Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan man skaber et navn indenfor søgemaskineoptimering

Side 5 ud af 11 (103 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 9 person

For det første er der i næsten alle tråde mere en et svar. Du har selv svaret på poster hvor der allerede er svar.

For det andet er der selvfølgelig tanke bag mine svar selv om nogen af dem er korte. Det vigtige er at der er et svar der kan bruges. Og har ikke bare skrevet af hvis det er det du tror. Har i mange af trådene slet ikke læst andres svar blot spørgsmålet, og så givet mit eget svar.

For det tredje er der ikke noget forkert i at få en bekræftigelse på et svar.

Til slut mener jeg bestemt ikke nogen af mine svar har været ligegyldige.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:53
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Jeg synes nu ikke de to tråde har noget med hinanden at gøre.

Nej, jeg må indrømme at jeg ikke har været tilbage for at kigge efter tidligere besvarelser. Jeg synes bare ikke at det er særlig pænt at lave negativ omtale om folk i en tråd - det ville måske have været smartere at sende en pb og tage evt kritik eller spørgsmål direkte med folk.

Så egentlig bare en ganske impulsiv kommentar med min fornemmelse af netop denne tråd.

Mange hilsener Helle

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 00:06
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 6 person

Senna:

For det første er der i næsten alle tråde mere en et svar. Du har selv svaret på poster hvor der allerede er svar.

Ja, det er sikkert korrekt, men jeg har for det første ikke bare gentaget folks svar, og ikke i poster der har ligget stille i månedsvis...

Senna:

For det andet er der selvfølgelig tanke bag mine svar selv om nogen af dem er korte. Det vigtige er at der er et svar der kan bruges. Og har ikke bare skrevet af hvis det er det du tror. Har i mange af trådene slet ikke læst andres svar blot spørgsmålet, og så givet mit eget svar.

Er det denne slags svar du hentyder til?

Senna:

Content is KING

Eller måske det her til en mere end 5 mdr gammel tråd?

Senna:

Så længe der kun er tale om softwarew der gover status tilbage er det ok, Bare aldrig brug noget automatiseret til SEO.

Det hele bærer præg af at du blot comment spammer...

Senna:

Til slut mener jeg bestemt ikke nogen af mine svar har været ligegyldige.

Jo det er netop ligegyldige svar der blot er pointskabende...

Men lad det nu ligge, jeg vil gå i seng og glæde mig over at du har fået dine pioint...
Held og lykke herinde fremover!

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:33
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

wolfie:

Rigtig ond og dum tråd!

Undrer mig dog over hvorfor "alle" sennas svar har 5 stjerner?

De 350 karmapoint cirka har jeg givet ham i diverse tråde for at hjælpe ham på de 500 karmapoint så jeg forhåbentlig slap for den sytstematiske spamming af gamle tråde.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 04:08

Jeg kan godt se, at det muligvis er irriterende, at en hel masse gamle tråde bliver genoptaget med, hvad der måske ikke er jordens mest inspirerende indlæg - men hvis han vitterligt gør det, for at få 500 point (eller hvad det nu er), så hans blog kan blive vist på forsiden af Amino, så rapporter det da til Martin, i stedet for at lave et helt indlæg om manden, der udnytter et tydeligvis svagt system. 

Så vidt jeg ved, er point-loftet en helt ny tilføjelse, der dermed må siges fortsat at være i Beta. Gør dog opmærksom på, hvor let det åbenbart er, at få over 1000 point på en enkelt dag - og hvor irriterende og ukonstruktivt I mener det er, for forummet, når en bruger opsamler de point.

Så må de jo se, om de kan finde en anden løsning på dét de mente var problemet - at forsiden blevet spammet med spamblogs (som så er afløst af, at forummet bliver spammet med spamposts), eksempelvis at man skal have været bruger i X antal dage/uger + have X point, før ens blog når forsiden af Amino, eller man skal have X procent "gode ratings" ud af de ratings man har modtaget fra andre brugere, eller hvad ved jeg.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 05:29
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 7 person

Nu kan det godt være, at min tilstand gør, at jeg ser dobbelt - jeg sidder på en altan på et hotel i Key West og kigger ud over den mexicanske golf efter nogle solide drinks - men for mig ser det ud til, at Senna blot er et ekko. En hurtig tur gennem de mange postings i ældre tråde viser da blot, at han/hun gentager de svar, der for længst er givet.

Det er jo bare markedsføring efter princippet "hensigten helliger midlet" - og det er jo så nemt at gennemskue, at det ikke får nogen praktisk betydning for andre end Senna selv. Det vil jeg da mene...

Det er da svært mange karmapoint, der er opnået på rekordtid på den måde Surprise Og et uudsletteligt fodspor, der er sat i sandet.

