Kunne det muligvis have noget at gøre med, at der altid kommer ekstremt negative kommentarer i trådene fra folk der hverken er i branchen, og som heller ikke har interesse i branchen? Derfor kommer trådene altid til at handle om alt mulig andet end det trådstarter oprindeligt lagde ud med. Jeg sidder sgu da heller ikke og blander mig i jura-forummet med kommentarer om, hvordan jura er skruet sammen - og bitcher over, at nogle jurister er latterlige, fordi de får frikendt forbrydere. Men af den simple årsag, at jeg ikke kender særlig meget til jura, så lader jeg være. ;-) Hvis folk, der ikke har forstand på MLM praktiserede samme "afholdenhed" fra MLM-trådene, så ville disse tråde slet ikke støje på samme måde.
|
Lundsby:Hej Kenneth
Jeg må indrømme at jeg sætter webshop ejere, i en helt anden kategori end MLM. Jeg ser dem som meget mere igang sættende. Nok fordi det er længe siden jeg sidst har set et indlæg der handler om hvormange penge man kan tjene som webshop og men jeg har set mange (og skrevet nogle selv) der handler om at hvormange udfordringer og hvor hårdt arbejde det er at få succes med sin shop.
Hej
Jeg ser tit webshop ejere opfordre til at give tilbagemeldinger på deres shop, tude over post danmark. Og at det er blevet for dyrt at drive webshop fra DK.
Ligeså så er der rigtige mange tråde om drop shipping.
Problemet med webshops, som med mange af de MLM produkter der findes, er at de skubber penge rundt, som til sidst ender i Kina, eller et andet land der tillader børne arbejde. Og egentligt kun skaber værdi for den enkelte og ikke samfundet.
For mig er det egentligt fint nok at mennesker kan tjene penge så de kan klare sig selv, det gør købmanden, supermarkedet jo også eller den lille elektronik biks.
/Kenneth