Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot ???

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Er du direkte uvenner med din konkurrent , kan de skrive dårligt om dig ved at skrive inden på siden , bliver du uvenner med nogle behøver intet , med dit produktet at gøre , alt er ikke retfærdigt i denne verden

hej Mikael, hvis man mener en anmeldelse er fra en konkurrent gør vi faktisk et rigtigt stort arbejde med at tjekke op på hvem der er bag anmeldelsen. 

Erfaringen siger at det faktisk næsten altid er en kunde der står. 

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 16:55

Jeg synes at truspilot er en udmærket platform hvor man godt kan finde brugbar information før man skal handle med en netbutik, eller webbureau eller andet.

Det er rigtig nok at der er nogle gange er lidt fusk indblandet, men man har jo som firma også mulighed for at besvare de forskellige indlæg og vedlæge dokumentation.

Det ved sige at hvis du bliver anklaget for at ikke have leveret en vare, eller andet, har du jo mulighed for at forsvare dig selv.

Jeg bruger tit selv trustpilot til at vurdere en virksomhed som jeg skal handle med, og må sige at nogle gange har jeg set indlæg hvor virksomheden bliver anklaget for noget.

I de tilfælde hvor der ingen respons er på de negative indlæg fra selve ejeren, eller en medarbejder fra pågældende virksomhed - finder jeg det i mange tilfælde utroværdigt.

I de tilfælde hvor der en fra virksomheden som går ind og forsvarer sig selv på et negativt indlæg, finder jeg det faktisk mest troværdigt. Mere end hvis der kun var positive indlæg, men ingen forsvar.

Tilmeld til linkkatalog -  kvalitetslinks med gode beskrivelser - klik her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:41

Tonny Skov Pedersen:
Det er relativt enkelt og i fuld overensstemmelse med almindelig menneskelig adfærd, at denne slags hjemmesider til udveksling af kundeerfaringer bruges af en meget lille procentandel af forbrugeren, hvilket også afspejles i de relativt få indlæg, som er på trustpilot.

Hej Tonny, 

det er jo bare ikke korrekt at vi ikke bliver brugt. Vi er ikke heelt så store som facebook, men i går på en kedelig fredag havde vi 6000 unikke inde omkring og det er da meget pænt når man tænker på at den eneste grund til at folk er inde, er at de vil tjekke en virksomhed eller se andres anmeldelser.

Derudover er det ikke korrekt at kunde anmeldelser ikke bliver brugt af forbrugerne. Tværtimod tyder ALLE undersøgelser på det modsatte. 

prøv fx http://www.google.dk/search?hl=da&rlz=1C1CHMB_daDK309DK355&q=customer+reviews+effect&start=10&sa=N  

MVH

Peter

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9749
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:47

Peter Holten Mühlmann:
Som forbruger skal jeg have mulighed for at fortælle andre mennesker, om en virksomhed har behandlet mig godt eller dårligt.

Hvorfor bliver I ved med at bruge udtryket "virksomheder" om de sites der anmeldes, når faktum er, at rigtig mange af de sites der anmeldes IKKE er virksomheder - men f.eks. private blogs og websites der ikke sælger noget?

Når du siger, at I tjekker op på, om de "kunder" der anmelder nu også er rigtige kunder, hvordan gør I så det, når det website der anmeldes slet ingen kunder har - fordi det ikke er en virksomhed?

Om I har fået nye kontorlokaler eller ej kan jeg ikke rigtig se har noget som helst at gøre med om den service i driver er god, troværdig eller ej. Gennem tiden har jeg iøvrigt set MANGE virkelig dårlige virksomheder med elendige produkter med en stor vækst. Flere af dem er dog endt med at lukke til sidst :)

At forbrugere lægger vægt på anmeldelser fra andre kunder betyder IKKE automatisk at jeres service er god, troværdig eller at I har en sådan udbredelse at det faktisk betyder noget som helst for de virksomheder der er anmeldt. Hvis det var tilfældet så ville folk jo f.eks. FLYGTE skrigende bort fra DR.dk - som er et af de dårligst ratede sites på Truspilot. Synes du selv det går skidt for DR.dk?

Jeg synes det gør jer meget lidt troværdige, når I tager en generel undersøgelse om brugeranmeldselser og bruger den til at "bevise" at jeres service er god. Det ville svare til, at jeg tager en undersøgelse der beviser at SEO er effektivt og så bruger det som "bevis" for at lige min SEO service er fantastisk. Måske er den, måske er den ikke - men man kan altså ikke udlede dette af en generel undersøgelse af et område. Det er utroværdigt.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:56

Mikkel deMib Svendsen:
Hvorfor bliver I ved med at bruge udtryket "virksomheder" om de sites der anmeldes, når faktum er, at rigtig mange af de sites der anmeldes IKKE er virksomheder - men f.eks. private blogs og websites der ikke sælger noget?

