Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God damn der er mange MLM firmaer i verden ;-)

Side 4 ud af 25 (249 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

James, du misforstår forskellen mellem at være uening og være uvidende. Det er temmelig trættende at blive ved med at skulle høre på, at det er fordi man ikke ved noget om MLM at man er kritisk. Det forholder sig absolut ikke sådan for mit (og mange andres) vedkommende. Du bliver nødt til at komme ud over den forskræmte holdning hvis du vil gøre dig håb om at forstå den kritik der kommer fra manges sider.

> Jeg gider godt at diskutere med dig Mikkel

Du er velkommen til at lade være - der er ingen der tvinger der herind :)

Jeg tror også det ville gavne debatten, hvis der kom nogle flere folk ind og snakkede MLM som IKKE er involveret direkte i det, og således har en uomtvistelig interesse i at ignorere al kritik og skamløst rose alle aspekter af konceptet.
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 17:10

Hej Mikkel

Jeg misforstår ikke forskellen imellem at være uenig og uvidende. Du ER uvidende om MLM branchen og ingen har bevist det bedre end du selv har.

Hvis dine indlæg ikke afspejler noget nær den totale fordom og skæren over én kam, så ved jeg ikke hvad gør. 95% af det du lukker ud kan jeg slet ikke forholde mig til og jeg føler mig mødt af en uigennemtrængelig mur i mit forsøg på at føre en debat med dig.... f.eks. besvarer du slet ikke mine kritiske spørgsmål, men brokker dig ivrigt over vores manglende evne til at besvare jeres. - Med det sagt aner jeg også en del dobbeltmorale i dine ytringer og meget af din kritik du retter imod "os" kunne du med rette rette imod dig selv også.

Hvis du desuden kigger ordentlig efter kan du se, at jeg langt fra skamroser alle aspekter til skyerne... Nu spørger jeg igen hvor du har det sludder fra?

Hvis der endelig er noget der ville gavne debatten, så ville det være hvis folk lige tog skyklapperne af.
Det generer dig at folk er fast besluttet på, at MLM er en fed forretning. Men er det så omvendt ikke ligeså slemt at være fast besluttet på det modsatte? - Det er lige det med dobbeltmoralen igen...

Hvis du inden du besvarer dette indlæg lige gider stikke en finger i jorden, læse tråden igennem igen og overveje, om du måske ikke er en anelse for negativt kritisk, så ville jeg være meget taknemmelig.
Jeg vrisser lidt af dig, med disse indlæg. Men jeg prøver at åbne dine øjne overfor hvad det egentlig er for noget sludder du smider ud på det, som burde være vores allesammens konstruktive og positive forum.

Simpelthen.

Mvh.

James
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:21

I betragtning af at du ikke gider diskutere med mig er det påfaldende så intereseret du er i min person. Igen er det lykkedes dig at dreje debatten over på personer frem for MLM, så du må have mig undskyldt, at jeg ignorerer dine indlæg.

De oprindelige kommentarer i denne tråd synes jeg er rigeligt dækket ind.

Tilmeldt 29. Aug 05
Skrevet kl. 16:46

Hej Mikkel

At du vælger at ignorere mine indlæg er der da ved Gud intet nyt i. Det (igen) er jo en af mine pointer.
Hvis du nu tørrede tudefjæset af og lige undlod at blive så stødt over mine ord, som er helt reelle udtalelser på baggrund af de ting du selv siger, så ligger der en masse helt konkrete spørgsmål til dig, som du stadig undlader at besvare.

Jeg mener ikke selv at jeg angriber din person, men jeg stiller meget store spørgsmålstegn ved din viden og kompatencer indenfor MLM og hvis det er det du føler dig så stødt over, jamen så må der jo være noget om snakken.

Nu siger jeg tingene som de er og som jeg opfatter det og i stedet for at blive sur og mobset, så synes jeg at du en gang for alle skal tage bolden op og enten fortælle mig hvor jeg tager fejl, eller tage nogle ting op til genovervejelse. - En lille reminder er, at jeg kun kritiserer dig på MLM delen og som jeg selv har sagt det, så tvivler jeg ikke på at du ikke meget vel kan være en utrolig dygtig og intelligent person... det er jo slet ikke den del jeg kritiserer og derfor er jeg jo altså ikke SÅ personlig, som du stiller mig op til at være. I bund og grund stiller jeg bare nogle ting i perspektiv for dig og som sagt, så ville du nok ikke tage det så nært, hvis ikke jeg har ramt plet på noget af det. Men det er bare min mening.

I hvert fald Mikkel, så har jeg bemærket hvordan du gang på gang spiller bolden videre, når der er lagt op til MLM mudderkastning. Udfra de forskellige indlæg du skriver kan jeg sidde og regne mig frem til, hvordan du betragter forretning og hvordan du mener den håndteres. - Det er bla. dette jeg kritiserer, da du kun formår at levere enkelte brudstykker af sandheden, men pisker disse op som værende fakta. Dermed antager jeg, at din holdning er som du giver udtryk for og alle de misopfattelser, fordomme og i det hele taget negativitet du leverer må jo komme fra dig... Men spørgsmålet er (og jeg har stillet det før og stadig ikke fået svar) - HVAD motiverer dig til, at bruge så meget tid og energi på at levere kaskader af mangelfulde og fejlagtige definationer på og om MLM ikke bare på Amino, men også på visse andre sider?
Mit svar til dette spørgsmål er, at din introduktion til MLM har været uheldig. Jeg har en ide om, at din grundholdning til MLM er dannet udfra en eller flere MLM repræsentanter, som ikke håndterede forretningen og MLM ideen særlig optimalt. Det du har fået direkte leveret fra dem, har fodret et negativt drive i dig og problemet er bare, at det er de helt forkerte mennesker som har oplyst dig om branchen og som du sjovt nok bygger din fundamentale kritik imod MLM på....

