Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I dette MLM firma...?

Side 6 ud af 18 (173 indlæg)
Tilmeldt 8. May 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Velkommen Zerokiller.

Hvis Du siger det er sådan, er det helt sikkert rigtigt.

Farvel og ha en god dag :-)
Tilmeldt 8. May 05
Skrevet kl. 11:36
Teamworker...

Det lyder som om at du mener noget andet?
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 11:39

Hej ZeroKiller

Mener du selv, at du er kvalificeret til at råde folk til at holde sig væk fra MLM?
Du kender jo ikke engang forskellen på et pyramidespil og på MLM og du er dermed ærligt talt dybt underkvalificeret til at udtale dig for meget.

Hvis du i stedet deltager i debatterne, så kunne det ske at du gik hen og blev klogere. Hvis du ikke har dette i sinde, så spilder du både din egen tid og vores og du er dermed bedre tjent med at deltage på nogle af Aminos andre tråde.
Der findes mange andre steder på nettet hvor folk kan gylpe deres galle over MLM op. Der er faktisk nogen her på siden der ønsker en mere konstruktiv og fri dialog omkring MLM.

Under alle omstændigheder, så vil jeg da sige velkommen til. Men det ville være prisværdigt hvis du kunne nedtone din negative kritik og holde det på et fast grundlag.
Der er mange ting man kan diskutere om MLM. Men hvis folk stadig hænger fast i deres *piv.. piv.. pyramidespil*, så er det umuligt overhovedet at komme ind på denne mere avancerede del.

Og hvorfor søren kæmper folk med sådan en ildhu for at forsvare alle de (efter jeres mening) stakkels og naive tåber? Jeg nægter at tro på, at folk pga. deres næstekærlighed og velvilje mod andre ønsker at værne "dumme" mennesker imod os pengesugende MLM folk.
Jeg har snarrere en ide om, at det på en eller anden måde bunder ud i, at folk bare generelt har pisse ondt i bagbanditten. - Jeg hader f.eks. Mc Donnalds konceptet af mine egne stupide årsager... Men ligefrem bevidst forsøge at skade deres forretning synes jeg er at gå for vidt.

Hvor kommer denne iver mon fra? Holdes der hemmelige anti-MLM møder i de skumle afkroge af Danmark? Og hvorfor tror enhver der har deltaget i et par møder straks, at de er eksperter på området...?

Man tager sig til hovedet engang imellem... Ikke pga. manglende enighed, men pga. en åbenlys mangel på simpel logisk og matematisk tænktning.

Mvh.

James
Tilmeldt 8. May 05
Skrevet kl. 11:45

Korrekt opfattet.

Meningerne her på forum er mange, det vil du se hvis du kigger de forskellige indlæg igennem.
Network Marketing" er lig "Pyramidespil  har vi jo også debateret igen og igen. Nogle mener network marketing er at ligestille med at være med i en sekt og være totalt hjernevasket. Ja det er jo så ikke min holdning.

Der er mange skodfirmaer og slyngler der benytter network marketing som forretningsform, men det blacklister jo altså ikke alle firmaer. Du kan selv søge hos forbrug.dk og andre steder hvis du ønsker mere indsigt, jeg synes der er kogt nok på emnet herinde.
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:58
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:27
Hej Swingkid,

først og fremmest velkommen til...

Jeg forbinder slet ikke MLM med pyramidespil. Jeg er selv involveret.

Men linket på sober vis forklare forskellen? For derefter at vise sig, at være en rekrutteringsside for Herbalife... Jeg er ikke enig med mange af synspunkterne, da disse alle er synspunkter brugt for at fremhæve Herbalife og ikke MLM.

Men igen velkommen til - er du selv i Herbalife?

mvh. Anton
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:40
Scandi Consult er en sammenslutning af Herbalife distributører ;-)

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:58

Hej Carsten.

Det er da dejligt at se et positivt syn på Herbalife.

Jeg er selv forhandler her i Sønderborg,

Som du selv skriver så ser folk RØDT når de hører navnet Herbalife.