Jeg vil lade mængden af blod i den margarita, der flyder i mine årer diktere mig en blid og venlig tilgang til verden - og bare sige: Det går nok!

Hav det dejligt alle sammen!

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 09:14

Som Thomas skriver i sit glimrende indlæg ovenfor: "Det går nok".

De nye karmalister kom op forleden, og vi holder selvfølgelig øje med hvordan det hele spænder af.

Som Martin også skrev i sit indlæg her på forummet, så kan vi justere vægtene såfremt det bliver nødvendigt. Som det er nu, får man rigtig mange point for et indlæg hvis det får en god karakter eller bliver angivet som svar - og det styres jo af jer Smile. Se bare på Thomas' indlæg - i stedet for de normale tre point, får han i skrivende stund 63 da indlægget har en rigtig fin rating.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 09:42
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Jacob Rohde:

Som Thomas skriver i sit glimrende indlæg ovenfor: "Det går nok".

De nye karmalister kom op forleden, og vi holder selvfølgelig øje med hvordan det hele spænder af.

Som Martin også skrev i sit indlæg her på forummet, så kan vi justere vægtene såfremt det bliver nødvendigt. Som det er nu, får man rigtig mange point for et indlæg hvis det får en god karakter eller bliver angivet som svar - og det styres jo af jer Smile. Se bare på Thomas' indlæg - i stedet for de normale tre point, får han i skrivende stund 63 da indlægget har en rigtig fin rating.

Hej Jacob

Jeg har forstået at point kravet er nyt, men måske man burde lave et tidsstyret krav samtidigt?

Det er generende at indlæg i den stil og indenfor et så kort tidsrum skal ødelægge folks chancer for at få svar på spørgsmål, og det kunne måske undgås ved at omlægge point givningen under en eller anden form...

Jeg ved selvfølgelig ikke hvor meget i selv styrer af kodningen da det jo er et købt system, (Det har jeg ihverfald forstået at det er) men noget hånds og halsret over tingene har i vel?

Men lad os nu se tiden an, det kunne jo være en enlig svale, under alle omstændigheder er der opmærksomhed på det skulle det blive et tilbagevendende fænomen...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9732
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:55
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 7 person

Det er lidt ærgeligt, at en svaghed i systemet gør, at en enkelt person med et slag fuldkommen kan smadre en hel sektion, som denne. Trist. Meget trist.

Jeg ville ønske, der var nogle moderatorer, der gad at gå alle de tråde igennem, der er blevet spammet de sidste par dage (så godt som alle i denne kategori) og slette de sidste indlæg. Jeg ved godt det er et større arbejde, og det bør naturligvis følges op af nogle initiativer, der forhindrer, at det kan ske igen. Men jeg håber som sagt, at der er nogle der kan afse tiden til det.

Det her skulle MEGET nødigt sprede sig som en dårlig vane ud over hele Amino!

Prøv at forestil jer, hvordan Amino ville blive, hvis der bare kommer en om ugen - eller en om dagen, og laver samme nummer ... Det er altså noget lort, hvis det bliver den gænse strategi for nye medlemmer: "Smid en kort kommentar i samtlige gamle indlæg i de kategorier du vil markere dig i..."

Hvis ikke der bliver ryddet op i denne sektion - og dermed demonstreret, at strategien ikke accepteres, så er jeg overbevist om at det vil sprede sig. Det svarer lidt til grafitti: Den bedste måde at holde det nede er, at fjerne det hurtigt. Så finder graftiimalerne til sidst en anden væg at skrive på ...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:13
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 7 person

Kære demib jeg må indrømme at jeg har meget svært ved at se hvorfor netop dine indlæg og andres er mere værd en mine !! Der er et utal af tråde hvor der er mange der svare. Jeg har set et ton ef eksemplar på du selv går ind og smider et svar der allerede ligger der. Så at foreslå en sletning er vidst bare din måde at puste dig op på. Og det skal du have lov til, men at tro dine ting er mere værd en andres den skal du længerer ud på landet med.

Den eneste løsning jeg ser på problemet er at man laver det så man ikke kan smide et svar, efter et rigtig svar er indikeret. Syntes dog også dette ville være grimt da folk fte har mange gode input.

Så tag nu og slap af, og lad være med at have så ondt i xxx, over jeg har svaret på30 indlæg i en gruppe på 1 dag. Og ja det er faktisk ikke mere en 30 ud af de rigtig mange der er. Jeg ser tit folk på amino der skriver 30 poster på en dag, hvorfor er jeg mere speciel en dem, kan absolut ingen grund se til dem der giver kritik !!!

I kan jo statrte med at læse mit første blog indlæg om mental iværksætteri der er hele grunden til at jeg gerne ville have de karma point. Dette blog indlæg burde vel også kompenserer for dem der syntes nogen af mine svar var lige korte nok.

Side 5 ud af 11 (103 indlæg)