Hvad snakker du OM? :)

http://www.trustpilot.dk/Search.aspx?Search=blog&Start=1

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:00

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg synes det gør jer meget lidt troværdige, når I tager en generel undersøgelse om brugeranmeldselser og bruger den til at "bevise" at jeres service er god. Det ville svare til, at jeg tager en undersøgelse der beviser at SEO er effektivt og så bruger det som "bevis" for at lige min SEO service er fantastisk. Måske er den, måske er den ikke - men man kan altså ikke udlede dette af en generel undersøgelse af et område. Det er utroværdigt.

Jeg er helt uenig, naturligvis ;) Jeg svært ved at se at forbrugerne tillægger stor forskel på reviews på amazon, på pricerunner, på kelkoo, på googlecheckout, på edbpriser, på imdb, på mangospot.dk, på aok.dk , det gør jeg ihvertfald ikke selv. det kan godt være der er en forskel, men tror de færreste er så meget inde i gamet at de kan se den. Derfor mener jeg godt vi kan gå ud og sige "kunde anmeldelser virker - vi mener vi har den bedste platform til at indsamle og vise dem". 

Mikkel deMib Svendsen:

Fordi kernen i vores virksomhed er anmeldelser af virksomheder. Lad dem der tjekker anmeldelsener af DR om det, det skal du og jeg ikke bestemme hvis de synes det er sjovt. jeg spørger igen, hvem skader det at nogle mennesker har skrevet deres mening om DR? 

Mikkel deMib Svendsen:
Flere af dem er dog endt med at lukke til sidst :)

nu har vi været her et par år, lad os se om vi ikke tager et par mere  :) 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Peter Holten Mühlmann:
Jeg svært ved at se at forbrugerne tillægger stor forskel på reviews på amazon, på pricerunner, på kelkoo, på googlecheckout, på edbpriser, på imdb, på mangospot.dk, på aok.dk , det gør jeg ihvertfald ikke selv. det kan godt være der er en forskel, men tror de færreste er så meget inde i gamet at de kan se den.

Muligvis, men du har INGEN dokumentation for din påstand - eller fornemmelse. Og dermed er det fdaktisk i strid med Markedsføringslovem der kræver at man kan dokumentere sine påstande.

Når man så lægger det sammen med anklagerom spam, jeres misbrug af eMærket, økonomiske afhængighed af de virksomheder der anmeldes osv - så synes jeg bare ikke det tegner et billede af en virksomhed der er så meget på forbrugernes side som I påstår.

Og når du så derudover mener at det at I har fået nye kontorlokaler er en udtryk for at jeres service er noget værd, så hopper kæden altså helt af. En af mine ansatte har fået en ny symaskine - gør det så også mine SEO services fantastiske? Nej nu må i altså lige ...

Og så påstår du at I havde "6.000 unikke" i går - men igen undlader du dokumentation. Det virker faktisk lidt somom hele jeres koncept bygger på at undgå enhver form for dokumentation. Det er simpelt hen ikke troværdigt i min bog.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:39

Mikkel deMib Svendsen:
Og så påstår du at I havde "6.000 unikke" i går - men igen undlader du dokumentation.

De 6000 unikke kommer sikkert fra alle de sites som de har fået til at placere et stort fedt logo i deres shops. Hvis det er tilfældet - så er der jo faktisk risiko for at en potentiel kunde ikke kommer tilbage til shoppen, fordi personen lige skal se hvad det nu er for noget han er landet på....

Det kunne jo være meget sjovt at lave en testtrustpilot. Ville i turde det hvis resultatet blev offentliggjort efterfølgende? Eksempelvis hvis jeg lave en website optimizer hvor halvdelen af de besøgende får vist trustpilot logo og stjerner (dog uden link) og den anden halvdel ikke gør - og så ser vi om konverteringen er højere med førstnævnte....? Og ville i betale en professionel for at udføre testen, så man er sikker på at den foregår som den skal?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:49

Helle, jeg tror spørgsmålet har været oppe at vende før - og jeg ved i hvert fald at eMærket har fået "tilbudet". Vi afventer fortsat svar ... :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:05

Mikkel deMib Svendsen:
Helle, jeg tror spørgsmålet har været oppe at vende før - og jeg ved i hvert fald at eMærket har fået "tilbudet". Vi afventer fortsat svar ... :)

Mikkel, har du fået min pb i dag?

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)