Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I'm in Network Marketing and I'm proud of it

Side 5 ud af 18 (177 indlæg)
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for den positive respons.
Jeg sidder i øjeblikket og leder efter et link på DST som fortæller det gennemsnitlige forbrug af chokolade pr. dansker. (Bare for at have noget dokumentation)

Men de 120 stykker er beregnet udfra et gennemsnitlig forbrug pr. indbygger. Men tallet kommer self fra Canada hvor firmaet Xocai kommer fra (www.xocai.com).

Som alle nok ved koster Helse og sunde produkter mere end almindelige usunde produkter. Prisen for en pakke chokolade med 1,2 kg chokolade ligger på omkring $110. Så kan man diskutere om dette er dyrt for chokolade. Men når man sætter sig ind i hvad Xocai´s produkter indeholder af Acai bær, hvordan chokoladen bliver behandlet er prisen fair (Skal nok lade vær med at skrive en hel roman om hvordan det bliver lavet). Du har faktisk her et chokolade produkt som du kan spise uden dårligt samvittighed (Self ikke 1,2 kg på en dag Big Smile)

Men jeg finder lige dokumentation for hvordan det er regnet ud, og så sender jeg et link herinde.

Ellers kan folk også gå ind på www.youtube.com og søge på Xocai. Så kan man se lidt udsendelser fra diverse medier som snakker om hvad det er.

Håber det var lidt svar på dine spørgsmål

Med Venlig Hilsen
Thomas Lybek

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:34

Hej

Nu må vi hellere tage en ting ad gangen.

Det skal jo dokumenteres, at der er tale om "sund" chokolade og godkendes af de offentlige myndigheder. Derudover uanset hvor sundt et produkt måtte være, så skal man nok ikke overgøre indtaget heraf.

Vi skal som sagt nok få mange forskellige eksperter indover dette produkt, som så kan udtale sig negativt og positivt om produktet og ikke mindst Acai bærrets lyksagligheder.

Man kan så undre sig over, at det ikke er kommet frem før nu, og så i denne forretningsform som minder for meget af TV-shop eller lignende.

Hilsen

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 16:43
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Enig.

Jo flere eksperter som kigger på det jo bedre.
Det er vigtig du forstår at firmaer vælger selv om det skal sælges vie NM eller Engros, detail osv.
Men hvis du synes NM ligner TV-Shop må jeg nok have lov at sige det er sejt udtalt.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:50

Tonny Skov Pedersen:
Man kan så undre sig over, at det ikke er kommet frem før nu, og så i denne forretningsform som minder for meget af TV-shop eller lignende.

Hej Tonny

Det kan der være rigtigt mange årsager til. Et af dem kan være at det først for nyeligt er blevet godkendt at sælge Acai som fødevare (har ikke tjekket det).

Der findes ekstremt mange produkter, og meget sunde endda, som endnu ikke har fundet vejen til Europa i stor stil endnu, men der vil ske en stigning når fødevarelovgivningen lempes indenfor de næste par år. Derved bliver det nemmere at får fødevarer godkendt som har en track story udenfor EU. Der er rimeligt blokeret for fødevarer der ikke i 1997 var i forordningen, derfor er der mange ting der ikke kommer, da ingen vil betale for at andre bare bliver sugemaller.

Jeg har et produkt, der har været under godkendelse i mange år og først sidste år blev godkendt. Nu kan vi "hægte" os på den godkendelse ved blot at indsende dokumenter der påviser sammenligneligheden og uden at betale noget. Vi er så 3 måneder bagud, men det er ligemeget, da vi har de laveste eksisterende priser Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 17:39

Nicolaj:

Hej Thomas,

Jeg gav dig feedback på hjemmesiden og konceptet i denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/82976.aspx?PageIndex=1. Kort fortalt, så hører Jeres hjemmeside til blandt de pæneste MLM sider jeg har set, men jeg mangler stadig priser på produkterne, samt et svar på hvordan I har udregnet at 120 stykker chokolade er et normalt månedligt forbrug.

Hej Nicolaj,

Jeg er Thomas' partner. Til at starte med vil jeg sige tak for de pæne ord om vores hjemmeside, samt kritikken.

Grunden til at der ingen priser er på produkterne, er at det ofte skræmmer folk en smule at se hvor dyrt et produkt er, før de ved noget om det. Hvis ikke jeg selv havde smagt produkterne, før jeg hørte priserne, ville jeg ikke have skænket Xocai en tanke. Derfor sørger vi for at ridse de grundlæggende ting om forretningen op og lader folk få en vareprøve, før vi kommer ind på hvad de forskellige produkter koster. Desuden får man produkterne billigere hvis man er medlem.

