Citat:
"I mit tilfælde med det jeg ønsker at starte, der får man en pakke med alle produkterne til langt under den pris man skal give for den når man er i gang. Det er alene af den grund at jeg mener folk skal have fornemmelsen af at de gør en god forretning og samtidig ikke ser pengene som spildt hvis ikke de vil deltage."
Det er altså smart - men du får nok problemer med at sætte prisen op efterfølgende ?
- Det er i grunden Jan spændende at se resultatet af strategisk planlægning udført i et debatforum og for åben skærm ?
- de mest deltagende her i tråden 4-5 stk. ville jeg foreslå dig, at indklade til et møde hvor man i fred og ro kunne drøfte strategien - men det er nok ikke muligt ?
mvh
john
Det er altså smart - men du får nok problemer med at sætte prisen op efterfølgende ?
Det mener jeg ikke er noget problem, da det er en introduktionspakke. Og når priserne generelt ikke er dyrere end de tilsvarende produkter er på markedet, så mener jeg bare det er med til at folk gør en ekstra indsats fremadrettet. Det er ret beset altid nemmere at sælge en vare hvor man får god kvalitet til en god pris - især når dette understøttes af markedets normale priser er højere.
Det er i grunden Jan spændende at se resultatet af strategisk planlægning udført i et debatforum og for åben skærm ?
Ja det er ikke så uigennemskueligt hvad det er jeg sigter imod, men der er mange idéer i konceptet som endnu ikke i MLM/NWM er prøvet af og ikke nævnt her, og som kan give nogle positive resultater. Men der er ingen tvivl om at de fleste input her er ganske gavnlige i min planlægning, og man kan da drømme om at lave noget alle, uanset holdning, synes er et godt koncept.
Jeg har i øvrigt et koncept på tegnebordet, som kan være det ultimative MLM/NWM projekt på verdensplan, og det er ikke bare en sludder for en sladder eller drømme. Og der er ikke noget der skal købes, eller investeres i for dem der signer op, der skal bare sælges. Men det kommer på banen senere i år om alt går vel. Udfordringen er, at det er så simpelt at det nemt kan kopieres, hvorfor planlægning ned til mindste detalje og verdensomspændende premiere skal ske samtidig og med militær præcision via online præsentation, så det får så meget omtale og slaget går i gang INDEN andre kan lave det samme. For det vil med 100% sikkerhed blive kopieret.
- de mest deltagende her i tråden 4-5 stk. ville jeg foreslå dig, at indklade til et møde hvor man i fred og ro kunne drøfte strategien - men det er nok ikke muligt ?
Intet er umuligt og intet er hemmeligt når jeg går i gang. Hvis der skulle afholdes sådan et møde, så skulle det ikke være for at rekruttere, men mere samle kræfter der har erfaring og som vil støde til med mere erfaring og konceptudvikling. På den måde mener jeg man kan samle nogle kreative hjerner og stykke et bæredygtigt koncept sammen.
Der kan også komme det ud af det at et nyt selskab eller flere kan se dagens lys. Der er intet indenfor den kosmetiske verden der er så unikt at det ikke kan produceres, der er så ting jeg ikke vil udvikle, ting som er skadeligt for sundhed og miljø.