Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I'm in Network Marketing and I'm proud of it

Side 8 ud af 18 (177 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Thomassen:

Men nu hvor jeg er her og svare ordenligt på jeres spørgsmål, vælger i at smutte.

Jeg er ikke smuttet nogen steder selvom din makker ellers har opfordret mig til det, men heldigvis er det jo ikke noget han bestemmer Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 19:22

Fashion-Seller:

Ja og hvorfor skulle jeg spilde tiden på, at hjælpe en person, som stempler mig som negativ? Jeg har faktisk stillet en masse punkter op, hvor i laver de "same mistakes as usual", og som tak skal jeg hænges ud som negativ... Desuden var det din partner selv, som valget at trække mig ind i debatten!
Men jeg kender 14 andre herinde, som mener det samme som jeg. Det har de bekræftet via PB, som de har sendt, og det er vel tankevækkende...

Det var Thomas og ikke mig der gjorde det. Jeg synes jeg har holdt en sober linie gennem mine svar. Så bland ikke disse sammen.

Fashion-Seller:

Giv mig en grund til at blive og give jer råd... Synes du ik at jeg har mindst 3 grunde, som berettiger mig til at smutte?

Jeg behøver ikke at du bliver og giver flere råd, men jeg synes det ville være fair, hvis du istedet for stadig at jokke i hvad Thomas har sagt, kommentere det som jeg har svaret til dine spørgsmål. Det er var jo det der startede hele diskussionen - at vi ikke kan klare at få spørgsmål og svare ordenligt på dem. Det synes jeg at jeg har gjort.

Fashion-Seller:

Dernæst vælger du så, at synke ned på samme sørgelige niveau... Først hjælper man med konstruktiv kritik, og derefter stempler du mig, som en der blot genere...
Hvordan synes du selv I klare det?

Nej det gør jeg ikke. Jeg er om ikke andet sunket til dit niveau. Det er dig der har lagt hårdt ud mod mig uden grund. Jeg vælger at svarer så godt jeg kan på dine spørgsmål og får ikke andet end ny kritik lige tilbage, noget mere konstruktivt end andet.

Fashion-Seller:

Ja det var seriøst indtil du mente jeg kun generede folk... Så forsvandt min sidste grund til at blive her...
Og sjovt at man altid i MLM trådene genere folk, når man stiller spørgsmål. På resten af Amino betragtes spørgsmål, som konstruktiv kritik, og det tager folk til sig... Bare ik i denne kategori Indifferent

Jeg er skam stadig seriøs, men jeg synes ikke at få det samme indtryk af dig. Lad os bare kalde det en dag og "move on" :)

Simon

Tilmeldt 7. Mar 10
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 19:23

Nicolaj:

Jeg er ikke smuttet nogen steder selvom din makker ellers har opfordret mig til det, men heldigvis er det jo ikke noget han bestemmer Smile

Godt at høre Nicolaj :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:41

Simon Thomassen:

Fashion-Seller:

Ja og hvorfor skulle jeg spilde tiden på, at hjælpe en person, som stempler mig som negativ? Jeg har faktisk stillet en masse punkter op, hvor i laver de "same mistakes as usual", og som tak skal jeg hænges ud som negativ... Desuden var det din partner selv, som valget at trække mig ind i debatten!
Men jeg kender 14 andre herinde, som mener det samme som jeg. Det har de bekræftet via PB, som de har sendt, og det er vel tankevækkende...

Det var Thomas og ikke mig der gjorde det. Jeg synes jeg har holdt en sober linie gennem mine svar. Så bland ikke disse sammen.

Yes men hva er forskellen? Thomas eller dig = samme firma... Så giv mig en god grund til at hjælpe! Jeg har allerede brugt meget mere tid end nogen anden i denne tråd på at hjælpe jer!!!
Og eneste tak er at man er negativ osv...

Simon Thomassen:

Fashion-Seller:

Giv mig en grund til at blive og give jer råd... Synes du ik at jeg har mindst 3 grunde, som berettiger mig til at smutte?

Jeg behøver ikke at du bliver og giver flere råd, men jeg synes det ville være fair, hvis du istedet for stadig at jokke i hvad Thomas har sagt, kommentere det som jeg har svaret til dine spørgsmål. Det er var jo det der startede hele diskussionen - at vi ikke kan klare at få spørgsmål og svare ordenligt på dem. Det synes jeg at jeg har gjort.

Okay så jeg skal finde mig i alt, og bruge en masse tid på at hjælpe dig... Kan du ik selv høre, hvor forkert det lyder? Jeg havde ik engang kommenteret jeres koncept, firma eller hjemmeside, men blev trukket ind i det af din partner... Han skulle lige kalde mig negativ, fremfor konstruktiv, som egentlig er det du selv har erkendt jeg er...

Simon Thomassen:

Fashion-Seller:

Dernæst vælger du så, at synke ned på samme sørgelige niveau... Først hjælper man med konstruktiv kritik, og derefter stempler du mig, som en der blot genere...
Hvordan synes du selv I klare det?

