Hvis ScandiConsults forretning har stor fremgang og de ser en økonomisk fordel i at finde nye samarbejdspartnere, hvorfor skulle de så lade være, hvis du selv ville gøre det samme? |
Kender I dette MLM firma...?
Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum
Det mener jeg bestemt de skal gøre... Og det er jo lige før jeg skulle melde mig - prøve at se mine scores: "Vores test har til formål at sortere dem fra, som vi med det samme kan sige ikke egner sig for vores forretningsmulighed. Du har opnået tilstrækkelig med points til at blive inviteret til et af vores forretningsmøder rundt i landet. Mødet vil give dig et overblik over vores virksomhed og dine muligheder. Efter en grundig gennemgang af vores koncept og arbejdsgang skal du blot tage stilling til, om du kunne tænke dig at komme i betragtning, når vi udvælger dem, vi ønsker at drøfte et eventuelt samarbejde med." Tænk at jeg selv kan vælge om jeg ønsker at komme i betragtning i deres udvælgelse.... MVH Lars K |
Jamen Lars, det kunne da godt være at du skulle prøve? Når nu du skriver at du at din dagligdag blandt andet går med vurdering af virksomhedskoncepter, så er jeg da lidt nysgerrig efter hvad du kigger på? Der er sikkert andre her der kunne få stor gavn af din erfaring. Nu er jeg jo en ren novice inden for området, men jeg har en ide om at en ordentlig due diligence inderholder en gennemgang af en skriftlig forretningsplan, interviews af ledelse (eller ledende medarbejdere), interviews med samarbejdspartnere, en vurdering af markedet (nutid og fremtid) og måske endda lidt research omkring produkter eller services. Er det ikke nogle af de ting man kigger på når man skal vurdere et virksomhedskoncept? Som sagt er jeg ren novice, så du må bære over med mig hvis jeg er helt galt på den. |
Jamen du har ret - og novice er du bestemt ikke - jeg har den helt grundlæggende holdning - at hvis nogen her seriøst bakser med at få stablet noget på benene, så synes jeg, at vi der har prøvet en masse undervejs skal give en hjælpende hånd - og så kan vi kalde det alt fra SWOT til DD - men teori, Handelshøjskoler og neo-amerikanske "new-ways to a million" idebøger hjælper ingen - hvis ikke de basale ting er i orden... Så - jeg forslår - at du og jeg yder af et godt hjerte til de unge og håbefulde og prøver at hjælpe dem uden om de faldgrupper, der er hele vejen rundt - og en gang for alle - ingen bliver millionær på MLM - højest top-manden i USA.... MVH Lars K |
Hej Lars, Jamen jeg er da glad for at jeg ikke skød helt ved siden af. Nu er jeg jo så lidt nysgerrig efter hvilke af disse due diligence områder du er dykket ned i ved din gennemgang af ScandiConsult? Det gør ikke noget hvis du går i detaljer med hvad dine øvelser var og hvilke resultater du kom frem til. Tak. |
|
|
Min ven Jonas arbejder med netop dét koncept, så hvis Du er int. i en præsentation og flere oplysninger, så send mig dit tlf.nr. i en PB eller mail. |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Anonym, ellers er du også velkommen til at ringe til mig. Har sendt dig mit tlf. en en privat besked. |