Mht. dit spørgsmål om hvorfor det månedlige forbrug er sat til omkring 100 stykker chokolade, kan jeg fortælle dig at dette er pga. mængden af antioxidanter man indtager. 3 stykker chokolade om dagen giver dig omkring 10.000 antioxidanter, som er den anbefalede daglige mængde i USA. Antioxidanterne er opgjort ud fra ORAC skalaen, som det Amerikanske Landbrugsministerium(USDA) har indført.

Så kan man argumentere for om man spiser så meget chokolade normalt, men så vidt jeg husker spiser den gennemsnitlige europæer omkring 10kg chokolade om året. Så det passer vidst nogenlunde.

Dette er min Ilddåb på forrummet, så jeg håber jeg har benyttet svarsystemet korrekt :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:09

Hej Simon,

Tak for svar.

500 kr. pr. kg. er ikke dyrt for luksus chokolade, det er vel ca. samme priser som i denne shop: http://www.chokoladehimlen.dk/group.asp?group=35. Frem med priserne og forklar hvad folk kan spare ved at blive medlem.

Jeg tror tilgengæld ikke på at danskere i snit bruger over 5.000 kr. om året på chokolade, så skal bankrådgiverne vist til at regne det med i folks budget i forbindelse med bl.a. huskøb. Smile

Jeg google lige Antioxidanter og fandt denne lidt kritiske artikel: http://www.life.ku.dk/Nyheder/2006/962_antioxidanter.aspx

Held og lykke med forretningen og velkommen til Amino.

/Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 18:42

Nicolaj:
Jeg google lige Antioxidanter og fandt denne lidt kritiske artikel: http://www.life.ku.dk/Nyheder/2006/962_antioxidanter.aspx

Nu er den slags artikler nogenlunde ligeså gode som alverdens popmusik Smile

Jeg er overbevist om, at sammenholder man videnskabelige undersøgelser af forskellige befolkningsgrupper og ser på deres levevillkår så vil man finde grupper der vil få gavn af øgede indtag af anti-oxidanter og man vil finde grupper som ikke får noget ud af det.

Mennesket er så komplekst, og der kan ikke gives 100% entydige svar, hvorfor den artikel er ligeså god eller ligeså dårlig, afhængigt af hvad videnskab der ligger til grund for litteraturen de har undersøgt.

Tager man folk i "vesten" og deres levevis, så er den meget fastfood relateret, og i den forbindelse er det en rigtig god idé at supplere med antioxidanter. Tager man helsefreaken som lever sundt og fornuftigt, så giver det ingen mening at supplere med antioxidanter - MÅSKE

Og når de så taler om E-Vitaminer i bred forstand, så er de allerede ude på et sidespor.

Alpha-Tocopherol and gamma-tocopherol are the two major forms of vitamm E in human plasma and the primary lipid soluble antioxtdants. Research studies suggest that gammatocopherol could play a significant role in modulating intracellular antioxidant defence mechanisms. Gamma tocopherol has the ability
to protect against nitrogen-based free radicals, which alpha tocopherol cannot do. Nitrogen free radicals play an important role in diseases associated with chronic inflammation, includingcancer, heart disease and degenerative brain disorders such as Alzheimer’s disease. Agmg is associated with a decline in plasma levels of gamma tocopherol, but not of alpha tocopherol. Researchers found that large doses of alpha
tocopherol depleted plasma levels of gamma tocopherol, while the presence of gammatocopherol
promoted the accumulation of alphatocopherol.

Derfor skal man ikke tro på alt og man skal have sin sunde fornuft med. Det er dog sjældent at de private forbrugere har evnen til at gennemskue tingene, og dermed kan indskærpelser være rette vej. Men kun rette vej hvis ikke det lave så popolistisk som det du henviser til, da det er uden substans for fold der ved noget om e-vitaminer og deres anvendelse.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 18:49

Skylder måske lige at forklare at e-vitamin også hedder tocopherol og sammensætninger af e-vitaminer kan være ved repræsentation af Alpha-, Beta-, Gamma- og Delta tocopherol

Køb ren argan olie her

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 18:55

Hvaaa lagersalg har du en 20 år lang uddannelse indenfor Fødevarer? Wink

Skide godt forklaret!!!! Yes

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:02

Thomas Lybek:

Hvaaa lagersalg har du en 20 år lang uddannelse indenfor Fødevarer? Wink

Skide godt forklaret!!!! Yes

Ja, men den artikel jeg henviser til kommer op som et af de første resultater og folk som jeg, der ikke ved noget om antioxidanter, tager det for gode varer når Lars Barfod er rodet ind i artiklen.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 5 ud af 18 (177 indlæg)