Hej Hans Så længe jeg slog i den bolledej I var i færd med at lave, så kan jeg jo kun være tilfreds med det.
![]() Og måske er det bedre, at vi lader jeres regnestykke være... Så er i det mindste rester nok til, at I kan lave studenderbrød i stedet.
Mvh.
James |
Hej Martin,
Har lige siddet og kigget på din liste...;o)) Den er da ikke særlig lang. MLM er en ung markedsføringsform, som der vil komme mange flere af, som tiden går. Årsagen er bl.a. at den gammeldags markedsføring ikke holder længere. Vi er som forbrugere ved at blive døve over for almindelig reklame og det er bl.a. derfor at MLM har de succesrater som de har.
Jeg kan i øvrigt læse af de forskellige indlæg, at denne debat hurtigt kom ud i pro et contra om MLM. Synd at vi atter en gang ska have hevet de gamle travere af stalden.
Lad os holde os til facts. Jeg har fundet følgende på Federation Of Eoropean Direct Selling Associasions - www.fedsa.be.
Udvikling i omsætning i Europa. Tallene er angivet i Euro og i millioner. Omsætningen i 2004 har således været på 9.897.000.000 Euro, som i danske kr. sådan ca. er 73.732.650.000 kr. eller skrevet på en anden måde: 73.732 milliarder kr. i åmsætning i 2004. I alt en stigning på 56% på 9 år i omsætningen.

Antal distributører, som beskæftiger sig med MLM enten på deltid eller på fuldtid. 2004 beskæftigede 6.203.362 mennesker sig med MLM. En stigning på ca. 327% på 9 år.

Produktkategorier:

Hvor mange andre forretningsformer oplever samme vækstrater?