Hej Tommy, Jeg har da vist aldrig lovet nogen at de kan blive millionære på ingen tid. Jeg har nævnt at det er muligt. Hvad alle andre MLMer gør må stå for deres regning og skal da ikke skydes mig i skoene.
Jeg errindrer ikke at jeg har været sakastisk over for dine udregninger.
Ja, det sgu ikke mange det lykkes for. Sådan er det, men det gør da ikke konceptet umuligt.
Hvorfor er det negativt at oplyse sine venner om en mulighed, som de så selv kan vurdere om de vil bruge tid på. Ingen af mine venner har synes det var noghet for dem, men jeg har spurgt dem alle og ikke mistet en eneste. Min metode er måske også lidt mindre religiøs end de metoder nogle MLMer betjæner sig af...;o)
Jeg kommer tilbage i morgen med nogle tal fra Danmarks Statistik med succesraten for opstartede virksomheder og deres overlevelsesevne på en 5 årig tidshorisont, så kan både du og jeg forholde os til facts i stedet for at have diverse meninger, som muligvis er rigtige, men jo også kan være forkerte. |
Sidder lige og gennemgår mit materiale og kunne huske at jeg havde noget om hvor mange der havde en indkomst fra Nu Skin Enterprises de kunne leve af. Her kommer tallene, de er for 2003 indkomsterne er årlige:
Egen gruppe + 1 gruppe i første niveau = ca. kr. 43.000 - 0,69% aktive distributører
Egen gruppe + 2-3 grupper i første niveau = ca. kr. 96.000 - 0,44% aktive distributører
Egen gruppe + 4-5 grupper i første niveau = ca. kr. 210.000 - 0,13% aktive distributører
Egen gruppe + 6-7 grupper i første niveau = ca. kr. 410.000 - 0,06% aktive distributører
Egen gruppe + 8-11 grupper i første niveau = ca. kr. 910.000 - 0,06% aktive distributører
Egen gruppe + 12+ grupper i første niveau = ca. kr. 2.900.000 - 0,16% aktive distributører
Hvis vi siger at man kan leve af kr. 410.000,- og opefter er det altså 0,28% af alle Nu Skins aktive distributører, der kan leve af det. 1,26% prøver på at komme til at leve af det. Resten er slet og ret kunder, som vi i Nu Skin regi lidt misvisende også kalder distributører, men det skal ses i lyset af at alle har muligheden for at lave forretning hvis de selv vil. 1,56% tog muligheden og 0,28% lever af det...;o))