Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I dette MLM firma...?

Side 13 ud af 18 (173 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10-07-2007 09:54:49 Forfatter: Jette
Sengetøjet er også mikrofiber og rigtig godt for allergikere, idet husstøvmider ikke kan leve i mikrofiber (og uden et hjem - så dør de).

Hvor har du det fra? Jeg er selv allergiker, og holder mig informeret via Astma og Allergi forbundet - de nævner ingen steder at husstøvmider ikke kan leve i mikrofiber. Ifølge dem lever de bare hvor der er mørkt, fugtigt og varmt. De lever af vores hudceller og fugten i luften og har optimale levevilkår ved 17-32 grader C og når den relative luftfugtighed er mellem 55 og 75%RF.

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 20:06
Hej Magnus!

Astma og allergiforbundet ved jo heller ikke alt.

Dette firma er kun ca 2 mdr. i DK, så de skal jo også lige have en chance for at høre om det. Du kan jo fortælle det til dem.

Husstøvmider lever at vores hudceller, men for at formere sig skal de have et sted at bo og de kan ikke bosætte sig i vores sengetøj, så derfor har de ingen chancer. Vi har allerede mange kunder der er begejstrede for vores dyner, puder og sengetøj. I denne måned har vi tilmed tilbud på dyne og pudebetræk.

Tilmeldt 15. Aug 05
Skrevet kl. 11:48
Dato: 10-07-2007 20:05:44 Forfatter: Optidee
Hej Magnus!

Astma og allergiforbundet ved jo heller ikke alt.

Dette firma er kun ca 2 mdr. i DK, så de skal jo også lige have en chance for at høre om det. Du kan jo fortælle det til dem.

Husstøvmider lever at vores hudceller, men for at formere sig skal de have et sted at bo og de kan ikke bosætte sig i vores sengetøj, så derfor har de ingen chancer. Vi har allerede mange kunder der er begejstrede for vores dyner, puder og sengetøj. I denne måned har vi tilmed tilbud på dyne og pudebetræk.

Jeg udtrykte mig åbenbart ikke klart nok - har du et link eller noget på tryk, som dokumenterer at husstøvmider ikke kan leve i mikrofiber? Jeg skal hjertens gerne fortælle det til Astma- og Allergiforbundet - kunne bare være rart at have anden kilde end en delvis anonym debattør på et onlineforum...

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Skrevet kl. 12:29
Hej Magnus!

Jo jeg har en produkthåndbog, men ved ikke hvordan jeg kan sende filer herind og derfor vil jeg gerne printe den ud og sende den til dig, men så skal jeg have din adresse. Den kan du jo sende på en privat besked.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:53
Tilmeldt 15. Aug 05
Skrevet kl. 14:40
Mit tyske er ikke ligefrem fantastisk... så jeg har lige sendt en PM til Marianne.
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 14:44
Hej

I skulle prøve at kigge på det her fra tyskland, noget ligenede TV shop koncept i Network Marketin

Ingen indviklede bonusplaner og store startpakker.

Se her for mere info: www.optidee.dk/xcsize.dk

Tilmeldt 15. Aug 05
Skrevet kl. 15:05
Kan godt være det er et dumt spørgsmål - men er I ikke med i samme selskab (Marianne, Jette og Henrik)? I henviser alle tre til et firma kaldet Optidee i jeres signatur.
Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Skrevet kl. 15:19
Jo ganske rigtigt set.

Henrik har i en tid kigget på en del forskellige, men er lige som Jette og jeg ikke i tvivl om at dette er et firma med potentiale i.

Og man kan jo dårligt holde noget godt for sig selv.

Så vi bliver nok ikke de sidste.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:29
Optidee solgte tidligere deres produkter via TV-shop, nu er det på MLM basis, og dette endda en god og overskuelig bonusplan, og du skal kun investere 750,- i produkter og jeg mener produkter får du for alle pengene, også her med forhandlerrabat. Og de meget nemme at sælge.

Vh Jette

www.optidee-skandinavien.com
www.akupoint.dk

Side 13 ud af 18 (173 indlæg)