Ja, jeg er ked af at have givet dig skylden. |
Senna:Det er præcis det jeg mener. Og det er her det store problem kommer ind i billedet. Efter denne tråd er der en der har set sig godt sur på mig. Begrundet eller ubegrundet er ligemeget. Pointen er at denne person tager alle mine indlæg og giver dem dårlig rating. Dette gøres ikke kun i de omdiskuterede SEO indlæg, men i alle uanset hvor gode og relevante de er, samt i min blog. Dette betyder at jeg selv er nød til at gå ind og rate godt for at neutraliserer den urestmessige stemme.
Dette er et rigtig godt eksempel, som faktisk også er nævnt tidligerer i denne tråd. Og viser hvordan magten kan udnyttes, hvis man eksempeltvis har set sig sur på en person.
Jeg vil gerne pointere at det her er ikke mig, det er langt fra min stil...
Jeg giver positive stjerner hvis jeg synes de skal give, ellers giver jeg ikke stjerner...
Dette er ikke, og har aldrig været et personangreb, min oprindelige post var tiltænkt som et provokerende indlæg for at stoppe negativ adfærd på Amino. At jeg måtte hænge dig en smule ud, har jo bare skabt en god debat som forhåbentligt forbedrer Amino som helhed, og stopper negativ adfærd inden det får momentum.
Jeg har intet imod dig personligt Senna, jeg kender dig ikke, men startede dette indlæg fordi jeg så et problem opstå, allerede dagen efter indførelsen af en ny funktion, og mente at det var rigtigt negativt for Amino hvis det blev accepteret og normal adfærd herinde.
Ydermere vil jeg også pointere at jeg er glad for den positive drejning dialogen har taget i denne tråd, og at jeg er glad for at vi har fået emnet op og vende.
Jeg vil ønske dig, og alle andre herinde for den sags skyld, alt muligt held og lykke...