Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I'm in Network Marketing and I'm proud of it

Side 7 ud af 18 (177 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Thomassen:
Og ja, værdierne er testet som sagt tidligere, af BrunsWick Labs.

Bare til information, så skal man aldrig læne sig op ad resultater fra analyseinstitutter, da de netop er det de er, nemlig analyseinstitutter. Firmaer som bl.a. Eurofins & Brunswick påviser blot tilstedeværelsen af det som producenter hævder er i varen. De tager ikke stilling til om det er sundt.

Det er ikke lovligt i markedsføringen at anvende disse resultater, men er analyser der skal være tilstede ved eventuel kontrol for at påvise rigtigheden i ingredienslisten.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 10:48

Lagersalg123 - JEN:

Simon Thomassen:
Og ja, værdierne er testet som sagt tidligere, af BrunsWick Labs.

Bare til information, så skal man aldrig læne sig op ad resultater fra analyseinstitutter, da de netop er det de er, nemlig analyseinstitutter. Firmaer som bl.a. Eurofins & Brunswick påviser blot tilstedeværelsen af det som producenter hævder er i varen. De tager ikke stilling til om det er sundt.

Det er ikke lovligt i markedsføringen at anvende disse resultater, men er analyser der skal være tilstede ved eventuel kontrol for at påvise rigtigheden i ingredienslisten.

Det er fuldt ud lovligt at referrer til disse resultater. Hvad der ikke er lovligt er komme med udsagn om at det er sundt at indtage produktet, uanset resultatet fra analyseinstitutet.

Så hvis jeg forstår dig ret, så pointere du bare at selvom et produkt er testet for dets værdier, ikke automatisk gør det til et sundt produkt - Og der er jeg selvfølgelig enig.

Det jeg skrev i foregående post, var at værdierne i vores produkter var testet og bevist højere end almindelig chokolade. Og derefter siger jeg så at det er rimelig nemt at regne ud at de så også må have en bedre effekt. Om man så tror på at mørk chokolade generelt  kan være sundt for kroppen, det lader jeg være op til den enkelte :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:58

Simon Thomassen:
Det er fuldt ud lovligt at referrer til disse resultater. Hvad der ikke er lovligt er komme med udsagn om at det er sundt at indtage produktet, uanset resultatet fra analyseinstitutet.

Det er jeg ikke enig i, da analyserne blot understreger indholdet og som skal stå i ingredienslisten. Men fred være med det, det går nok altsammen Smile

Køb ren argan olie her

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 11:31

Flemming Hebsgaard:

Hvis jeg skal bruge tid på MLM igen, så er følgende punkter vigtige for mig.

1. Gode forbrugs produkter med høj kvalitet.

2. Dokumenteret stabil og seriøs virksomhed.

3. God marketings & bonus plan.

4. Lav eller slet ingen investering.

Hej Flemming - jeg kender ikke nogle af de virksomheder du nævner.

Jeg arbejder selv med Nu Skin Enterprises - og de opfylder efter min mening alle 4 kraav.

1.  Personlig pleje og kosttilskud og sportsernæring af meget høj kvalitet.

2. 25 år med succes - og har her i 2010 lanceret ny og banebrydende teknologi, som har givet givet meget positive udsving på børsen. Internethandel - direkte fra producent til forbruger (via nettet).

3. God bonusplan - uden loft - og uden geografisk begrænsning.

4. Ingen investering.

Du kan se mere her: www.pabst.nsedreams.com 

Og du er altid velkommen til at kontakte mig for uforpligtende svar på spørgsmål.

Med venlig hilsen

Lillian Pabst

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 12:09

Tester lige.... hvis det virker så tak Big Smile

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 12:11

Michael Dullweber:

Hej Thomas

Det er ikke så svært. Tryk svar på det indlæg du vil svare på. Så dukker der en ny side op med det indlæg du vil svare på i en grå boks. Så markerer du med musen den tekst du vil svare på og trykker bagefter på citer nederst i venstre hjørne. Så dukker den tekst , du har markeret op i din svarboks. Du kan vælge at markere hele indlæget eller dele af den. Og sådan kan du fortsætte.

Håber det er forståeligt.

M.v.h.

Michael

Test 2 ;)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:03

Thomas Lybek:

Ja jeg hænger jer 2 ud, og specielt dig for hver gang der er en som vil prøve at fortælle noget om et NM firma er du der med det samme med alle mulige negative udtalelser. Alt muligt med typisk NM stil, Alle vil aldrig svare og bla bla bla.... Drop nu det negative lort og prøv at være åben. Ellers så hold dig væk fra MLM trådene, hvis de går dig så meget på.

Okay flot forsvar af et produkt... Nu er det min skyld at 95% af alle MLM pushere ik magter at svare på simple spørgsmål... Og fordi man stiller simpler spørgsmål, som vi andre os får dagligt fra vores kunder, så er man negativ.
Ja det er en god indgangsvinkel til alt... Det er alle andre den er galt med, og ik en selv der laver problemer.

