Du har slet ikke ret! Men det har måske noget at gøre med at du ikke har været her så længe.. demib og de andre top karma folk er jo netop dem der har brugt helt ufattelig meget tid på at hjælpe folk som mig her på Amino! Det er jo dem, der er kernen i Amino, de svarer altid hurtigt, arbejder frivilligt på Aminotastic osv osv.. Men alt dette tæller åbenbart ingenting i din bog eller hvad? |
Karsten tak for velkomsten.
Til peter.
Jo det tæller i min bog. Problemet er bare at den elite der har virkelig mange karma point er meget lille, og de har virkelig mange point i forhold til andre. Jeg er godt klar over at de har de point fordi de har bidraget. Men ved at overlade roret til dem, giver du automatisk tilladelse til at forme amino efter deres personlighed. Der vil i det tilfælde komme en humør baseret domstol på amino. Nu er det ikke mit site, så det er på ingen måde min beslutning, jeg ville bare aldrig lave den selv.
Nu er min profil godt nok ny på amino, men har været her i en del år, har fulgt sitet siden opstart, og har brugt det til at hente gode råd og informationer. Dette betyder at jeg udemærket kender amino, og alle de brugere der er på amino. Dette faktum gør faktisk at jeg er endnu mere imod karma power til de få.