Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sindsygt god mulighed for at starte selvstændigt!!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg er blevet ansat til at sælge et firmaes butik/lagerbeholdning. Det er alt muligt tøj fra ID-Line, Wrangler, og mange andre. T-Shirts, Softshell, Bukser. Der medfølger også trykmaskiner så man har mulighed for at tilbyde trykning på tøjet. Dette er en meget meget kort beskrivelse af det hele. Men med dette udvalg kan man starte en selvstændig virksomhed op som kan varetage salg af tøj til virksomheder med tryk.

Samtidig kan jeg formidle kontakter til firmaerne som forhandler dette tøj så man kan få mere hjem. DETTE TØJ ER IKKE UDGÅET!!!!!!

Ca. nypris for tøjet: 30.000,- (indkøbspris eksl moms)
Ca. nypris for trykmaskiner: 80.000 (eksl. moms)

Det er også muligt at få en masse inventar til butik (Virkeligt lækkert: ca nypris 20.000), samt skriveborde. Det hele befinder sig i en lille by i nærheden af Horsens hvor der er mulighed for at se det hele.

Pris for det hele samlet i en hurtig handel: Ca. 60.000.

Kontakt mig på mail thomas@lybek.dk eller tlf: 60740696

Med Venlig Hilsen
Thomas Lybek

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tog lige lidt billeder af det tøj som står her i butikken. Samt her kan man se inventaret som følger med i købet.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagerlister og flere billeder er nu klar til at blive sendt. Skriv herinde hvis i ønsker at se på det hele

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 119
Fra  Unicorn Screen Printing Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en mail...

Ejer af Unicorn Screen Printing... Its a lifestyle.....

www.unicornsp.dk

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Stadig til salg

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken størrelse tøj taler vi om? Og er det udelukket beregnet til logo tryk, altså mener blanke t-shirts m.m.?

Vil meget gerne se mere på DinaAndersen86@hotmail.com

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Simka:

Hvilken størrelse tøj taler vi om? Og er det udelukket beregnet til logo tryk, altså mener blanke t-shirts m.m.?

Vil meget gerne se mere på DinaAndersen86@hotmail.com

Du vil modtage en mail om 5 min. med lagerlister, indkøbspriser (Hvad jeg har givet), samt billeder.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg vil gerne vide noget mere men ikke til 60000 

98101088

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:

Hej jeg vil gerne vide noget mere men ikke til 60000 

98101088

Hvis du har en mail, vil jeg meget gerne sende dig lagerlister og billeder. Og når du har set/læst lidt på det vil jeg meget gerne ringe til dig.

Ellers skriv en mail til thomas@xocolovers.dk så besvarer jeg med en masse vedhæftede goder ;)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg kan ikke huske om jeg har fået noget på det, men send lige mere info til mig

info@parti-salg.dk

Handel med varepartier via Trademen

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)