Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I dette MLM firma...?

Side 15 ud af 18 (173 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har prøvet at stave mig igennem den tyske tekst.

Som jeg forstår deres argumenter, er den positive effekt af mikrofiber, at hudceller ikke aflejres i sengetøjet (går ud fra at det er fordi det ikke kan hænge fast?).
Men at det skulle gøre nogen nævneværdig forskel har jeg svært ved at se. Et menneske afgiver 0,5 - 1g hudceller hver dag - hvilket er nok til at brødføde flere tusind husstøvmider i et år... så vi fjerner deres spisekammer, men fjerner ikke tilførelsen af mad? Og at hudcellerne ikke kan hænge fast, gør jo ikke at de forsvinder.

Det I har sendt mener jeg ikke på nogen måde dokumenterer at det vil udrydde husstøvmider - der skal stadig fjernes deres levebetingelser, dvs. lav luftfugtighed. Derudover når jeg siger dokumentation, mener jeg uafhængige kilder... at firmaet der producerer produktet mener det har en gavnlig effekt, er selvfølgelig dejligt, men så må de vel også kunne finde nogen der kan bevise det?
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 00:37
Skal man købe varer personligt for 1720,- kr. om måneden for at få udbetalt bonus i FLP? Det lyder jo helt vanvittigt. Jeg er helt klar på at naturligvis skal man have en egenomsætning for at få sin bonus af to meget væssentlige grunde 1). Hvis ikke man selv bruger de produkter som man prøver at formidle igennem MLM så bliver det meget utroværdig MLM og 2). Ingen der ikke selv arbejder bare lidt burde få bonus.

MEN...hvis nu man har opbygget f.eks. 5 meget stærke linier og vælger at give 60% af sin tid på at arbejde i dybden på disse liner 20% på nye førstelinier og 10% på de løse forhandlere som måske ikke har så store ambitioner men stadigvæk gerne vil tjene lidt lommepenge - så er der 10% tilbage - og når man kommer dertil at hovedparten af ens tid går med at supporte ens downline, så burde kvalifikations kravet jo egentligt ikke være større end det som man kan opnå igennem en kombination af eget forbrug og strø salg.

Hos LR som jeg arbeder med hedder den ca. 425,- kr. (eller 100 PV) og det synes jeg egentligt er passende. Meget højere burde den egentligt ikke være - netop fordi at de store og langsigtede penge i de fleste MLM selskaber ligger i (eller burde ligge i) at have overskud til at arbejde i dybden. Vi MLM folk snakker jo hele tiden om fordelen ved at alle er interesserede i at hjælpe alle uanset hvor i organisationen de ligger.

Men det var så også bare en betragtning...men jeg må nok sige at umiddelbart så lyder det som en meget meget sej kompensationsplan.

...også undrer jeg mig egentligt lidt over hvordan det her emne overhovedet dukkede op i den her tråd som jeg mener engang i tidernes morgen handlede om Herbalife :)

/Michael

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 00:50
Ja det er nok det der hedder udviklingens gang.

Måske de andre firmaer var mere spændende at snakke om.

Og ja det har jeg længe ment at FLP''s bonusplan er for sej.

Efter at have været gået i stå og efter der var gået 6 mdr. siden min mor døde orkede jeg ikke at gå igang med det igen, men jeg er storforbruger af produkterne stadigvæk og sælger stadig meget da mange ved at jeg altid har varer på hylden fra FLP, og der er ingen tvivl om at det er populære produkter.

Men nu lever jeg altså fuldtids af Mannatech hvor min mdl. ordre er på ca. 7-800 kr. og det passer mig fint da man ved bare 6 med samme køb har det samme hjemme i en team bonus og i mellemtiden er min bonus stor nok til jeg kan leve af det.

Og med optidee ved siden af går det rigtig godt her hos mig.

Vi har det bare sjovt

Fra Kolding
Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 01:40
Hej Cax.

Sådan lige inden jeg trækker mig fra tråden her for denne gang (Jeg hader når vi ryger ud i det der "Mit selskab er bedre end dit") så bed jeg mærke i en ting, du skrev: så burde kvalifikations kravet jo egentligt ikke være større end det som man kan opnå igennem en kombination af eget forbrug og strø salg.

