Yep :) |
Kender I dette MLM firma...?
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
|
Hej Casper. Scandi Consult / SC. Er som det også står på andre sider en sammenslutning af Herbalife forhandlere. Jeg har selv været forhandler i nogle år, men blev nødt til at stoppe pga. af tid. Jeg bruger dog stadig produkterne og er godt tilfredse med dem. Du kan sagtens gå med til sådan et STS som står for Succes Trænings Seminar, hvor der står nogle personer og fortæller om hvordan de er kommet frem i forretningen, samt hører en masse om produkterne. Jeg var selv meget skepsis over firmaet og produkterne, indtil jeg hørte hvad det var for et firma samt så resultater på andre samt mine egne resultater. Vedr. hvor lang tid man skal bruge om ugen så regn i starten med 10 - 12 timer mindst pr. uge. Jeg var for øvrigt i Atlanta USA og fejre Herbalife''s 25 års jubilæum ( April 1995 ) så det siger jo en pæn del om firmaet. Håber du kan bruge dette til noget. Du kan jo altid sige nej efter præsentationen. Mvh. Tiger. |
Hej Iværksættere Jeg vil gerne præsentere et nyt MLM firma, som netop er i opstart i Danmark. Det er varer til hushold, bil, børn, dyr, hudpleje, slimline undertøj, biologisk rengøringsmidler og meget mere. Kataloget er på nuv. tidspunkt 52 sider, og ca. 1300 varenr.Men der kommer hele tiden nye produkter til. (målet for katalog størrelse er tilsvarende Ellos, Otto og Quelle). Varerne sælges via katalog eller på homeparties, senere vil der også komme netshop med egen hjemmeside. Firmaet er på nuv. tidspunkt i 7 lande i Europa, og således veletableret. Varerne er kvalitetsvarer bl.a. mikrofiber, som er allergivenlig og antibakteriel. Hvis nogen er interesseret, så sender jeg gerne et link så varer og katalog kan ses. Vh Jette Berg |
Er det tyske OPTIDEE du henviser til? Læs evt. dette: http://www.amino.dk/view.asp?topicID=16814 MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Optidee er navnet, katalog, webshop og homeparties, er måden. Giv gerne din mening tilkende. Kan se du har en mening om meget forskelligt. I øvrigt min første dag på denne side, jeg har svært ved at finde rundt, og hjælpknappen er ikke til meget hjælp. Vh Jette |
Hej Jette! Hyggeligt at møde en fra samme team herinde. Jeg kan se at det er en måned siden du var herinde sidst og ved at du i mellemtiden spurter derudaf. Go girl!!!! Vi kan vist godt blive enige om at vi aldrig har oplevet et MLM firma med så meget fart på Knus herfra og vi ses den 15. juli i Rødekro ikke? |
Sammenlignet med hvad... :-) MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Hej Lasse! Sammenlignet med dem Jette og jeg kender og dem vi har arbejdet med, og så set ud fra at det her også lykkes at bygge noget op for dem der ellers ikke har kunnet få noget til at fungere i andre NM firmaer |
Optidee er et firma, hvor man får kvalitet for pengene. Vi sælger varer enhver "hushold" har brug for, også hvis man er miljøorienteret. Flere og flere bliver bevidst om dette. Vi må gøre noget. Nå, store ord, men et sted må man jo starte. Mikrofiber kræver ikke en masse rengøringsmidler, bl.a. er jeg blevet noget overrasket over, at man kan rense sminke af, også vandfast sminke, blot med klud og vand, endda kan den vaske sprittus af (hvis man har brug for det.), og dette kun med vand. Du sparer div. cremer.Det samme med rengøringskludene, spejl- og vinduesklude, der ikke striber og fnugger. Sengetøjet er også mikrofiber og rigtig godt for allergikere, idet husstøvmider ikke kan leve i mikrofiber (og uden et hjem - så dør de). Sengetøjet absorberer fugt (læs sved) om natten, således at du ikke ligger og smider dyne af og på. For slet ikke at tale om slankeundertøjet, som er en kanonsællert. Opstrammer, støtter, reducerer størrelser 1-2 nr., push-up både her og der. Jeg arbejder også med kosttilskud, som bestemt er nødvendigt idag pga. for dårlig/manipuleret kost, vi er simpelhen nød til at tilføre diverse antioxidanter, vitaminer/mineraler, plantesukkerstoffer og fedtsyrer.Det er bare ikke muligt at få sig en interessant indtægt, kun ved salg af dette, der er efterhånden for mange om budet. Men Optidee sælger, noget alle har brug for, derfor er det nemt. Men du skulle prøve kludene til at vaske bilen med. Tager insekter og andre splatterdyr på rude og skærme, kun med vand. Hvad siger du så? Sender gerne én- mod betaling. Sender også gerne et katalog eller se på siden www.optidee-skandinavien.com Venlige hilsner Jette - Optidee. |