Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I'm in Network Marketing and I'm proud of it

Side 6 ud af 18 (177 indlæg)
Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt hvad jeg kan omkring Salg & Markedsføring har jeg lært gennem MLM og jeg holder utrolig meget af den gode del af branchen.

På trods af at vi idag har en meget stabil og veldreven virksomhed, så overvejer jeg ofte at starte deltid med MLM igen.

Ikke for at tjene en masse penge, men blot for at give noget af det jeg har lært videre til andre mennesker, derudover var en stor del af mit virke i MLM at undervise og holde foredrag og det savner jeg ofte.

Jeg undersøger i øjeblikket 2 virksomheder, Kyani og Unicity og vil høre om i kender noget til disse virksomheder.

Hvis jeg skal bruge tid på MLM igen, så er følgende punkter vigtige for mig.

1. Gode forbrugs produkter med høj kvalitet.

2. Dokumenteret stabil og seriøs virksomhed.

3. God marketings & bonus plan.

4. Lav eller slet ingen investering.

Kender i ovenstående virksomheder eller erd er andre i kan anbefale.

Med venlig hilsen

Flemming Hebsgaard

One2move - Biludlejning

www.one2move.com

www.kør-gratis.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:07

Nicolaj:
Ja, men den artikel jeg henviser til kommer op som et af de første resultater og folk som jeg, der ikke ved noget om antioxidanter, tager det for gode varer når Lars Barfod er rodet ind i artiklen.

Ja og Lars Barfod ved ligeså meget om e-vitaminer som Fogh Rasmussen ved om måneost. Jeg har deltaget i seminarer hvor eksperter (phd´ere) seriøst fremlægger deres forskning som støtte til forbud, men hvor deres afhandlinger er ikke er anvendelige, da det er uden relevans.

Den helt store udfordring ligger i stoffernes krydsrelationer, og her er forskningen bagud og derfor (med rette) så forbyder man hellere end risikerer. Dog risikerer man til tider dog også at de "store" udvikler stoffer som ikke kan efterprøves og disse bliver så godkendt på virksomhedernes "egne" udtalelser, men sådan er det når systemet er bygget op som det er i EU.

Det er dog svært på kort sigt at lave det anerledes, men vi skal være glade for den relativt "hårde" Fødevarestyrelse vi har her i DK. 

Hvis bare Miljøstyrelsen havde samme muligheder, så ville DK være foregangsland.

Køb ren argan olie her

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 23:32

Flemming Hebsgaard:
Kender i ovenstående virksomheder eller erd er andre i kan anbefale

Hej Flemming

Med de krav du stiller, som i øvrigt er meget berettiget, burde du kaste en blik på LIfe Plus.

Du kan få informationer på min hjemmeside, som er anført nedenunder.

M.v.h.

Michael

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:30

Thomas Lybek:

Ved ikke helt om jeg skal poste den her, men tror faktisk godt jeg vil have noget feedback på den, om den er for hemmeligheds fuld for jer. (Ved den vil være det for Fashion-seller og nikolaj)

Sjovt man skal hænges ud som negativ, fordi andre ik magter at køre deres business fornuftigt... Det er hverken Nikolaj eller jeg, som markedsføre MLM koncepter på en ualmindelig spontan og uhensigtsmæssig måde! Vi har indtil nu, kun stillet nogle basale spørgsmål, som åbentbart hvergang skaber problemer for sælgeren.
Men okay nu nævner du os, så må du da os lige få en kommentar med på vejen ;D

Thomas Lybek:

Men som mange også siger er der meget hemmelighedsfuldt over NOGLE Network marketingsfolk. Nogle er ikke (som jahuu siger) Proud to be in NM. Men de vil gerne have pengene. Så de prøver at skrive kort herinde om et eller andet. Jeg har selv (sammen med min partner) udviklet en hjemmeside som (synes jeg selv) fortæller godt om det hele. Både på .dk /.com /.nl.

I har gjort meget ud af designet, hvilket er tiltalende... Men!

• Hvorfor er alle produkt teksterne på engelsk?
  • Hvorfor fokuseres der på en masse ingredienser, som er lige gyldig for køber?
  • Hvorfor er jeres produkt bedre end "normal" 70% mørk chokolade
  • Hvorfor er teksterne skrevet til en sælger, og ik til en B2C køber?
  • Hvorfor er priserne hemmelige?
  • Hvorfor er der ingen beviser på, at de omtalte produkter er bedre end så meget andet?
  • Hvorfor skal jeg betale en overpris på flere hundrede %, når samme effekt kan opnås med chokolade fra supermarkedet?
  • Dertil savner jeg officiel dokumentation på, at produkterne har den virkning, som der omtales...

Thomas Lybek:

Så kig på den og fortæl noget KONSTRUKTIV kritik. Og svarer gerne på alt hvad der skulle være spørgsmål om. Jeg er nemlig stolt af at være i NM ligesom i andre nok er stolte af det i laver.