Strøsalg...sikke da et grimt ord. Hos mig giver det rungende genlyd af PLANLØST salg. Og planløshed i NM...Så er nedturen startet. Du havde ellers så fine procenter på din definition af en (Måske for nogle) ideel tidsfordeling for din indsats. Men det skurer lidt i mine ører at du mener at det skulle være svært at kunne nå at afsætte for mere end(Indkøbsværdi) 450.- ??? Lad os antage at du bruger (Nu ved jeg jo selvsagt ikke om du er fritids, deltids eller fuldtids med det, du laver) 25 timer om ugen på din forretning og bruger din tids-fordelings-nøgle. Så får dine linier dybdearbejde i 15 timer, dine nye first liners får 5 timer, dine døde forhandlere giver du 2,5 time og du buger 2,5 time på at sælge varer for 450.- ??????? Selv om du måtte have nok så høj en avance på dine produkter, så ville en overtime ved samlebånd give mere.Hvis din downline gør det samme, så siger min almindelige hovedregning at du skal have ET HAV af forhandlere i dine bonusgivende led for at kunne tjene noget, der var værd at ofre sin tid på.

Strøsalg...Er det til kunder du bare sådan møder, og ikke regner med at se igen ? (Sådanne kunder har JEG ikke) eller er det til din gode, faste kundekreds, som handler måned efter måned, år efter år ? Hvis det er det sidste, så er det vel endnu mere skræmmende.

Regnestykket her er IKKE møntet på LR eller noget andet selskab, men på modstanden mod at skulle præstere et salg selv, og mod tanken om at "Dette salg kun skal være der for at jeg ikke ser helt død ud i min downlines øjne" og "Det er noget, jeg er pisket til at gøre fordi, ellers er det jo pyramide-spil".

Salg er hammersjovt. Personligt salg er endnu mere morsomt. Direkte salg af konsumvarer der er så gode at kunderne genkøber gør, at du kan grine hele vejen ned i banken.

I´m out of here.

Per Vedby

Har du lyst til at sparke røv ?

http://jobbetfordig.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:46
Hej Magnus

Hvis du søger på mikrofiber+husstøvmidler eller evt. allergi, kommer der sider og dokumentation op omkring mikrofibersengetøj.

Astma og Allergi Forbundet støtter op:

Både børn og voksne med behandlingskrævende astma og husstøvmideallergi har mulighed for at få økonomisk hjælp fra kommunen til køb af allergibetræk til sengen mv. Det er blandt andet en forudsætning at lidelsen er dokumenteret af en læge. Dokumentationen kan foreksempel foreligge i form af en lægelig vurdering, en positiv priktest, et blodprøveresultat eller anden klinisk dokumentation.

Se her:

Dansk undersøgelse

De fleste børn med allergisk astma og hustøvmideallergi kan opnå stor effekt, og mere end halvere deres medicinforbrug ved at sove på et husstøvmidetæt madras- og pudebetræk.  De særlige husstøvmidetætte betræk udgør en effektiv beskyttelse mod eksponering fra husstøvmideallergen i sengen, og giver i de fleste tilfælde en varig nedsættelse af medicinforbruget for de børn som har allergisk astma.

Det er hovedkonklusionen på en meget omtalt dansk undersøgelse, der i 2003 blev publiceret i det videnskabelige tidsskrift Journal of Allergy and Clinical Immunology. Formålet med undersøgelsen, som involverede en række af landets sygehuse og 9 fremtrædende børnelæger, var at fastlægge hvor effektive husstøvmidetætte pude- og madrasbetræk er, og om de kan ændre børns behov for medicin.

Så Magnus du er velkommen til at bestille sengetøjet ved mig til en favorabel pris.

Venlige hilsner Jette og god dag.

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 14:11
Ahh - så var det mig der havde læst det tyske forkert. Takker for oplysningerne. Det undrer mig at Astma og Allergiforbundet ikke har listet det på den side, de har dedikeret til husstøvmider, men det skal ikke ligge jer til last - jeg undersøger det lige lidt nærmere.
Fra København S.
Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:42
Jeg er selv herbalife forhandler, og samarbejdspartner med scandiconsult. Jeg kender ikke meget til andre MLM virksomheder, jeg ved kun at jeg begyndte for et par uger siden, og tjener en 5.000-10.000 om måneden, på at gøre sådan cirka: nul og niks, og ved at lære andre at gøre det samme, og sælge et produkt der RENT faktisk virker, og hjælper folk, ja så kan jeg gå godt iseng, vedvidende at min fremtid ser meget lys ud.

