Hej Casper,
Jeg kender ikke dette firma du omtaler, men har selv været med i
MLM firmaer....

Jeg mener at hvis MLM-systemet er lovligt og der er en "recidual income" (passiv-tilbagevendende-indkomst) der er rimelig kan det, HVIS og kun hvis man er verdens bedste sælger (eller måske blandt top-10) kan man få succes.
Disse firmaer bruger utroligt meget tid og energi på at fortælle dig om, hvordan andre har fået KÆMPE succes, og tjener milllllllllllllllllllllliarder af kroner på super kort tid.
Jeg vil nævne for dig, at du skal være sælger til fingerspidserne for at få succes i denne slags firmaer, - du skal kunne sælge til dine nærmeste venner, familie, tidligere kollegaer, kassedamen i brugsen, din praktiserende læge m.v. - altså du skal ikke være bange for at gå dine nærmeste på klingen.....
Du får garanteret også udleveret en "intro-tale" om hvordan du for folk til at committe sig til at mødes... Det kunne lyde sådan her: " Det ville være en kæmpe stor hjælp for mig, hvis du kunne afse et kvarters tid til lige at høre om min nye forretning", - eller sådan her: "Hej min ven, - nu skal du høre! - jeg er netop startet mit eget firma, hvor det bare vælter ind med ordre, - og jeg skal næsten ikke gøre noget selv. Ja, jeg tjener endda penge mens jeg sover!"
Som du kan høre, så er salgstalerne baseret på folks medmenneskelighed (altså at hjælpe hinanden) eller på at deres økonomiske-pressede-situation.
Jeg advarer dig. Kun hvis du har en indre "brugtvognsforhandler med smørhår" der ikke er bleg for at udnytte din egen mor , vil jeg anbefale dig at gå ind i et MLM-firma.
Hmm! måske jeg skulle bearbejde mine dårlige oplevelser med en professionel!?
Håber at du kan bruge svaret
Mvh
Dorte