne.

Typisk starter en forhandler op med den største af startpakkerne (2 CC)

Da du alligevel skal vise ham hvordan han bedst sælger sine produkter, så hjælper du ham med at sælge hele startpakken. Han har nu et overskud, samt pengene fra sin oprindelige investering. Men ingen varer.

Nu lærer du ham at købe ind via nettet.

Disse CC tæller også med i dine hvis ordren lægges i samme måned, som forhandleren er tegnet op.

Rent win-win. For din ny forhandler lærer, allerede i den første måned, at gøre, som du gør.

Så, har du mellem 20 og 30 personlige gode kunder, som genkøber for bare lidt hver anden måned, så er der intet til hinder for at du både henter din bonus uden at skulle have penge op af lommen, og oven i købet har en lille indtægt på dit varesalg.

Så den der med selv at skulle købe for 8 kilo om måneden....Desværre, den er ude i hampen og hermed manet i jorden.

Chanserne for at Forever havde eksisteret i dag, næsten 30 år efter starten, hvis de havde et system hvor du selv skulle bade, drikke og børste tænder for så mange penge 12 gange om året....Hvor store er de ?

Per

Har du lyst til at sparke røv ?

http://jobbetfordig.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:10
Henrik Bruhn er her stadig - og han har svindlet hele sit liv. Det samme gælder Riskær og en række andre. At noget har været her længe er bestemt ingen garanti for at det er godt :)
Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Skrevet kl. 17:58
Hej Per!

Jeg pointerede jo netop også at jeg ikke var aktivt forretningsbygger hos FLP mere, og dem kender jeg mange af.

Ligeledes kender jeg også disse unrecognised managers der ikke kan følge med sin organisation p.g.a. den måde bonusplanen er opbygget.

En automatisk ordre på 2 dunke gel, 1 fiske olie, 1 hvidløg mm på max 800 kr. pr. måned som man med lethed kan konsumere hver måned ville være mere fordelagtig for FLP (mange bække små g.....)og er man så sælger kan man jo supplere med ekstra indkøb.

Så risikerer man heller ikke at glemme at lægge sin månedlige ordre og dermed gå glip af profitsharring, rejser og bonus mm. 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:51
Mikkel: Du har absolut humor...Og en pointe. Gammelt er ikke nødvendigvis smukt. Det tror jeg heller ikke fremgik af min udredning af spørgsmålet fra Marianne. Kigger ofte dine klummer i bloggen...Dér er der også smæk for skillingen en gang i mellem. Keep up the good work.

Marianne: Forever´s marketingplan står, for mig, ikke til diskussion. Når man efter nøje overvejelser vælger et firma ud fra de kriterier, som jeg gjorde, så må man hvis det senere skulle vise sig at det ikke alligevel duede, nok indse at det var een selv, den hang på. Dermed postulerer jeg ikke at du ikke har ydet en indsats, slet ikke. Du har jo immervæk kvallificeret assistant manager...Og dér skal noget til. Jeg tror at kunne læse ud af dit andet indlæg at det var manglende mulighed for at være "Udfarende" fra hjemmet på grund af dine børn, der gjorde at du ikke kunne lægge den tid i det, som du gerne ville. (Men også at du har været så fornuftig at beholde dit nummer hos Forever. Vær glad for at du kan det. Og vær glad for at du beholder din status, som assistant manager. (Det giver dig jo en ganske anden pris på de produkter, som jeg fornemmer at du stadig bruger og er glad for).

Til det sidste du skriver, om at det burde være muligt at lægge små "Auto-ordrer" for ikke at glemme at holde sig aktiv...Det er da MULIGT at nogen har været tæt på eet eller andet og så har glemt at købe ind selv...Men hvis vi snakker car-levell 1, 2 eller 3 så er man edder-mulle-mig osse en torsk hvis man glemmer at købe ind. Og profit-sharing hvor du får procenter af omsætningen i hele Skandinavien --- Den misser du måske...Det er ikke noget, som man "Bare" opnår. Men misser du, så er det ikke fordi du glemmer at købe for 1700 selv.

Men det er vel sådan at noget fungerer for nogle, og ikke for andre. Du nævner også at du kender managere, der ikke  får deres bonus på grund af forskellige ting. Tjah du. Sådan er det også i andre selskaber. Jeg kender personligt flere, som i et andet selskab har nået et niveau, der ligner meget, der heller ikke får deres bonus; Fordi de ikke har forstået at det er DET VEDHOLDENDE ARBEJDE, der belønnes når du først er på det niveau. Det FORPLIGTER altså når du sponserer. Og får du ikke din bonus, så er det udelukkende fordi du ikke har været flittig nok med at opfylde den fornemste pligt , du har, som networker: At hjælpe dine nye forhandlere til at lære forretningen og til at tjene penge.

DET er fakta. Og ikke bare i Forever, Marianne.

God vind med alt det nye.

Per

Har du lyst til at sparke røv ?

http://jobbetfordig.dk

Side 14 ud af 18 (173 indlæg)