Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er MLM skadeligt for Amino?

Side 5 ud af 18 (175 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

MVM:
Amino skulle være et fristed for ALLE typer af netværkere. Det skulle være et sted for positiv, konstruktiv og hjælpsom meningsudveksling. Der burde være en helt naturlig og grundlæggende respekt for alle, uanset valgt branche eller forretningsform.

Hvad så med crackdealere skal de også være her, for de er vel også en slags netværkere.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:18

Henning:

Entrepreneur - Jan:
Det svarede jeg ikke på, da jeg formodede du besad matematiske evner, og kan se at den "enmandshær" der kan tjene op til ca. 60% på udsaglsprisen med få administrative omkostninger  tjener mere end den der med maks 30% af udsalgsprisen i db som der skal afholde administrative omkostninger.

Var din produktions omkostning pr. stk ikke 6 kr, og du skrev du netto havde 34kr i fortjeneste pr. stk.

Din netto fortjeneste er er vel når du har fraregnet alt.

Og mht til den side jeg referere til var på næsten 6000 ord, så forståeligt at du ikke gider og prikke alt ud, men der er helt sikkert sandheder i den også. Men det er fælles for jer alle sammen at når man stiller spørgsmålstegn ved jeres forretningsmetoder, så bliver i modvillige, men jeg kan kun sige at der er mange rigtig mange som mener det er humbug det i gang i og det skulle undre mig meget hvis ikke i alle de meninger, skulle være et korn af sandhed.

Du skriver nu som om jeg ER i MLM/NM - Du har ikke kendskab til hvad jeg laver og hvordan jeg gør det. Hvis du vil vide det så spørg, at postulere og samtidig så udstille din manglende er i mine øjne uintelligent.

Min afregningsmodel bliver hverken hemmelig eller kompliceret. Og mine produkter ER blandt de bedste på markedet. Om du tror på det eller ej er ligegyldigt, da dine udsagn er baseret på manglende viden. Mine udsagn f.s.a kvaliteten er videnskabeligt underbygget og ellers opnår de ikke de certificeringer som gives.

Problemet med at få dem frem i lyset er vel at det er ikke sjovt at erkende man er blevet narret, netop fordi man blev narret da man havde mest brug for pengene. Så jeg giver ikke en skid for det i laver, for det er fup og svindel, Hvis dit såkaldte wonder shampoo var så skide godt, så havde du de rigtige mennesker til at promovere det, og så sad du ikke selv hjemme i din kælder og fyldte flaskerne, så spis mig ikke af med alt jeres indstuderede mund bræk, som i har sagt så mange gange at i selv tror på det.

Jeg sælger via distributører allerede til frisørbranchen og selv direkte til helsebranchen. Jeg fører helt traditinel business og har også snart en webshop til direkte salg og så skal jeg prøve med MLM selskab.

Du har helt åbentlyst ikke forstand på shampoo, så ingen grund til at indlede den dialog med dig. Hvis du skriver engenhændigt at det jeg foretager mig er FUP & SVINDEL, så er det nok på tide der kommer en moderator ind over.

Det at du IKKE har forstået via mine indlæg hvad det er jeg skriver, viser faktisk at der er en udfordring i at føre en dabat med dig. Og typer som dig som IKKE er istand til at forstå det skrevne ord, kan man IKKE debattere med.

Så for sidste gang skriver jeg: Jeg er IKKE i MLM/NM som sælger, jeg er på vej til at etablere et MLM/NM selskab, da jeg har produkterne til det.

Det kan være lige meget hvor meget vi prøver at gøre jer til hæderlige mennesker, for det lykkes aldrig, i har hjernevasket hinanden til at tro at jeres tv-shop produkter, er nye vidundere til denne Verden, og desværre får i mange kunder til at hoppe på det, med jeres uhæderlige salgsmetoder. Der er sq da en grund til at historien om at må mærke mikroovne i USA for at man ikke må tørre sin kat i den. Det er da fordi der stadig går mennesker rundt som ikke er helt fremme i bussen, og desværre kan sådan nogle som jer profitere på dem også.