Hvis dette er sandt, er det så forkert af mig at sige, at dette da er fuldstændig blottet for logik?

Noget andet er, at nu har du jo aktivt deltaget og du holder krampagtigt fast i, at os MLM folk lovpriser vores forretning, nedgører andre og vi kan ikke redegøre for dit og dat og jeg ved snart ikke hvad...
Er det forkert af mig at antage, at du er en anelse snæversynet hvad angår MLM? - Især taget i betragtning af dit store engagement i div. MLM debatter. For det forekommer mig nærmest mirakuløst, at du stadig fuldstændig har misforstået nogle af de mest simple og fundamentale træk i MLM og oven i købet vælger at piske en stemning op omkring disse.

Kort sagt skal du vide, at for os der vitterligt forstår MLM... Ja vi ved sgu ikke rigtig om vi skal grine eller græde over dine indlæg. - Det har jo også noget at gøre med, at hvis du ikke deltager i en MLM debat for også at lytte og lære udover du ytrer dine meninger... Jamen er det så ikke bare et stort mudderkast projekt fra din side af? For hvis du virkelig aktivt deltog i disse debatter og lagde din stolthed fra dig og begyndte at lytte lidt til
Tilmeldt 29. Aug 05
Skrevet kl. 17:17
...

Hej Mikkel

En ting jeg ikke lige fik med er, at en del af den kritik du kommer med generelt er reel nok. Jeg synes det er vigtigt lige at pointere, at det trods alt ikke er min mening at ALT hvad du siger er helt ude i hampen.
Men en del af denne kritik (som er den jeg kritiserer), ligger altså i den anden ende af boldgaden.

Det var bare lige det.

Mvh.

James
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 17:22
Dato: 10/28/2005 11:12:27 PM Forfatter: James

Hej Hans

Du får et ærligt svar. Jeg ved det virkelig ikke - men jeg ved det er mere end 1% i de firmaer der kører fornuftigt. Det er jo ikke ligegyldigt hvilket firma man vælger heller.
Mvh.
James

Hej James
Du kender med henvisning til ovenstående ikke den eksakte succesrate, jeg gør det heller ikke,
jeg har en formodning, du har en anden, tja sådan kan en diskussion ende.

Men prøv lige og træd koblingen ud, og lad være med den forurettede attitude når
folk ikke kritikløst accepterer dine påstande
Tilmeldt 29. Aug 05
Skrevet kl. 17:34

Hej Hans

Lad mig nu se om jeg har forstået dette korrekt...

Du står og belærer mig om, at jeg ikke skal fortælle jer omkring det ulogiske i jeres legen gæt og grimasser med jeres 1% teori udfra det argument, at det jeg hele tiden har forsøgt at fortælle jer er rigtigt????

Mvh.

James
Tilmeldt 14. Jul 05
Skrevet kl. 17:52

James

Jeg belærer dig ikke, konstaterer blot at vi tilsyneladende ikke er enige, jeg mener at en succesrate på 1% er realistisk, du mener noget andet, ingen af os har kunnet dokumwntere vore påstande, tja hvem har så ret?

Tilmeldt 29. Aug 05
Skrevet kl. 18:23

Hej Hans

Jamen så er det jo mig der har ret... da jeg jo var fornuftig nok til ikke, at skyde blindt i tågen.

Men det jeg ydermere pointerer er, at jeg har set eksempler på den model der er brugt til, at udregne den ene %. Det jeg konkluderer udfra denne er, at den model jeg så på var meget firkantet sat op og meget malplaceret i forbindelse med den opbygning, som indgår i et MLM firma.

Man kunne sikkert godt komme med et nogenlunde bud på, hvordan fordelingen lå... Men det kræver bare en lidt mere avanceret model og det kræver, at man har en strukturmæssig indsigt i MLM.

Ved at tage denne malplacerede model, hvor det konstateres at 1% er succesraten. Så kan jeg som udgangspunkt fastslå at de fundamentale fejl i modellen peger imod, at det reelle tal faktisk er større.

Ingen af vores påstande kan jo argumenteres for. Men hvad med at I smider det regnestykke på bordet, hvoraf I konkluderer 1% succesrate... Det er da noget man kan tage og føle på.

Mvh.

James
Tilmeldt 14. Jul 05
Skrevet kl. 18:36
James

Du skrev at du ikke kender svaret, så lad os sige jeg skød i tågen og du slog i bolledejen,

Nogle gange er det bedre at komme galt af sted, end slet ikke at komme afsted
Side 4 ud af 25 (249 indlæg)