Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er MLM skadeligt for Amino?

Side 6 ud af 18 (175 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Rune Gjersvik:
Jeg vil ved samme lejlighed huske alle på, at holde en god tone i debatten, så det ikke koger over

Kan Du ikke tage den med Henning?

Han starter med at kalde folk der enten er i eller har interesse i MLM/NM som uhæderlige, fupmagere, svindlere, sidestiller deres ret til at skrive her med heroinpushere m.m.

Samtidig med det fløjter rundt med intetsigende insinuationer, det kan få enhver til at reagere.

Læs igen hvad jeg skrev, det var henvendt til alle.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:

Så ja, hvad synes du? er MLM en skadelig virus der sænker bundniveauet for iværksætteri, eller er det godt at der er plads til alle?

De må gerne være på Amino for min skyld... Der er jo flere seriøse herinde, så som f.eks Lasse mm. Og de skal vel ik straffes, fordi nogle mennesker ik forstår forretningskonceptet!!!

Så længe at Amino ik drukner i tråde, som fortæller hvordan du kan blive multi trylleriounær i Kong Klaus Dollars på 16 minutter, og samtidig få alle de fedeste biler i verden, ved blot at signe up på denne side, hvor medlemsgebyret er sølle 100 kr + dit hus + din familie + din indkomst de næste 50 år inkl pension, så er det fino med mig...
Men please fri os for ovenstående tråde, da de kun skaber sindsyge hetz debatter...

Og af og til er det nu meget hyggeligt, med en konstruktiv MLM debat, hvis altså folk bare husker at argumentere for tingene, og lade alle fordommende blive under sengen ;D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MVM:

Henning, tak for at du så effektivt understøtter min pointe om respektløs, fordomsfuld og insinuerende adfærd og viser den stereotype mlm-haders totale mangel på forståelse af et legalt forretningskoncept.

Med dine få linjer har du hjulpet os vinde denne debat, tak for det!

MVM

En vis hr. Allan nævnet nogle ting man ikke gør i en debat tråd , det er ikke ord jeg nævner da det er en tragiske hændelse i menneskeheds historie  uden lige og ødelægger det for jer andre gode MLM

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 23:03

Nazismen fik overtaget, fordi man tillod at forskelsbehandle og forfølge anderledes tænkende mennesker i stadig stigende grad, indtil de uimodsagt blev udstødt og det der var værre.

Du kan stadig ikke se parallellen?

MVM

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Rune Gjersvik:

Læs igen hvad jeg skrev, det var henvendt til alle.

Mvh. Rune.

Læs nu hvad jeg skriver. Jeg ville ikke acceptere at blive betegnet som fupmager, svindler og andet. Det må DU som moderator være venlig at tage affære omkring.

Hans insinuationer besvares, omend ikke i ligeså farverig form. Vil man løse problemet, så går man til roden. Henning er roden til den uheldige drejning af tråden.

Følgende skal man finde sig i fra en rotteopdrætter:

..det er humbug
..Så jeg giver ikke en skid for det i laver, for det er fup og svindel,
.. så spis mig ikke af med alt jeres indstuderede mund bræk,
...Det kan være lige meget hvor meget vi prøver at gøre jer til hæderlige mennesker
... i har hjernevasket hinanden til at tro at jeres tv-shop produkter
....med jeres uhæderlige salgsmetoder.
...Jeres møg det minder lidt om kejserens nye klæder
...Hvad så med crackdealere skal de også være her, for de er vel også en slags netværkere
...jeres lyssky handels metoder

Det er uintelligente, debile, usande, postulerende udtalelser som afføder en reaktion.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:15

MVM:

Nazismen fik overtaget, fordi man tillod at forskelsbehandle og forfølge anderledes tænkende mennesker i stadig stigende grad, indtil de uimodsagt blev udstødt og det der var værre.

Du kan stadig ikke se parallellen?

MVM

jeg ved ikke hvad du mener , jeg vil overhovedet ikke sammenligne disse her ting , men skal skulle tro du var MLM hader når DU siger sådanne sammenligninger er OK for det få debatten ned på et virkeligt lavt plan og ødelægger alt hvad der er bygget op af troværdighed, .

for du  vil aldrig sige sådanne ting , for jeg ved det ødelægger alt for MLM at bringe dette op en af menneskeheds største tragiske ting op

Vi kunne evt.  give input hvordan vi hjælper MLM .

Disse her ting kunne være ide for alle debat tråd på hele amino.dk ikke kun MLM ,jeg har intet imod dem

En ting evt. skriv mere info hvem man er .

ikke lave for meget hemmeligt.

Ovedrive nu ikke det hjælper dig ikke

Lyv ikke

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:16

@Jan, du kan tro at jeg tog affære, og jeg henvendte mig til alle, og det er inklusiv, den person du har et problem med.

Når jeg som moderator beder folk om at opfører sig ordentligt her, så forventer jeg osse at de gør det, ellers tager jeg naturligvis hårdere fat.

Jeg ser helst at man undgår at anmelde personer ude i trådene, da det bare ender med en masse personfnidder.

Hvis man vil anmelde indlæg, så tryk på "Mere" knappen og indberet det, og kom med en forklaring, så vil der blive taget vare om det.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 23:26

Mikael christiansen:
jeg ved ikke hvad du mener

Skulle du så ikke bare lade den ligge Michael? Jeg skriver ikke nogen steder om det er ok, jeg spørger om du ikke kan se parallellen, og det har du allerede besvaret med dit indlæg.

Jeg kan se du trofast følger alle mine indlæg, og jeg lover at jeg trofast vil undgå at blivet suget ind i de indrømmet fascinerende, men surrealistiske formuleringer og betragtninger du kontinuerligt leverer.

MVM

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:30

MVM:

Mikael christiansen:
jeg ved ikke hvad du mener

Skulle du så ikke bare lade den ligge Michael? Jeg skriver ikke nogen steder om det er ok, jeg spørger om du ikke kan se parallellen, og det har du allerede besvaret med dit indlæg.

Jeg kan se du trofast følger alle mine indlæg, og jeg lover at jeg trofast vil undgå at blivet suget ind i de indrømmet fascinerende, men surrealistiske formuleringer og betragtninger du kontinuerligt leverer.

MVM

Jeg kan Overhovedet ikke se parallellen og jeg vil aldrig nævne det ord

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:41

Mikael christiansen:

Jeg kan Overhovedet ikke se parallellen og jeg vil aldrig nævne det ord

Parallellen som MVM henviser til er det at der er nogen udvalgte der kan få adgang til forummet, mens andre ikke kan. Dermed lægges der op til sortering af brugerne på Amino ligesom man sorterede i racer før og under 2. verdenskrig.

Om det er hårfarve, businessmodel, beskæftigelse, uddannelse så er det jo sådan at der på Amino er plads til alle, selv Martin uden uddannelse Smile

Det Lundsby så lægger op til er en såkaldt ekskludering af MLM/NM segmentet og det sammenlignes så lidt uheldigt til nazisternes race udrensning (Hvilket Allan har undskyldt) men som MVM skriver så er det en kedelig men sammenlignelig opfordring.

Hvem er de/den næste der skal eksluderes? Er det dig som stripper? Dem der sælger italienske tasker fordi Berlusconi hoster parties for mindreårige marokkanske piger eller? Mig fordi jeg gerne vil lave et MLM/NM firma?

Køb ren argan olie her

Side 6 ud af 18 (175 indlæg)