Nej det gør jeg ikke. Jeg er om ikke andet sunket til dit niveau. Det er dig der har lagt hårdt ud mod mig uden grund. Jeg vælger at svarer så godt jeg kan på dine spørgsmål og får ikke andet end ny kritik lige tilbage, noget mere konstruktivt end andet.

Nej det er rigtig... Jeg genere jer kun, det var det du skrev...

Jeg har ik lagt hårdt ud mod dig, blot sagt jeg melder mig ud af debatten, når personer fra jeres firma kun kan være nedladende og bekræfte det som er sagt 1000 gange... Ligeså snart man stiller et spørgsmål, så er man bare negativ, fordi det magter din partner tydeligvis ik at håndtere...
Jeg kan stå ved alt der er skrevet her, men indtil nu har din partner ik meldt sig på banen, hverken med en undskyldning eller tydeliggjort sine påstande!

Simon Thomassen:

Jeg er skam stadig seriøs, men jeg synes ikke at få det samme indtryk af dig. Lad os bare kalde det en dag og "move on" :)

Lad mig vende den om. Person A fra firma X kalder dig en idiot. Bagefter kontakter person B fra firma X dig, og vil have din hjælp... Din hjælp er gratis, og du får intet økonomisk eller personligt ud af det.
Ville du hjælpe firma X?
Et ærligt svar ville være dejligt Smile

Tilmeldt 7. Mar 10
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 20:52

Fashion-Seller:

Lad mig vende den om. Person A fra firma X kalder dig en idiot. Bagefter kontakter person B fra firma X dig, og vil have din hjælp... Din hjælp er gratis, og du får intet økonomisk eller personligt ud af det.
Ville du hjælpe firma X?
Et ærligt svar ville være dejligt Smile

Nej det ville jeg ikke.

Men jeg kom ind i denne tråd for at svare på DINE spørgsmål. Jeg kom ikke herind for at få hjælp. Ikke sagt at jeg ikke har værdsat din kritik af visse punkter.

Jeg må indrømme at jeg godt kan forstå at du ikke gider blive i tråden, når den har udviklet sig som den har. Jeg beder dig bare forstå at Thomas og jeg ikke er én og samme person og at jeg kun kan tale for mig selv af gode grunde.
At vi så har været lidt dårlige til at koordinere vores svar beklager jeg :)

Skal vi lade den ligge der og tage en diskussion en anden god gang om et andet emne? :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:27

Simon Thomassen:

Nej det ville jeg ikke.

Så er det vel heller ik så mærkeligt, at jeg trækker mig ;D

Simon Thomassen:

Men jeg kom ind i denne tråd for at svare på DINE spørgsmål. Jeg kom ikke herind for at få hjælp. Ikke sagt at jeg ikke har værdsat din kritik af visse punkter.

Og jeg kom herind, fordi din partner absolut skulle stemple mig på forhånd... 

Simon Thomassen:

Jeg må indrømme at jeg godt kan forstå at du ikke gider blive i tråden, når den har udviklet sig som den har. Jeg beder dig bare forstå at Thomas og jeg ikke er én og samme person og at jeg kun kan tale for mig selv af gode grunde.
At vi så har været lidt dårlige til at koordinere vores svar beklager jeg :)

Det er bare uheldigt, at et firma både har to forskellige måder at kommunikere på, og servicere kunder på...

Som sagt i mange andre tråde, så begår MLM folk en klassisk fejl, ellers se denne tråd:

http://www.amino.dk/forums/p/82759/533885.aspx#533885

De siger til den potentielle kunde, at de selv skal finde info, og læse om produktet. Det siger din partner ligeledes til mig. Gå på Youtube og find info. Og hva finder jeg? Nok ik det info og omtale, som måske kunne have givet jer et salg. Tværtimod finder jeg en masse crap-klip, samt noget over amerikaniseret og udokumenteret salgstaler fra folk, som allerede er en del af organisationen... Er det optimalt?
Ville det ik være 2000 gange bedre, at smide de info i hovedet på mig som kunde, som kunne sælge jeres produkt, fremfor at lade mig selv finde det, som jeg magter at finde, dvs både god og dårlig?

Når jeg så har fundet mit info, så kommer fejl nummer to, som er omtalt et utal af gange. Nemlig besvarelse af spørgsmål. Jeg er en kunde og lister en masse spørgsmål, som i dette tilfælde var konstruktivt ment til jer, og håber på brugbare svar... I stedet for, at besvare spørgsmålene veldokumenteret og pænt, så kommer der en gang brok over, at jeg åbenbart ik magter hverken det ene eller det andet... Er det sådan I taler til kunderne?
Hvis jeg havde været Birgitte på 43 år, som ik var den bedste til engelsk, og havde stillet de samme spørgsmål, havde hun så fået samme svar?

Problem nummer tre ved jeres setup og opførsel, er manglende priser. Hvis jeres produkt er godt nok, hvorfor så skjule prisen? Er den eneste måde, hvorpå man kan sælge et produkt, at man taler folk trætte, og de til sidst siger JA, så er der sku da et problem!!! Produktet skulle jo helst kunne sælge sig selv i Bilka, ellers er der noget galt. Så spørgsmålet er vel mere om det kan det? Hvis JA, hvorfor så skjule prisen?

