Som jeg forstår deres argumenter, er den positive effekt af mikrofiber, at hudceller ikke aflejres i sengetøjet (går ud fra at det er fordi det ikke kan hænge fast?). Men at det skulle gøre nogen nævneværdig forskel har jeg svært ved at se. Et menneske afgiver 0,5 - 1g hudceller hver dag - hvilket er nok til at brødføde flere tusind husstøvmider i et år... så vi fjerner deres spisekammer, men fjerner ikke tilførelsen af mad? Og at hudcellerne ikke kan hænge fast, gør jo ikke at de forsvinder. Det I har sendt mener jeg ikke på nogen måde dokumenterer at det vil udrydde husstøvmider - der skal stadig fjernes deres levebetingelser, dvs. lav luftfugtighed. Derudover når jeg siger dokumentation, mener jeg uafhængige kilder... at firmaet der producerer produktet mener det har en gavnlig effekt, er selvfølgelig dejligt, men så må de vel også kunne finde nogen der kan bevise det? |
Skal man købe varer personligt for 1720,- kr. om måneden for at få udbetalt bonus i FLP? Det lyder jo helt vanvittigt. Jeg er helt klar på at naturligvis skal man have en egenomsætning for at få sin bonus af to meget væssentlige grunde 1). Hvis ikke man selv bruger de produkter som man prøver at formidle igennem MLM så bliver det meget utroværdig MLM og 2). Ingen der ikke selv arbejder bare lidt burde få bonus.
MEN...hvis nu man har opbygget f.eks. 5 meget stærke linier og vælger at give 60% af sin tid på at arbejde i dybden på disse liner 20% på nye førstelinier og 10% på de løse forhandlere som måske ikke har så store ambitioner men stadigvæk gerne vil tjene lidt lommepenge - så er der 10% tilbage - og når man kommer dertil at hovedparten af ens tid går med at supporte ens downline, så burde kvalifikations kravet jo egentligt ikke være større end det som man kan opnå igennem en kombination af eget forbrug og strø salg.
Hos LR som jeg arbeder med hedder den ca. 425,- kr. (eller 100 PV) og det synes jeg egentligt er passende. Meget højere burde den egentligt ikke være - netop fordi at de store og langsigtede penge i de fleste MLM selskaber ligger i (eller burde ligge i) at have overskud til at arbejde i dybden. Vi MLM folk snakker jo hele tiden om fordelen ved at alle er interesserede i at hjælpe alle uanset hvor i organisationen de ligger.
Men det var så også bare en betragtning...men jeg må nok sige at umiddelbart så lyder det som en meget meget sej kompensationsplan.
...også undrer jeg mig egentligt lidt over hvordan det her emne overhovedet dukkede op i den her tråd som jeg mener engang i tidernes morgen handlede om Herbalife :)
/Michael