Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Homeparty Sælgere Søges

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  Nail4you.dk Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle

Ved ikke rigtigt om det er posted det rigtige sted - men prøver aligevel

Vi har annonceret på vores side at vi søger homeparty sælgere, nu er der sket det at vi har ca 50 som gerne vil være sælgere , men vi står faktisk og mangler det helt rigtige koncept.

Vi har brug for hjælp til at sammen sætte et koncept der gavner sælgerne ++os selv selvfølgelig

 Vi havde ikke regnet med så stor interesse så det er kommet bag på os

Mvh

Per

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Homeparty sælgere er mest udbredt i blandt Network Marketing. Arbejder selv i et forholdsvis nyt selskab. du kan se mere på www.xocolovers.dk.

Ellers er der jo Tupperware, LR, Herbalife, FLP, Amway og mange mange flere.

Det vil kræve en ordentlig portion likvider at starte dit eget MLM op.

MVH
Thomas

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  Nail4you.dk Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

ja tænkte godt at det måske var det forkerte sted at ligge dette spørgsmål.

jeg søger ikke et kæmpe stort koncept men bare et tip/ide til hvordan jeg gør det bedst for de hersens sælgere og mig selv (sagde hunden)

Ideen kom af at vi havde en kunde som gerne ville lave homepartys og det fik hun lov til.

Vi gjorde det på den måde at hun fik en rabat kode på vores side , så når hun havde været ude til homeparty tog hun imod ordre til vores udsalgspris

Ordrene bestilte hun direkte på vore side med sin rabat kode og dermed hendes fortjeneste

nu er det så bare hvsi vi ender op med så mange sælgere er det svært at holde styr på

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  Nail4you.dk Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

vi er en online shop som sælger alt inden for negleSmile

 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Blot af nysgerrighed, hvad fik dig til at gå igang med xocolovers? Var lige inde og kigge på hjemmesiden  og googlede det uden dog at få det store op på de første sider.

Mvh

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Thomas' link er til et af utallige firmaer, der sælger såkaldt "sund chokolade" kaldet Xocai (udtales) So-Sigh), hvor konceptet er Network Marketing eller MLM, hvis man googler det.

Der findes endnu ikke nogen meget negative sider om virksomheden eller forhandler, endsige produktet, der som vanligt bliver lovprist i den helt store stil.

Det eneste jeg har kunnet finde om produktet er en hjemmeside fra de australske sundhedsmyndigheder fra 2008, hvori de meddeler, at de vil undersøge produktet nærmere, men iøvrigt fraråder diabetikere at indtage produktet.

Så indtil nu ser det ud til at være rimeligt OK af et NM eller MLM produkt og virksomhed, men lad os nu se, jeg tror i hvert fald ikke på det endnu.

Hilsen

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesiden ser faktisk indbydende ud, men det ærgrer mig at der ikke er priser på produkterne. Den eneste pris jeg kan finde er på den billigste forhandler pakke, hvor der også står at 240 stykker chokolade svarer til 2 måneders forbrug, men hvem spiser 120 stykker chokolade hver måned? Det er lidt ligesom det Amway møde jeg deltog i på et tidspunkt, det var jo helt vildt hvad en gennemsnits familie brugte af penge på rengøringsprodukter ifølge dem. Hjemme hos os er det altså ikke hver måned at min kone køber en ny dunk Ajax Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Lybek:

Homeparty sælgere er mest udbredt i blandt Network Marketing. Arbejder selv i et forholdsvis nyt selskab. du kan se mere på XXXXX

Ellers er der jo Tupperware, LR, Herbalife, FLP, Amway og mange mange flere.

Det vil kræve en ordentlig portion likvider at starte dit eget MLM op.

Hvorfor svare du ik på mandens spørgsmål fremfor at lave reklame for dit eget?

Typisk dårlig MLM stil...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

nullert:

Vi har annonceret på vores side at vi søger homeparty sælgere, nu er der sket det at vi har ca 50 som gerne vil være sælgere , men vi står faktisk og mangler det helt rigtige koncept.

Vi har brug for hjælp til at sammen sætte et koncept der gavner sælgerne ++os selv selvfølgelig

Super fedt, så er det jo "bare" at komme igang med at sælge ;D

Når du skal sælge dine varer til sælgerne, så anse det som en slags engrossalg... Dvs de køber en større mængde, og får denne til en væsentlig besparelse i forhold til private kunder. Der skal jo gerne være lidt $$$ til sælgerne for deres indsats.

Uden at kende til negle branchen og priserne, så kunne du vel med fordel lave 3-4 slags pakker. I hver pakke er der så alt det, som en sælger skal bruge (skal sælgerne lave negle eller sælge negle?).

Du kan lave det i forskellige prisklasser, f.eks 500 kr, 1000 kr, 2000 kr og 5000 kr. Jo større pakke des større rabat...

På denne måde kan alle være med, os dem med en stram økonomi. For vil man noget, så kan man altid finde en plovmand et eller andet sted...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)