Iværksættere er i mine øjne de mennesker, som tører at gå ud af deres 'comfort zone' og gøre noget for deres eget liv. Det er de mennesker som bliver nævnt i historiebøgerne, de mennesker som får succes. MLM lykkes for nogen, og for andre: lykkes det bare ikke. Tough luck, men sådan er det bare. Men at gå så vidt at kalde det et 'scam' er noget møg. Man styrer selv hvor mange penge man vil bruge, man styrer helt selv hvordan man vil køre det, så det jeg ikke forstår er hvordan nogle kan kalde MLM for et scam? Den eneste der har scammet en er sig selv. Fordi hvis man ikke klarer sig godt, er det jo nok tegn på at man ikke helt lyttede efter hvad ens sponsor sagde? Eller tog nogle forkerte investeringer? Så hvis et firma går neden om og hjem, uden at være en del af MLM. hvem vil de så bebrejde? Ingen? Det kan de ikke. Men er det en del af MLM så kan de begynde at bebrejde løs på firmaet, fordi hey.... Let's face it, folk skal jo have en syndebuk.

Jeg finder det ualmindeligt sørgeligt, at der sidder folk her, og diverse andre steder, og taler ned til f.eks. herbalife og scandiconsult, og nærmest udpeger det som et råddent firma. Hvis en som mig, med INGEN erfaring kan tjene så meget, på så lidt tid, kan det vel ikke være helt galt. Folk der ikke opnår succes gennem herbalife og scandiconsult er ualmindeligt dovne, enhver kan få succes med konceptet hvis de putter nok energi og arbejde idet.

Mvh Scandiconsult medlem

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 23:14
Hej Truewellness

Tillykke med det, godt gået.

Efter et par uger som herbalife-forhandler tjener du allerede mellem 5.000 & 10.000 om måneden

og så endda ved at lave cirka nul og niks - rart at høre at træerne vokser ind i himlen for dig

Fra København S.
Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:32
3 ting:

Refferancer: er et stærkt redskab, referancer er gratis markedsføring, events hvor ens nuværende kunder kan tage deres venner og veninder med, er udemærkede måder at få flere kunder på. Endnu engang: det har scandiconsult sørget for, det behøver jeg ikke tænke på.

Tal med folk: Bruger man mere tid på at tale med folk, opmuntre dem, og tænke på deres succes frem for ens egen, så kommer man længst. Folk der tænker mere på de penge de vil tjene her og nu, tjener intet.

Vær ekspert på hvad du sælger: Videnskabelige ord, viden om emnet, referancer til resultater, læger, atleter og lign. Virker overraskende godt. Hvor sikker man lyder på de ting man sælger, jo større sansynlighed er der for at kunden køber det.

Helt ærligt.... 73% af befolkningen ønsker at tabe sig, udpeger man sig selv som værende ekspert på emnet, så behøver man ikke gå rundt og lede efter kunder, de kommer til en. 20 kunder er alt man har brug for, og alt man behøver at lære andre at bruge, kunderne passer sig selv, og køber hver månede, de får opfølgning og alt den hjælp de skal bruge, og så fortsætter de ellers med deres gode resultater. Jeg ærger mig over at jeg ikke fandt konceptet noget før.

Hvis der er nogen der for alvor lige er begyndt at tjene på en MLM virksomhed, så ved de hvad jeg taler om . Jeg ville personligt give enhver klint tilbage, til den person jeg hjalp, som ikke kunne tjene på det.

Fortsat god aften

Mvh Scandiconsult medlem

Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:57
Hej med dig "sand velstand" - eller hvis du foretrækker det på "moderne" - truewellness!

Tillykke med dine gode resultater (ved at gøre nul og niks) jeg håber, at de varer ved!!Måske du lige kan lægge en pm - besked, da jeg regner med vi så ses i Køln i slutningen af måneden Uanset hvad du melder ud her, er du formentlig klar over, at du "brander" såvel Scandic Group som Herbalife distributører og networkmarketing i vores afdeling af sagen al almindelighed

Med de resultater allerede og på så kort tid (du taler formentlig om bundlinien?) ligner du jo en sand vinder og dem vil vi andre, der lægger planer og arbejder frygtelig gerne møde!

De bedste hilsner

Anne Sørensen

Side 15 ud af 18 (173 indlæg)