Konklusion: Endnu et setup, hvor det går ud på at hverve sælgere fremfor at sælge et produkt... The same mistake like always Indifferent

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:45

Thomas Lybek:

Som alle nok ved koster Helse og sunde produkter mere end almindelige usunde produkter.

Ja fordi firmaerne bag produkterne tjener styrtende med penge... Ellers savner jeg dokumentation på den påstand, og hvornår et produkt diffineres som usund!

Thomas Lybek:

Prisen for en pakke chokolade med 1,2 kg chokolade ligger på omkring $110. Så kan man diskutere om dette er dyrt for chokolade. Men når man sætter sig ind i hvad Xocai´s produkter indeholder af Acai bær, hvordan chokoladen bliver behandlet er prisen fair (Skal nok lade vær med at skrive en hel roman om hvordan det bliver lavet). Du har faktisk her et chokolade produkt som du kan spise uden dårligt samvittighed (Self ikke 1,2 kg på en dag Big Smile)

For samme pris kan jeg købe næsten 6 kg 70% chokolade, som er ligeså sundt, som det omtalte produkt...

Så ja det er dyrt! Spørgsmålet er, om det reelt ik er sundere at holde chokoladen og vitaminerne og mineralerne hver for sig? Og det er med sikkerhed os den billigste løsning!

Thomas Lybek:

Ellers kan folk også gå ind på www.youtube.com og søge på Xocai. Så kan man se lidt udsendelser fra diverse medier som snakker om hvad det er.

Nu har jeg set en masse, og det sjove er, at ingen tager stilling til produktet... Der er i flere videoer taget klip af forskere/professorer, som siger at mørk chokolade med 70% kakao (evt mere) er sundt, men sjovt nok bliver dette produkt aldrig nævnt af de samme forskere/professorer, som værende bedre! Hvorfor ik?

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 09:14
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Stadig ingen som vil fortælle mig hvordan jeg plukker ud i svar teksten så jeg gør sådan her.

Ja jeg hænger jer 2 ud, og specielt dig for hver gang der er en som vil prøve at fortælle noget om et NM firma er du der med det samme med alle mulige negative udtalelser. Alt muligt med typisk NM stil, Alle vil aldrig svare og bla bla bla.... Drop nu det negative lort og prøv at være åben. Ellers så hold dig væk fra MLM trådene, hvis de går dig så meget på.

• Hvorfor er der ingen beviser på, at de omtalte produkter er bedre end så meget andet?
  • Hvorfor skal jeg betale en overpris på flere hundrede %, når samme effekt kan opnås med chokolade fra supermarkedet?
  • Dertil savner jeg officiel dokumentation på, at produkterne har den virkning, som der omtales...

-Produkt teksterne er på engelsk fordi den er taget direkte fra Firmaets Hjemmeside så der ikke opstår nogle misforståelser.
-Det er sgu da ingredienserne som er vigtige for sådan et produkt her. Spænd lige hjelmen.
-Fordi vores Chokolade bliver koldpresset(Patenteret producering) i stedet for den almindelige måde at producere chokolade på. Det gør at de gode ting forbliver i kakaoen i stedet for det som står til 20 kr i supermarkedet.
-Det svarede jeg vidst lige på
-At du synes de er skrevet til en sælger er dit synspunkt. De er skrevet for at skaffe flere kunder til forretningen, og hvis disse vælger at formidle deres produkter videre ved at starte op er jo bare godt.
-Læs dog tråden inden du skriver. Der står svaret. Find det selv.
Det eneste som der er bevist er Acai Bærs positive virkning, samt kakao i naturlig substans. (Derfor den koldpressede producering.
-Den svarede jeg vidst på lidt højere oppe.
-Når dette ikke er et lægemiddel eller godkendt hertil kan vi ikke gå ind og sige "Den her kurerer Kræft, Aids, og vorter under foden"Smile Vi kan dog fortælle om vores egne erfaringer. Se evt. http://myxocai.soundconcepts.com/22607/xocai_vs_commercial.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 09:27

Fashion-Seller:

Sjovt man skal hænges ud som negativ, fordi andre ik magter at køre deres business fornuftigt... Det er hverken Nikolaj eller jeg, som markedsføre MLM koncepter på en ualmindelig spontan og uhensigtsmæssig måde! Vi har indtil nu, kun stillet nogle basale spørgsmål, som åbentbart hvergang skaber problemer for sælgeren.
Men okay nu nævner du os, så må du da os lige få en kommentar med på vejen ;D 

Konklusion: Endnu et setup, hvor det går ud på at hverve sælgere fremfor at sælge et produkt... The same mistake like always Indifferent

Hej Trend,

Først og fremmest vil jeg sige at det ikke har noget at gøre med at hænge jer negativt ud. I gir den kritik som i føler er berretiget og den tager vi til os. Det er trodsalt folk, der er negativt stemt overfor vores koncept, som vi skal lærer fra, med henblik på at få et bedre ry, samt kundekreds.

