Når man fører sig frem uden dialog og bare sender sin advokat, så må man forvente at man ikke bliver modtaget med åbne arme. |
Martin Thorborg:Nicolai Lønne:Martin Thorborg:Der er 3 simple grunde til at jeg har startet debatten.Debatten er bestemt fornuftig og god til at minde os om, at der er stor forskel på citatret og kopiering.
Men - Jeg synes desværre at du opnåede en (med garanti ubevidst) 4. og mere uheldig drejning også, nemlig at en journalist bliver hængt ud med navns nævnelse mange gange.
Hans advokats handlinger kan let diskuteres som tvivlsomme, hvis han bevidst og velvidende går efter en 14 åring dreng fortjener han bøllebank af karakter og hvis den 14 årige dreng i virkeligheden er 30 år og bedre vidende så er sagen en anden.
Men har journalisten i realiteten blot opdaget (endnu engang) at blive kopieret og sendt sagen til sin advokat fordi han er træt af at se sit arbejde blive misbrugt, så fortjener han ikke en "evig dom" i form af at blive hængt ud her på Amino og få lov at toppe Google med denne debat i top.Med mindre du ved noget vi andre ikke ved, så synes jeg navnet bør slettes.
:-)
Når man fører sig frem uden dialog og bare sender sin advokat, så må man forvente at man ikke bliver modtaget med åbne arme.
Jeg syntes det tangerer rockernes dummebøder og det er også fint nok hvis brøden bestod i at berige sig selv.
Men vi snakker om en iværksætter der blot har forsøgt at hjælpe en anden iværksætter og det med en tekst der ligger til fri afbenyttelse på en iværksætter-portal betalt af det offentlige.
Hvad angår hans alder, så syntes jeg ærligt talt at den er underordnet i denne sag. Jeg vidste ikke engang at han var 14 år da jeg skrevet min indlæg.
Det er muligt at juraen er på hans side og han ender sikkert med at få sine penge, men jeg syntes bare ikke at det er god stil.
Jeg er klar over at jeg nok ikke høster stjerner hos den skrivende del af iværksætterne på Amino, men jeg er helt ærligt meget harm over denne sag, som jeg føler er helt ude af proportioner.
Dbh Martin
Jeg kunne ikke være mere enig.. Men hiv fat i startvækst, og spørg dem hvor mange sidevisninger den artikel har haft, også regn ud hvad hans kompensation er pr. sidevisning(af de 321 visninger der var igår på Amino indlægget) også tilbyder du advokaten og ham 12 pakker marie kiks, 4 liter sødmælk og de par kroner det nu kunne rende op i i sidevisnings kompensation :)
Igen, når folk ikke kan gå up front i en dialog men smider en Advokat title i hovedet på en med et erstatningskrav, så går jeg automatisk i bakgear. Har oplevet det flere gange, og advokaten og vedkommenet der har været efter mig har ikke fået det let :)
Håber snart ham Journalisten xxx kommer på banen med en undskyldning :)
Bliv gratis medlem