Jeres møg det minder lidt om kejserens nye klæder, for det er luft i en "need to have indpakning". Det er aggressiv salgsgas så moster Oda ikke kan bakke ud og i fastholder købere til de har betalt.

Du har aldrig set mig prøve at sælge nogetsomhelst ud over nogle af de 300 domæner jeg har.

Over and out 

Tak

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 22:21

Henning:

MVM:
Amino skulle være et fristed for ALLE typer af netværkere. Det skulle være et sted for positiv, konstruktiv og hjælpsom meningsudveksling. Der burde være en helt naturlig og grundlæggende respekt for alle, uanset valgt branche eller forretningsform.

Hvad så med crackdealere skal de også være her, for de er vel også en slags netværkere.

OK nu er der kun tilbage at betegne dig som debil Henning.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:25
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Entrepreneur - Jan:

Henning:

MVM:

Kære Jan det er fordi du ikke fatter pointen. Hvis jeres lyssky handels metoder, kan være her så kan alle jo være her......Cool

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 22:35

Henning:

Entrepreneur - Jan:

Henning:

MVM:

Kære Jan det er fordi du ikke fatter pointen. Hvis jeres lyssky handels metoder, kan være her så kan alle jo være her......Cool

Kære Henning.

Hvis en SEO ekspert der sælger rotter har taletid her, ja så har alle taletid.

Kan kun grine af dine insinuationer.

Køb ren argan olie her

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 22:37

MVM:

Interessant at dette indlæg rejses af en mand der misbrugte sine administrator-rettigheder og ændrede overskriften i et mlm-indlæg, hvori han fremstillede networkere som båtnakker. Jeg vil overlade til alle at drage konklusionen om trådstarters objektivitet og reelle motiv for dette indlæg.

Jeg vil lige for god ordens skyld sige at trådstarter ikke har nogle administrator-rettigheder, eller noget der ligner. Trådstarter er Superbruger, og man kan læse mere om det her: Superbruger. Trådstarter har iøvrigt undskyldt sin bommert, så der skal ikke koges mere suppe på den, tak.

Jeg vil ved samme lejlighed huske alle på, at holde en god tone i debatten, så det ikke koger over.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:41

Allan I:
Jeg synes meget hellere du skulle tage din grønne jakke, dine army-støvler og dit hagekors armbind på, og gå ud og nyde aftensolen, i stedet for at sidde og overveje, hvilke kategorier der skal renses ud i på Amino.

Henning:

Jeg så et indlæg i et helt andet forum den anden dag, som rammer hvad jeg føler når jeg ser disse svar.

"At deltage i en debat på dette niveau, er som at deltage i Special Olympics. Det kan godt være jeg vinder, men jeg er stadigvæk en spa****."

Er det virkeligt så svært, at holde en fornuftig tone?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 22:41

Henning, tak for at du så effektivt understøtter min pointe om respektløs, fordomsfuld og insinuerende adfærd og viser den stereotype mlm-haders totale mangel på forståelse af et legalt forretningskoncept.

Med dine få linjer har du hjulpet os vinde denne debat, tak for det!

MVM

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 22:42

Rune Gjersvik:
Jeg vil ved samme lejlighed huske alle på, at holde en god tone i debatten, så det ikke koger over

Kan Du ikke tage den med Henning?

Han starter med at kalde folk der enten er i eller har interesse i MLM/NM som uhæderlige, fupmagere, svindlere, sidestiller deres ret til at skrive her med heroinpushere m.m.

Samtidig med det fløjter rundt med intetsigende insinuationer, det kan få enhver til at reagere.

Køb ren argan olie her

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 22:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Henning:

Entrepreneur - Jan:

Henning:

MVM:

Man burde indføre en karakter system hvor man ikke bedømte indlæggets saglighed eller relevans, men derimod kun tog stilling til underholdnings værdi

Det ville give 5 stjerner til alle fra mig.

Monse

Side 5 ud af 18 (175 indlæg)