Alt hvad jeg kan omkring Salg & Markedsføring har jeg lært gennem MLM og jeg holder utrolig meget af den gode del af branchen. På trods af at vi idag har en meget stabil og veldreven virksomhed, så overvejer jeg ofte at starte deltid med MLM igen. Ikke for at tjene en masse penge, men blot for at give noget af det jeg har lært videre til andre mennesker, derudover var en stor del af mit virke i MLM at undervise og holde foredrag og det savner jeg ofte. Jeg undersøger i øjeblikket 2 virksomheder, Kyani og Unicity og vil høre om i kender noget til disse virksomheder. Hvis jeg skal bruge tid på MLM igen, så er følgende punkter vigtige for mig. 1. Gode forbrugs produkter med høj kvalitet. 2. Dokumenteret stabil og seriøs virksomhed. 3. God marketings & bonus plan. 4. Lav eller slet ingen investering. Kender i ovenstående virksomheder eller erd er andre i kan anbefale. Med venlig hilsen Flemming Hebsgaard One2move - Biludlejning
|
Nicolaj:Ja, men den artikel jeg henviser til kommer op som et af de første resultater og folk som jeg, der ikke ved noget om antioxidanter, tager det for gode varer når Lars Barfod er rodet ind i artiklen.
Ja og Lars Barfod ved ligeså meget om e-vitaminer som Fogh Rasmussen ved om måneost. Jeg har deltaget i seminarer hvor eksperter (phd´ere) seriøst fremlægger deres forskning som støtte til forbud, men hvor deres afhandlinger er ikke er anvendelige, da det er uden relevans.
Den helt store udfordring ligger i stoffernes krydsrelationer, og her er forskningen bagud og derfor (med rette) så forbyder man hellere end risikerer. Dog risikerer man til tider dog også at de "store" udvikler stoffer som ikke kan efterprøves og disse bliver så godkendt på virksomhedernes "egne" udtalelser, men sådan er det når systemet er bygget op som det er i EU.
Det er dog svært på kort sigt at lave det anerledes, men vi skal være glade for den relativt "hårde" Fødevarestyrelse vi har her i DK.
Hvis bare Miljøstyrelsen havde samme muligheder, så ville DK være foregangsland.