Derfor er det faktuelt forkert at generalisere Aminos brugerbase, som Michael gør i sit indlæg. Fordommen er sød nok, men den har absolut intet fundament i virkeligheden.
Det er vel så blot et spørgsmål om en ganske lille rettelse, for at påstanden er korrekt:
Langt, langt de fleste AKTIVE er enten skoleelever som omformulerer deres skoleopgaver eller folk som bruger internettet til en lille hyggeskilling på samme måde som man engang for længe siden kunne tjene lidt på at samle kuglepenne eller lægge vareprøver i kuverter.
Eller hvad?
Det er sjældent vi oplever en MLM-Amino, der spørger om konkret rådgivning til at afhjælpe en eller anden problemstilling, som personen har i relation til salg af et eller andet givent produkt.
Det gamle ordsprog om at feje for egen dør - synes at passe glimrende her.
Jeg er personligt holdt op med at skrive om mine produkter og mit firma på Amino, for selv når jeg gør det i tråde, som IKKE handler om MLM, så får man kastet latterlige kommentarer i nakken såsom: "Så er MLM pusherne ude og hverve igen" etc.
Når alle andre skriver i tråden - så er det helt i orden, at de er ude og hverve kunder - men er man MLM'er, så skal man da lige have en spydig bemærkning med på vejen.
Derfor har jeg heller ikke tænkt mig at stille "iværksætter-tekniske" spørgsmål - for jeg gider ikke høre på de latterlige kommentarer - og dette tror jeg også gør sig gældende for flere af de andre seriøse MLM'ere her på forummet.
Så med andre ord: Hvis folk vil have "ægte iværksætter spørgsmål" fra MLM'erne, så kræver det i første omgang, at man behandler dem som ægte iværksættere.
Det er jo egentlig ret simpelt. 
Men der jo også en anden årsag til, at MLM'ere ikke stiller de samme spørgsmål som andre. Langt det meste er jo ikke aktuelt for en MLM'er, da ting som produktudvikling, logistik, lager, brochuremateriale, hjemmeside m.m. bliver stillet rådighed helt gratis.
Derudover stiller MLM-virksomhederne også træning til rådighed - primært i salg og afsætning - så det eneste der reelt er tilbage er faktisk markedsføring - og lur mig om ikke nogle af de mange SEO-spørgsmål og adwords-spørgsmål, der bliver stillet på Amino, bliver brugt til MLM en gang imellem. :-)