Næste problem er jeres indgangsvinkel til kunderne. Endnu en typisk MLM fejl. Ellers se linket til den anden Amino debat!
Hvorfor ser MLM folk som jer, kun tingene fra jeres skrivebordsside? Alt I har lavet, er noget, som er lavet for jeres skyld. Det er hverken lavet for B2C kunder, eller evt forhandlere!!!
Vil du have en kunde, så må du give kunden det de forventer. Ik det som du selv synes de må få, for så smutter de sku over til naboshoppen!
Derfor frem med de info, som gavner den almene forbruger, og fremhæv det som er vigtigt. Ville du ik selv synes, at det var suspekt, hvis du kom ind på en webshop-lignende side, og der ik stod noget, som reelt havde værdi for dig? Var det et sted du ville bruge mange minutter?

Og sidste fejl, som MLM folk begår er meget simpel. Hvorfor tager I ALDRIG det bedste fra en anden succes?
Tupperwear det kender alle. Og det er MLM, men ingen ser det som MLM. Hvorfor?
Svaret er faktisk meget simpelt. Du tager et produkt og markedsfører det til målgruppen! Du sælger ik en drøm til en masse mennesker, som er udenfor målgruppen, men sælger et produkt til målgruppen!
Det sjove er, at meget få kopiere Tupperwear, som er det firma, som både har nået størst udbredelse og anerkendelse EVER!!!
Og hvorfor kopiere MLM folk ik det? Svaret er igen meget simpelt! Uden store $$$ illussioner, så bliver det hele uinteressant, og fokus ender på reelt B2C salg... Det er $$$, som skaffer skattejægerene, som så ødelægger branchens ry om og om igen...

Er jeg negativ? Åbenbart men det må skyldes en masse MLM deltageres manglende selverkendelse! For det er vel ik mig som forbruger, der er ansvarlig for MLM folks manglende forståelse af det system de anvender, og alle de fejl de laver om og om og om og om og om igen... Im just a consumer with the questions!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon Thomassen:

Og hvorfor brugte jeg en masse tid på at skrive en besvarelse, eller at skrive i MLM trådene herinde?

Svaret er simpelt.
Jeg er træt af, at se folk sælge illussioner, som kun de selv tror på...
Jeg er træt af, at se, folk begå de samme 10 begynder fejl om og om igen, og ik lytte når man vil hjælpe dem...
Jeg er træt af, at MLM folk altid mener det er modtageren af deres budskaber, som er den dumme, og ik dem selv som afsender...
Jeg er træt af, at MLM folk ik kan tåle kritik af et produkt, som de alligevel ik aner en skid om...
Jeg er træt af, at folk forsøger at hverve venner og bekendte, og ik tænker over den risiko, som det reelt er...
Jeg er træt at, at MLM firmaer tager et produkt, og pumper det med vitaminer og mineraler, og derefter sælger det som guds gave til folket. Vel og mærket uden, at kunne dokumentere effekten af produktet...

Negativ? Døm selv, men sjovt nok er ovenstående meget rammende for det meste af MLM branchen... Trist men sandt!

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 10:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-S,

Jammen så brug dog din tid på noget mere konstruktivt - det eneste du opnår ved at hamre derudaf er at du skaber dig et dårligt image der kan medfører at nogle begynder at stille spørgsmål til din forretning !

Eks. har jeg nu hørt at der stilles spørgsmål til dine solbrillevares ægtehed noget med priserne samt spørgsmål om der er tale om hælervare?

Jeg ved det ikke men nogle har så travlt med andre at denne slags spørgsmål kommer frem er det noget misundelse mon?

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 10:44

Yes

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

john sommer:
Eks. har jeg nu hørt at der stilles spørgsmål til dine solbrillevares ægtehed noget med priserne samt spørgsmål om der er tale om hælervare?

Og jeg har hørt at Forever Livings Produkter indeholder hormonforstyrrende stoffer som de ikke vil fjerne fra produkterne. Jeg dokumenterer det bare, ligesom jeg dokumenterede de andre giftige ingredienser i deres sæber.

Rækken der står nej i angiver svar på hvorvidt de vil fjerne ingredienserne.

Gel Forever Aloe vera gelly Nej Methylparaben
Hudcreme Forever Aloe Heat Lotion Nej Propylparaben, Methylparaben
Hudcreme Forever Aloe Moisturizing Lotion Nej Methylparaben
Hudcreme Forever Aloe Propolis Creme Nej Propylparaben, Methylparaben
Hudcreme Forever MSM gel Nej Methylparaben
Hudcreme Forever R3 Facteur Nej Propylparaben, Methylparaben
Hårgelé Forever Forever Aloe Styling Gel Nej Methylparaben
Hårprodukt Forever Aloe-Jojoba Conditioning Rinse Nej Propylparaben, Methylparaben
Læbepomade Forever Aloe Lips TM with Jojoba Nej Propylparaben
Massageolie Forever Aloe MSM Gel Nej Methylparaben

Køb ren argan olie her

Side 8 ud af 18 (177 indlæg)