Med hensyn til vores hjemmeside, så har du ret i mange af dine observationer. Det skal dog siges at denne hjemmeside er midlertidig og derfor slet ikke giver os de muligheder vi ønsker.
På vores nye hjemmeside, vil det være muligt at købe produkterne direkte, og dermed også se priserne. Produkt informationerne er ved at blive oversat til dansk, tysk, spansk, finsk og hollandsk, og alle disse sprog vil være tilgængelige på den nye hjemmeside.

- Kommer på ny hjemmeside.
    - Jeg kan ikke se hvad du mener med at der fokuseres på ingredienser der er ligegyldige, alle ingredienser er jo sådanset vigtige i en fødevare.
    - På grund af den unikke måde vores produkter bliver fremstillet, indeholder de langt flere antioxidanter, som er blevet diskuteret tidligere i tråden, samt flavonoider, hvis egenskaber du nok har hørt om i sammenhæng med rødvin. Desuden bliver chokoladen ikke sødet med alm. hvidt sukker, men frugtsukker og bær.
    - Dette er også på grund af hjemmesidens funktioner. Vi ligger meget vægt på varene når hjemmesiden med indkøbssystem kommer op.
    - Og igen, de kommer til at fremgå af den nye side.
    - Hvis du går ind forbi www.mydrchocolate.com, som typisk nok er nede for maintenance i skrivende stund, så vil du kunne se undersøgelser og skrivelser ang. chokoladen. Desuden er værdierne i chokoladen bekræftet af Brunswick Labs, som er et uvildigt laboratorie der tester fødevarer og skønhedsprodukter. Linket kan du finde inde på vores midlertidige side.
    - Produkter fra supermarkedet kan slet ikke sammenlignes med vores. Da de på ingen måde indholder det samme.
    - Igen må jeg henvise til www.mydrchocolate.com og ellers tag en tur på google og find alverdens sider der roser kakaobønnens gavnlige egenskaber.

Vi har en del udsagn om at folk har haft rigtig gode virkninger ved at spise chokoladen, dem overvejer vi selvfølgelig også at ligger på den nye side - Jeg synes dog at det virker lidt for amerikansk.

• Jeg håber det var fyldestgørende :)

Simon

Fra Videbæk
    Tilmeldt 28. Apr 08
    Indlæg ialt: 143
    Skrevet kl. 09:33

Thomas Lybek:

Stadig ingen som vil fortælle mig hvordan jeg plukker ud i svar teksten så jeg gør sådan her.

Hej Thomas

Det er ikke så svært. Tryk svar på det indlæg du vil svare på. Så dukker der en ny side op med det indlæg du vil svare på i en grå boks. Så markerer du med musen den tekst du vil svare på og trykker bagefter på citer nederst i venstre hjørne. Så dukker den tekst , du har markeret op i din svarboks. Du kan vælge at markere hele indlæget eller dele af den. Og sådan kan du fortsætte.

Håber det er forståeligt.

M.v.h.

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
    Indlæg ialt: 16014
    30% af profil udfyldt
    Skrevet kl. 09:37

Hej Thomas

Hvis du skal plukke i svarteksten, så gør jeg sådan:

Tryk på "Citer", kopieres hele svarteksten, hvor der i øverst står "quote xxxnavn" og sidst "quote".

Hvis du vil tage en bestemt passus eller afsnit, så kopieres hhv. start quote og slut quote, således de skifter. Herved vil det del af svarteksten, som står mellem start og slut quote blive optaget i dit svar i boks, så når du svarer skriver du umiddelbart efter "quote".

Hvis du er i tvivl, så klik på "kladde" inden du fortsætter. Iøvrigt får du ikke lov at sende svaret, hvis dine "quotes" ikke matcher.

Hilsen

Tilmeldt 7. Mar 10
    Indlæg ialt: 126
    Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 09:50

Fashion-Seller:

Nu har jeg set en masse, og det sjove er, at ingen tager stilling til produktet... Der er i flere videoer taget klip af forskere/professorer, som siger at mørk chokolade med 70% kakao (evt mere) er sundt, men sjovt nok bliver dette produkt aldrig nævnt af de samme forskere/professorer, som værende bedre! Hvorfor ik?

Hvis du i alle de videoer du har set, får at vide at mørk chokolade generelt er godt for en masse ting, så må du kunne regne ud at når vores chokolade har MEGET højere værdier af de sunde elementer i chokoladen, derfor også må være bedre og sundere. Det giver da lidt sig selv :)

Og ja, værdierne er testet som sagt tidligere, af BrunsWick Labs.

Side 6 ud af 18 (177 indlæg)