Jeg er ikke smuttet nogen steder selvom din makker ellers har opfordret mig til det, men heldigvis er det jo ikke noget han bestemmer |
Fashion-Seller:Ja og hvorfor skulle jeg spilde tiden på, at hjælpe en person, som stempler mig som negativ? Jeg har faktisk stillet en masse punkter op, hvor i laver de "same mistakes as usual", og som tak skal jeg hænges ud som negativ... Desuden var det din partner selv, som valget at trække mig ind i debatten!
Men jeg kender 14 andre herinde, som mener det samme som jeg. Det har de bekræftet via PB, som de har sendt, og det er vel tankevækkende...
Det var Thomas og ikke mig der gjorde det. Jeg synes jeg har holdt en sober linie gennem mine svar. Så bland ikke disse sammen.
Fashion-Seller:
Giv mig en grund til at blive og give jer råd... Synes du ik at jeg har mindst 3 grunde, som berettiger mig til at smutte?
Jeg behøver ikke at du bliver og giver flere råd, men jeg synes det ville være fair, hvis du istedet for stadig at jokke i hvad Thomas har sagt, kommentere det som jeg har svaret til dine spørgsmål. Det er var jo det der startede hele diskussionen - at vi ikke kan klare at få spørgsmål og svare ordenligt på dem. Det synes jeg at jeg har gjort.
Fashion-Seller:
Dernæst vælger du så, at synke ned på samme sørgelige niveau... Først hjælper man med konstruktiv kritik, og derefter stempler du mig, som en der blot genere...
Hvordan synes du selv I klare det?
Nej det gør jeg ikke. Jeg er om ikke andet sunket til dit niveau. Det er dig der har lagt hårdt ud mod mig uden grund. Jeg vælger at svarer så godt jeg kan på dine spørgsmål og får ikke andet end ny kritik lige tilbage, noget mere konstruktivt end andet.
Fashion-Seller:
Ja det var seriøst indtil du mente jeg kun generede folk... Så forsvandt min sidste grund til at blive her...
Og sjovt at man altid i MLM trådene genere folk, når man stiller spørgsmål. På resten af Amino betragtes spørgsmål, som konstruktiv kritik, og det tager folk til sig... Bare ik i denne kategori
Jeg er skam stadig seriøs, men jeg synes ikke at få det samme indtryk af dig. Lad os bare kalde det en dag og "move on" :)
Simon