Men jeg daffer ud af denne tråd, da jeg ik gider synke ned på dit niveau!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:06

Simon Thomassen:

Først og fremmest vil jeg sige at det ikke har noget at gøre med at hænge jer negativt ud. I gir den kritik som i føler er berretiget og den tager vi til os. Det er trodsalt folk, der er negativt stemt overfor vores koncept, som vi skal lærer fra, med henblik på at få et bedre ry, samt kundekreds.

Sjovt du siger det modsatte af din partner eller hva han er... For i hans øjne er vi negative, fordi vi stiller spørgsmål, og ik bare sluger alt rådt...

Simon Thomassen:

Med hensyn til vores hjemmeside, så har du ret i mange af dine observationer. Det skal dog siges at denne hjemmeside er midlertidig og derfor slet ikke giver os de muligheder vi ønsker.
På vores nye hjemmeside, vil det være muligt at købe produkterne direkte, og dermed også se priserne. Produkt informationerne er ved at blive oversat til dansk, tysk, spansk, finsk og hollandsk, og alle disse sprog vil være tilgængelige på den nye hjemmeside.

Dernæst meget sjovt, at du egentlig giver mig ret i den konstruktive kritik, som mit indlæg var... Det var nu kun ment som nogle punkter, hvor i kunne forbedre jer, og gøre jer mere troværdige...

Men efter din partners lave niveau i hans tidligere svar, vælger jeg at forlade tråden, og så må I selv overveje, hva I kan/vil bruge af kritikken herfra...

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 18:19

Fashion-Seller:

Sjovt du siger det modsatte af din partner eller hva han er... For i hans øjne er vi negative, fordi vi stiller spørgsmål, og ik bare sluger alt rådt...

Dernæst meget sjovt, at du egentlig giver mig ret i den konstruktive kritik, som mit indlæg var... Det var nu kun ment som nogle punkter, hvor i kunne forbedre jer, og gøre jer mere troværdige...

Men efter din partners lave niveau i hans tidligere svar, vælger jeg at forlade tråden, og så må I selv overveje, hva I kan/vil bruge af kritikken herfra...

I hans øjne er i negative og det er jo sådanset hans ret. Det vil jeg ikke komme ind på.

Men nu hvor jeg er her og svare ordenligt på jeres spørgsmål, vælger i at smutte. Det må du kunne se ironien i.
Så hvis i vil diskutere konstruktivt, kom glad - Hvis i bare ville genere folk, indtil der kom nogen der havde tålmodighed til jer, så synes jeg det er fint at i smutter.

Slutteligt skriver du at du synes det er sjovt at jeg giver dig ret i dine observationer omkring vores hjemmeside.
Jeg synes nu nærmere at det viser seriøsitet og at jeg rent faktisk tager din kritik af vores hjemmeside alvorligt.

Uanset tonen, så siger jeg tak for kritikken.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:30

Simon Thomassen:

I hans øjne er i negative og det er hans ret at synes i er det. Det vil jeg ikke komme ind på.

Ja og hvorfor skulle jeg spilde tiden på, at hjælpe en person, som stempler mig som negativ? Jeg har faktisk stillet en masse punkter op, hvor i laver de "same mistakes as usual", og som tak skal jeg hænges ud som negativ... Desuden var det din partner selv, som valget at trække mig ind i debatten!
Men jeg kender 14 andre herinde, som mener det samme som jeg. Det har de bekræftet via PB, som de har sendt, og det er vel tankevækkende...

Simon Thomassen:

Men nu hvor jeg er her og svare ordenligt på jeres spørgsmål, vælger i at smutte. Det må du kunne se ironien i.

Giv mig en grund til at blive og give jer råd... Synes du ik at jeg har mindst 3 grunde, som berettiger mig til at smutte?

Simon Thomassen:

Så hvis i vil diskutere konstruktivt, kom glad - Hvis i bare ville genere folk, indtil der kom nogen der havde tålmodighed til jer, så synes jeg det er fint at i smutter.

Dernæst vælger du så, at synke ned på samme sørgelige niveau... Først hjælper man med konstruktiv kritik, og derefter stempler du mig, som en der blot genere...
Hvordan synes du selv I klare det?

Simon Thomassen:

Slutteligt skriver du at du synes det er sjovt at jeg giver dig ret i dine observationer omkring vores hjemmeside.
Jeg synes nu nærmere at det viser seriøsitet og at jeg rent faktisk tager din kritik af vores hjemmeside alvorligt.

Ja det var seriøst indtil du mente jeg kun generede folk... Så forsvandt min sidste grund til at blive her...
Og sjovt at man altid i MLM trådene genere folk, når man stiller spørgsmål. På resten af Amino betragtes spørgsmål, som konstruktiv kritik, og det tager folk til sig... Bare ik i denne kategori Indifferent

Side 7 ud af 18 (177 indlæg)