CloudSprout er i høj grad kommet længere det sidste år! Men det er rigtigt at vi ikke åbnede Beta'en som planlagt November sidste år! Det vil sige, vi åbnede den faktisk men vi lukkede den hurtigt igen, fordi vi kunne se af statistikken at folk ikke kunne finde ud af at bruge systemet. CloudSprout som produkt er i høj grad eksisterende og vores referenceliste http://www.cloudsprout.dk/Eksempler/Referencer.html rummer en god sjat kunder som til dagligt bruger systemet. Men det er desværre kun udvalgte designere der laver løsninger baseret på det idag. Det er ikke for at være snobbede, vi gør det sådan, men fordi vi anerkender at produktet ikke er pædagorisk nok pt. til at man kan lære at mestre igennem web, der skal direkte undervisning til. Jeg er ked af at du er blevet tæt af at høre om CloudSprout, for ligeså snart og måske endda før, vi har næste version klar, vil jeg slå virkeligt meget på trommer for CloudSprout. Faktisk er vi så aggressive at vi ville lave en gratis version til almindelige sites. |
Allan I:Der henvises blot til gamle slidte floskler som "det er kun toppen der tjener penge" og "det handler kun om at pushe produkter til venner og familie" og andet mund bræk, for nu at bruge Hennings fine udtryk. Og der bliver heller ikke nævnt firmaer - der tales bare om hele branchen som en samlet homogen masse.
Det er også toppen i Danske Bank der tjener flest penge - eller toppen i DSB - oven i købet på trods af kæmpe underskud, eller toppen i Kræftens Bekæmpelse. Det kan vi da godt sidde og brække os over alle sammen - men til hvad nytte?
Den pointe der, er der ufatteligt få, som egentlig tænker over. Det har altid været toppen indenfor alt, som tjener mest, mens de ansatte knokler for at "tjene" chefens løn. Chefen skaber så "bare" rammerne for de ansatte... Men det er toppen, som høster frugterne i højere grad end arbejderne!
Men man skal ligeledes huske på, at dem der sidder i toppen, sjældent har trukket en gratis fribillet. Det koster blod, sved, tåre og afsavn at komme derop... Evt spørg hvor mange topledere, som er gået glip af en masse familie arrangementer, arrangementer med venner mm. fordi de lige skulle arbejde. Eller hvor mange topledere, som er hjemmefra mange dage om ugen, og nærmest er VIP gæster, når de endelig er hjemme...
De betaler en følelsesmæssig pris, og får penge retur... Om det er det rigtige valg, det må være op til den enkelte at afgøre!
Allan I:Som jeg ser det, er MLM fuldt ud lige så berettiget som alle andre brancher - men branchen er udsat for had, beskyldninger og spydige bemærkninger, hvilket gør, at trådene oftest flyder over med angreb på både personer, forretningsmetoder mv.
Men det er jo netop ikke MLM's skyld - at folk ikke kan finde ud af opføre sig ordentligt, og tjekke fakta INDEN de kaster om sig med injurier.
Derfor mener jeg ikke det er MLM der er problemet - eller virussen om man vil. Problemet er snarere, at folk f.eks. kan finde på at smide latterlige kommentarer blot for at få en halv times underholdning, eller komme med fuldstændig uhørte anklager - for så bare at skride fra tråden igen.
MLM har fået en meget dårlig start, fordi man solgte en masse mennesker nogle drømme, som aldrig blev indfriet. Og det er denne uheldige start, som man stadigvæk lever videre på indenfor nogle selskaber.
Men nu er der også enorm stor forskel på MLM selskaberne. F.eks findes der et hav af firmaer, som "blot" sælger drikke, kosttilskud og chokoladebarer tilført en masse vitaminer og mineraler. Altså produkter, som vi omtale som tvivlsomme...
Men hvem nævner f.eks Tupperwear som MLM? Spurgte du 100 tilfældige på gaden, så er mit gæt at under 5% ville forbinde Tupperwear med MLM... Hvorfor?
Den kan du evt tænke lidt over, så kan du altid få svaret senere ;D
Men der er en "naturlig" forklaring, som Paul Thomsen ville have sagt hehe
Bliv gratis medlem