Jeg har selv gået 5 kilo op i vægt på en måned, efter jeg mødte Herbalife og det ern over 3 år siden og jeg holder stadig vægten.

Jeg har desuden fået mere energi og mit immunforsvar er kommet i top.

Herbalife er IKKE medicin men et KOSTTILSKUD, som spises af alle idag, mange både amatører og professionelle sportsfolk spiser vores produkter, og HVORFOR???????

Jeg har ikke haft en sygedag fra mit arbejde indtil videre i den tid jeg har spist og haft med Herbalife at gøre, og jeg er trods alt ude i al slags vejr.

Kontakt en Herbalife forhandler og hør hvad han/hun kan gøre for dig.

Du/i er velkommen til at gå ind på min side www.lev-sundt.dk hvis i er interesseret.

Hilsen

Hans Henrik

Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 23:10

Ok....

Hvis team marketing er pyramide, hvad er maersk så??? En mand i toppen der tjener fedt på alt det arbejde som alle de andre nedaf i rækken laver....! Hvad er så lige forskellen??? ALDRIG EN FLYVENDE FIS. Men jeg har aldrig hørt om butikschefen i Føtex ringe Hr. Møller op personligt for lige og høre hvordan det er han skal gøre når han støder på problemer i butikken.
Det kan du gøre i langt de fleste teammarketing firmaer jeg kender til.

Hvorfor man ikke må reklamere med firmaets navn eller produkter hos HERBALIFE har jeg ingen anelse om, men her er et firma, som vi med stolthed gerne vil og må reklamere med både produkter og navn.
FOREVER LIVING PRODUCTS

Tjek nedestående link.

Prentow
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:22
Dato: 2/20/2006 11:09:58 PM Forfatter: Forever Prentow
Hvis team marketing er pyramide, hvad er maersk så??? En mand i toppen der tjener fedt på alt det arbejde som alle de andre nedaf i rækken laver....! Hvad er så lige forskellen??? ALDRIG EN FLYVENDE FIS.

Damn, så dum kan du bare ikke være. Du kan ikke finde 5 mennesker i dette land, på over 21 år, der ikke vil ryste på hovedet af ovenstående påstand - Oscar snakkede åbenbart for døve øre da han gav dig en præcis beskrivelse af hvad pyramidespil er, som det første indlæg i din tråd egen tråd titlet "Team marketing - faktisk ikke så tosset".

"Afgrænsningen mellem Multi Level Marketing og pyramidespil beror på en konkret vurdering, men som tommelfingerregel kan man sige, at såfremt der ikke er et salg af reelle produkter, er der tale om et ulovligt pyramidespil."

Maersk sælger et reelt produkt. Når du besøger deres side vil du derfor se en beskrivelse af produktet, hvor du kan købe det, hvad det kan og som oftest hvad prisen er - i modsætning til 997 ud af 1000 MLM'eres hjemmeside, der kun beskriver hvordan man bliver forhandler eller som minimum har langt hoveddelen af fokus på forhandler-rekruttering, da den reelle fortjeneste ikke ligger i produktet.

Dat 2/20/2006 11:09:58 PM Forfatter: Forever Prentow
Men jeg har aldrig hørt om butikschefen i Føtex ringe Hr. Møller op personligt for lige og høre hvordan det er han skal gøre når han støder på problemer i butikken.
Det kan du gøre i langt de fleste teammarketing firmaer jeg kender til.

Så i de teammarketing firmaer du kender til, ringer man lige den (ofte) amerikanske stifter eller hans barn op og spørger til de problemer man har? Nej! Du ringer til ham/hende der lokkede dig med og dermed er over dig i hierakiet, præcis ligesom en butikschef i Føtex ville ringe til sin regionschef.

Tilføjelse: Ovenstående er ikke rettet mod Herbalife eller andre enkelt-firmaer, men mod en absolut åndsfraværende sammenligning af hele Team Marketings konceptet og en af de største virksomheder som endnu er skabt i Danmark.

Side 6 ud af 18 (173 indlæg)