Syntes nu umiddelbart dette kommer til at ligne meget et medlemsskab, hvor demib og de andre top karma folk for lov at bestemme hvem der skal være medlem
Jeg kan godt se det kan være frustrerende som ny, at der tales om denne slags vedtagelser, men som en god gammel rotte indenfor specielt communities og styring af disse, så er det altså vigtigt at hvis man styrer efter kvalitet, at man også har en form for "reward system".
Du vil gerne have det til at lyde som en "elite" klub, men reelt er det jo at de der har været mest med til at give værdi til det community du kommer ind i, også er med til at fremskynde eller langsommeliggøre en persons vej.
Der er ingen, og slet ikke i toppen af karmalisten på AMINO, der vil nogen personligt noget ondt, men hvis du opfører dig på en måde der på længere sigt skader fællelsskabet, ja så er de også de første til at gøre indsigelser. Som jeg har sagt før, er det intet imod dig personligt, men den metode du har benyttet dig af, og når det bliver "blæst op" er det fordi jeg også selv har oplevet at hvis man ser igennem fingre med en negativt præget adfærd, ja så har det en "ringe i vandet" effekt.
Det handler jo som så meget i livet at man må yde før man kan nyde, og som du selv siger... ja så kunne en enkelt seriøs deltagelse i en enkelt tråd fra din side kunnet have sikret sig de karmapoint du så gerne ville have for at poste din blog. Denne metode havde i bakspejlet nok været den bedste metode, og også en som jeg personligt gerne ville have understreget for eventuelle efterfølgere til din strategi.
Der er ingen her der pludseligt har vågnet op med en "Vi hader Senna" T-shirt, fordi det er ikke det AMINO handler om, men du skal ikke have lov til at skye alle midler og ødelægge et community for at nå dit mål (om det så kun var kortvarigt så forestill dig at alle nye AMINOer gjorde det samme, så ville det her sket utallige gange om dagen, og det er det der er ødelæggende). Så er der andre steder at tage hen.
Til sidst Velkommen Senna, du kom ud af sengen på den forkerte fod, men jeg synes også du har taget en positiv drejning i dine sidste 5-6 indlæg i forhold til det som jeg hele tiden har efterspurgt: saglig og reel debatindlæg.
-Karsten