Hvordan startede denne menneskehedens største tragedie Mikael? Ved at nogen syntes de var bedre end andre! Jeg sammenligner ikke indlægget med menneskets største tragedie - jeg ved godt, at de ting der foregik var grusomme. Trådstarter udstiller blot sine fordomme og uvidenhed i et dansk forum - det kan selvfølgelig aldrig blive lige så grusomt. Det er TANKEGANGEN som jeg drager parallel til. Prøv nu at lade være med gang på gang at fordreje og misforstå alting - hvilket HVER GANG også får debatten ned på et ubrugeligt plan.
|
Entrepreneur - Jan:Mikael christiansen:Jeg kan Overhovedet ikke se parallellen og jeg vil aldrig nævne det ord
Parallellen som MVM henviser til er det at der er nogen udvalgte der kan få adgang til forummet, mens andre ikke kan. Dermed lægges der op til sortering af brugerne på Amino ligesom man sorterede i racer før og under 2. verdenskrig.
Om det er hårfarve, businessmodel, beskæftigelse, uddannelse så er det jo sådan at der på Amino er plads til alle, selv Martin uden uddannelse
Det Lundsby så lægger op til er en såkaldt ekskludering af MLM/NM segmentet og det sammenlignes så lidt uheldigt til nazisternes race udrensning (Hvilket Allan har undskyldt) men som MVM skriver så er det en kedelig men sammenlignelig opfordring.
Hvem er de/den næste der skal eksluderes? Er det dig som stripper? Dem der sælger italienske tasker fordi Berlusconi hoster parties for mindreårige marokkanske piger eller? Mig fordi jeg gerne vil lave et MLM/NM firma?
Ved ikke om han undskyldt for det han skrev i undskyldning hvad jeg læset , så er det vel ok med etniske udresning , det er ingen undskyldning
Alle skal der vær plads er min mening , men lad være med disse sammenligninger og lad os nu få debatten igang , hvordan vi hjælper hinanden.
Måske har været et par gange for meget nogle overdrivelser men vi lære alle så lang tid vi lever
Jo i hvert fald en angreb jer for hårdt , det er ikke godt for debat tråden , for det får bare vreden frem , måske var det der skete med den anden