James, du misforstår forskellen mellem at være uening og være uvidende. Det er temmelig trættende at blive ved med at skulle høre på, at det er fordi man ikke ved noget om MLM at man er kritisk. Det forholder sig absolut ikke sådan for mit (og mange andres) vedkommende. Du bliver nødt til at komme ud over den forskræmte holdning hvis du vil gøre dig håb om at forstå den kritik der kommer fra manges sider. > Jeg gider godt at diskutere med dig Mikkel
Du er velkommen til at lade være - der er ingen der tvinger der herind :)
Jeg tror også det ville gavne debatten, hvis der kom nogle flere folk ind og snakkede MLM som IKKE er involveret direkte i det, og således har en uomtvistelig interesse i at ignorere al kritik og skamløst rose alle aspekter af konceptet. |
Hej Mikkel
Jeg misforstår ikke forskellen imellem at være uenig og uvidende. Du ER uvidende om MLM branchen og ingen har bevist det bedre end du selv har.
Hvis dine indlæg ikke afspejler noget nær den totale fordom og skæren over én kam, så ved jeg ikke hvad gør. 95% af det du lukker ud kan jeg slet ikke forholde mig til og jeg føler mig mødt af en uigennemtrængelig mur i mit forsøg på at føre en debat med dig.... f.eks. besvarer du slet ikke mine kritiske spørgsmål, men brokker dig ivrigt over vores manglende evne til at besvare jeres. - Med det sagt aner jeg også en del dobbeltmorale i dine ytringer og meget af din kritik du retter imod "os" kunne du med rette rette imod dig selv også.
Hvis du desuden kigger ordentlig efter kan du se, at jeg langt fra skamroser alle aspekter til skyerne... Nu spørger jeg igen hvor du har det sludder fra?
Hvis der endelig er noget der ville gavne debatten, så ville det være hvis folk lige tog skyklapperne af.
Det generer dig at folk er fast besluttet på, at MLM er en fed forretning. Men er det så omvendt ikke ligeså slemt at være fast besluttet på det modsatte? - Det er lige det med dobbeltmoralen igen...
Hvis du inden du besvarer dette indlæg lige gider stikke en finger i jorden, læse tråden igennem igen og overveje, om du måske ikke er en anelse for negativt kritisk, så ville jeg være meget taknemmelig.
Jeg vrisser lidt af dig, med disse indlæg. Men jeg prøver at åbne dine øjne overfor hvad det egentlig er for noget sludder du smider ud på det, som burde være vores allesammens konstruktive og positive forum.
Simpelthen. ![]()
Mvh.
James