Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God damn der er mange MLM firmaer i verden ;-)

Side 7 ud af 25 (249 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy,

Jeg har da vist aldrig lovet nogen at de kan blive millionære på ingen tid. Jeg har nævnt at det er muligt. Hvad alle andre MLMer gør må stå for deres regning og skal da ikke skydes mig i skoene.

Jeg errindrer ikke at jeg har været sakastisk over for dine udregninger.

Ja, det sgu ikke mange det lykkes for. Sådan er det, men det gør da ikke konceptet umuligt.
Hvorfor er det negativt at oplyse sine venner om en mulighed, som de så selv kan vurdere om de vil bruge tid på. Ingen af mine venner har synes det var noghet for dem, men jeg har spurgt dem alle og ikke mistet en eneste. Min metode er måske også lidt mindre religiøs end de metoder nogle MLMer betjæner sig af...;o)

Jeg kommer tilbage i morgen med nogle tal fra Danmarks Statistik med succesraten for opstartede virksomheder og deres overlevelsesevne på en 5 årig tidshorisont, så kan både du og jeg forholde os til facts i stedet for at have diverse meninger, som muligvis er rigtige, men jo også kan være forkerte.
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:34
Sidder lige og gennemgår mit materiale og kunne huske at jeg havde noget om hvor mange der havde en indkomst fra Nu Skin Enterprises de kunne leve af. Her kommer tallene, de er for 2003 indkomsterne er årlige:

Egen gruppe + 1 gruppe i første niveau = ca. kr. 43.000 - 0,69% aktive distributører
Egen gruppe + 2-3 grupper i første niveau = ca. kr. 96.000 - 0,44% aktive distributører
Egen gruppe + 4-5 grupper i første niveau = ca. kr. 210.000 - 0,13% aktive distributører 
Egen gruppe + 6-7 grupper i første niveau = ca. kr. 410.000 - 0,06% aktive distributører
Egen gruppe + 8-11 grupper i første niveau = ca. kr. 910.000 - 0,06% aktive distributører
Egen gruppe + 12+ grupper i første niveau = ca. kr. 2.900.000 - 0,16% aktive distributører

Hvis vi siger at man kan leve af kr. 410.000,- og opefter er det altså 0,28% af alle Nu Skins aktive distributører, der kan leve af det. 1,26% prøver på at komme til at leve af det. Resten er slet og ret kunder, som vi i Nu Skin regi lidt misvisende også kalder distributører, men det skal ses i lyset af at alle har muligheden for at lave forretning hvis de selv vil. 1,56% tog muligheden og 0,28% lever af det...;o))
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:57

Hej Palle

Beskriver dine tal omsætningen eller overskudet?

mvh Hans
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07

Hej Hans,

Hvis det er kronebeløbene er det de penge du har tjent og kan bruge til hvad fanden du vil, men husk lige at betale skat af dem først...;o))

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 22:54

Hej Palle

Det var da dejligt med nogle faktuelle tal på bordet, i stedet for vores skud i tågen og slag i bolledejen
hvor mange DK-distributører er der i Nu Skin?
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:31

Tak Palle

Dejligt med seriøse tal på bordet.
Fint indspark i 1%-debatten.

Jeg tænkte på - hvis man kalder alle sine kunder for distributører - er det så reelt at tale om 6,2 mio beskæftigede?

mvh Hans
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:08

Hej 2 x Hans,

De tal jeg har oplyst vedr. Nu Skin er på verdensplan.

Jeg ved ikke hvor mange Nu Dkin distributøører der er i Danmark. Efter min mening ikke nok, så derfor knokler jeg løs på at gøre min egen organisation større.

Nej der er naturligvis ikke tale om 6,2 mill fuldtidsbeskæftigede. Men, som jeg har været inde på før, så er der rigtig mange, som er meget tilfredse med at have en ekstraindkomst på x kr. pr. måned ved at arbejde med MLM.
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:28
Så har jeg talt med Danmarks Statistik.
Hvorfor jeg har gjort det er fordi jeg synes meget af kretiken går på, at man bliver bondefanget i MLM og ikke bliver oplyst om den reelle mulighed for succes og at succesraten var meget større ved at starte traditionel virksomhed.

Danmarks Statistik oplyste følgende til mig og tallene er renset for div sportsklubber etc., som har basar og lignende. De nystartede virksomheder bliv kun talt med, hvis de havde en økonomisk aktivitet på mere end et halvt år.

Nystartede virksomheder    Ophørte virksomheder      Afvigelse
2001:    29.953                                    31.651                                -1.698
2002:    26.637                                   30.462                               -3.825
2003:    29712                                     40.189                                -10.477

I denne periode var der samtidig tale om at ca. 4.500 var genstartet så det reelle tal for 2003 var nærmere 35.000 ophørte virksomheder.

I denne 3 årige periode startede der 86.302 virksomheder i danmark. I samme periode lukkede 102.302 og hvis vi tager de genåbnede med er tallet så for lukkede virksomheder 97.802.

Totalt set er dansk erhvervsliv gået 11.500 virksomheder tilbage i denne 3 årige periode.

Chancen for at få succes med en nyåbnet virksomhed er, så vidt jeg kan se en hel del større inden for MLM end hvis man starter traditionel virksomhed, men måske tager jeg fejl.   

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 10:40

Hej Palle,

Først og fremmest tak for alle de faktuelle oplysninger! Dejligt at du forholder dig til facts og ikke formodninger.

Men du sammenligner pærer og bananer...

De tal du havde for MLM fortalte hvor meget aktivitet de eksisterende MLM-folk havde (omsætning). Og det sammenligner du med hvor mange (traditionelle) virksomheder der starter/lukker. Det er to forskellige mål for succes.

Skal du bruge dine tal fra Danmarks Statistik til noget, skal du først finde ud af hvor mange der startede og stoppede med MLM i samme periode. Det vil nok falde ud til fordel for MLM fordi der sikkert er mange der driver det som en fritidsbeskæftigelse, og derfor ikke lukker firmaet blot fordi der er lav omsætning.

Omvendt, skal du bruge MLM tallene til sammenligningen, skal du finde id af hvad omsætningen pr. traditionel virksomhed var i samme periode, og så tror jeg at det falder ud til de traditionelle virksomheders fordel - men jeg ved det ikke....

mvh Carsten

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:02

Hej Carsten,

Jeg glemte (ups...) at oplyse at tallene fra Danmarks Statistik omhandler virksomheder, som havde en økonomisk aktivitet, som kunne brødføde mindst een mand.

Jeg ved ikke hvordan du kan få en forretningsform, der går tilbage i denne 3 årige periode, til at blive bedre end en forretningeform (MLM) der har markant fremgang? Så vidt jeg kan se af tallene LUKKER der flere virksomheder end der STARTER. Hvordan kan du overhovedet få det til en succes forstår jeg ikke...;o)) But somthing is happening here but you dont know what it is, do you mister Jones...;o))
Side 7 ud af 25 (249 indlæg)