Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God damn der er mange MLM firmaer i verden ;-)

Side 9 ud af 25 (249 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

...... jeg tror da ikke, jeg har mødt snothvalpe her på amino.

Glimrende præsentation på din side, LR-Boye.
Du står ved, hvad det drejer sig om, og tager skepsistyren ved hornene. Det respekterer jeg.

I dit første indlæg skriver du, at du er ny, og at du elsker debatter.
Så skriver du noget om, hvad du ikke vil - men intet om, hvad du vil.

Jeg håber, du vil bibringe os en masse saglige detaljer om, hvordan man på lovlig vis markedsfører sine produkter på steder, hvor dørsalgsloven og markedsføringsloven ellers gør det vanskeligt.
Jeg håber også, du vil medvirke til at nye mlm-folk tager etik-problematikkerne alvorligt, således at de "trækker hesten til truget, men ikke tvinger den til at drikke".

Velkommen til

mvh Hans

Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:25
Hej mikkel.
Beklager at jeg har givet dig den forkerte opfattelse.
Jeg var slet ikke inde på selve tråden da jeg skrev mit indlæg.
Jeg stod inde på side 1 hvor Martin har en lang liste med MLM firmaer, og det var der at jeg trykkede på et eller andet så jeg kunne skrive til ham.
Jeg anede ikke at den ville ryge i den igangværende debat, men troede bare at andre ville kunne læse hvad jeg havde skrevet til ham.
Jeg er som sagt ny i et dabatforum og skal lige have styr på hvordan det virker.

MVH Brian boye
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:27

Det er helt i orden - alt tilgivet :)

Tilmeldt 1. Nov 05
Skrevet kl. 14:30
Hej Hans.
tak for komplimenten.
Jeg håber da at jeg kan bidrage med relevante informationer og erfaringer da jeg efterhånden har fået en del erfaring med MLM.
Bl.a. er der jo mange der tror at fordi man har medlemsnummer, kundenummer, forhandlerstatus, kald det hvad du vil....til et MLM firma at så "arbejder" man med MLM.
Sådan er det i hvert tilfælde ikke ved LR.
90% af alle dem der har nummer til LR bruger det bare til at handle billigt ind til deres egen husstand og arbejder hverken med salg eller formidling.

Brian
Tilmeldt 1. Nov 05
Skrevet kl. 14:32
Tak for det, Mikkel.
Ikke rart at starte en debat på forkert grundlag.
Rart at få redet "trådene" ud. :-)

Brian
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:40
Dato: 11/1/2005 2:18:50 PM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Jeg håber, du vil bibringe os en masse saglige detaljer om, hvordan man på lovlig vis markedsfører sine produkter på steder, hvor dørsalgsloven og markedsføringsloven ellers gør det vanskeligt.

Ja, det håber jeg også!

Brian, kan du ikke starte en ny tråd og fortælle lidt om hvad os med traditionelle virksomheder kan lære af MLM? Jeg har efterlyst det nogle gange, men der er aldrig kommet et kvæk om det. Der er skrevet et utal af gange på debatten at MLM er den nye måde at drive forretning på, men bortset fra at sælge til sine venner har vi ikke fået mange tip om det nye...

MLM''ere må være vant til at arbejde med partnere, salgsnetværk, sælgertræning etc. Der må kunne skrives et par ord som vi ikke-MLM''er kan finde interessant?

Blot til inspiration...

mvh Carsten
Tilmeldt 1. Nov 05
Skrevet kl. 15:00
Jo, det vil jeg da meget gerne.
det bliver dog ikke før i aften, da jeg skal hente min datter fra dagpleje nu.

Brian
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:59

Til alle Amino MLM skeptikerne/fanatisk modstandere

I er nogle tøsedrenge...;o)) Dertil også for unge og uden nævneværdig erfaring i hvordan man debaterer. I foretrækker at holde det hele på et følelsesmæssigt plan, hvor min mening i hver tilfælde er bedre end din ævbæv... Jeg har i denne tråd gjort mig den ulejlighed at komme med tal og facts, som dels beskriver MLM og det mere traditionelle erhvervsliv. Uheldigvis for de MLM forskrækkede kan disse tal tolkes i retning af at man har langt større chance for at overleve med en nystartet virksomhed i MLM verdenen end en nystartet virksomhed i den traditionelle verden, hvor der faktisk er en tilbagegang. Disse oplysninger bliver der sagt pænt tak for og ihh hvor er vi glade og så et par enkelte kommentarer a la "jeg tror nu alligevel ect." Herefter kaster de garvede debatørerne sig over en ny og uprøver stakling...;o)) Tankevækkende og ikke i MLM skeptikernes favør.

Faktum er at MLM som forretningsform har stor fremgang jorden over. Faktum er også at traditionelle virksomheder har tilbagegang.

Tja, det var så bare det jeg ville sige her til sidst og ønske jer alle en rigtig god fremtid med det I nu hver især har valgt. Jeg vælger at koncentrerer mig om min MLM forretning og forlader Amino debatten.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:21
>Faktum er at MLM som forretningsform har stor fremgang jorden over. Faktum er også at traditionelle virksomheder har tilbagegang.

Det er ikke mere faktum, end hvis jeg konkludere at en sten ikke kan flyve, og at du ikke kan flyve - og at du derfor må være en sten, faktum!

Du sammenligner fremgangen i kroner/øre hos MLM med fremgangen i erhvervsenheder ved det alm. erhvervsliv. Det kan, for hvad vi ved, skyldes en globalisering hvor virksomheder bliver større, da det er nødvendig for at klare sig. Der er således ikke længere 200 små restauranter/firmaer længere, men én - McDonald.

>Jeg vælger at koncentrerer mig om min MLM forretning og forlader Amino debatten.
Tak. Hvis du finder et sted, hvor MLM folk trives bedre,  skal du være velkommen til at give tippet videre herinde - det kan jo være, at du kan hjælpe nogle af dine kollegaer ud fra dette frygtelige sted, som kun interessere sig for forretningstiltag og -problemer og ikke ønsker forumet brugt udelukkende til salg.
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:33

Dato: 11/1/2005 4:58:57 PM Forfatter: Palle Toft

Disse oplysninger bliver der sagt pænt tak for og ihh hvor er vi glade og så et par enkelte kommentarer a la ''jeg tror nu alligevel ect.''

Man kan altså godt være taknemlig over dit arbejde for at bringe facts til debatten, uden at det nødvendigvis betyder at man er enig med dig.

Et hurtigt kig på dine indlæg viser, at du ud af 100 indlæg kun har to der ligger udenfor MLM kategorien. Så mon ikke du vil finde dig bedre til rette i et MLM forum? Så kan vi andre unge mindrebegavede jo kæmpe videre med vores håbløs forældede virksomheder.

Ja, det er jo ikke let at færdes i en verden hvor alle andre er idioter........

/Carsten
Side 9 ud af 25 (249 indlæg)