Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MultiLevelMarketing (MLM) & NetworkMarketing (NM) - Del dine personlige erfaringer LÆS 1. indlæg først please!

Side 10 ud af 21 (205 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

H€nning:

Martin Slot:

Men er det så ok at profitere på familie og venner hvis de selv henvender sig??? Eller skal man henvise dem alle til konkurrenterne??? Hvis jeg arbejdede med Apple og kunne tilbyde en iPad til en god pris, ville det så være forkert at tilbyde sine nærmeste? Eller skal jeg vente på at de selv henvender sig ?

Endnu engang sætter du alle i bås.

Endnu engang er det mig der er dum jeg har bare aldrig profiteret på min familie og venner. Men jeg har jo heller ikke det drive disse MLM guder har

For det første så sælger jeg generelt ikke, men DU sætter mig i bås som om du ved at jeg gør det. Dernæst spørger jeg dig klart og tydeligt, hvad gør at du ikke svarer?

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:25 | Låst

Camilla Grønberg:

Hej Jan

Problemet med MLM er at der ikke er nogen former for krav til uddannelses baggrund, salgskvaliteter eller noget og folk starter for at tjene en masse penge uden at have nogen ide om hvor meget det kræver og hvad det egnetlig kræver.

Kan ikke lade være med at spørge dig...hvilken uddannelse kræves der ved affiliate, franchise, dropshipping, webshops...

Men det er vel heller ikke alle selvstændige der ved hvor meget det kræver at skabe sig en god forretning...det viser statistikken da i hvert fald.

Der er helt sikkert nogle som desværre snakker og guld og grønne skove, men kigger man de sidste mange tråde igennem, så snakker de fleste vist om at det er hårdt arbejde.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:52 | Låst

Hej Martin,

Citat:
Der er helt sikkert nogle som desværre snakker og guld og grønne skove, men kigger man de sidste mange tråde igennem, så snakker de fleste vist om at det er hårdt arbejde.

Det kan jeg da også bekræfte - med mange andre - som du nævner det!

Der er intet der kommer af sig selv - udover at man måske kan vinde i LOTTO ved blot at købe en kupon ?Idea

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:18 | Låst

Mikael christiansen:

Gebyr I vis de er MLM uden logik er de forkerte især vis de laver produktet dyrere

Jeg er ikke sikker på at gebyrer gør produktet dyrere, det gør måske investeringen større og dermed skal der sælges mere for at nå breakeven.

De fleste fitnesscentrer tager f.eks. gebyr for indmeldelse, banker tager gebyrer, Nets & Paypal og lignende tager gebyrer, mange grossister tager gebyrer hvis man køber mindre end deres mindstebestilling osv osv osv - gebyrer er det der skæpper i kassen hos bankerne. Der er gebyrer hvis ikke man anvender PBS til sine betalinger, der er gebyrer på betaling af girokort.

I forbindelse med MLM/NWM der mener jeg at det bedste er at der ikke er nogle gebyrer men at det er varer man får. Dog kan jeg også godt forstå den betragtning af nogle siger, det koster 500kr hvis du vil være med i denne klub så er det ikke et gebyr men et klubmedlemsskab, det frasorterer en del.

I mit tilfælde med det jeg ønsker at starte, der får man en pakke med alle produkterne til langt under den pris man skal give for den når man er i gang. Det er alene af den grund at jeg mener folk skal have fornemmelsen af at de gør en god forretning og samtidig ikke ser pengene som spildt hvis ikke de vil deltage.

De pakker tjener jeg selvfølgelig på og det samme gør dem der i netværket sørger for salget. Men både de og jeg tjener en del mindre end ved normalt business, men det er ok som introduktion.

Jeg benytter herved "gratis" princippet mere eller mindre, for naturligvis er det ikke gratis, men vil være så billigt at enhver der køber ikke kan undgå at mene de har gjort en god handel i forhold til udsalgspriser på lignende varer i butikkerne og på nettet.

Så gebyrer kan være mange ting og der kan være mange årsager til det. Men gebyrer for ingenting, kommer ikke til at ske i min version.

Såfremt nogle tager gebyrer som dækker for materialer, mechandise osv, så er det bedre at kalde det noget andet, for ordet gebyr er ekstremt negativt i almenhedens opfattelse.

Køb ren argan olie her

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 21:07 | Låst

Citat:

"I mit tilfælde med det jeg ønsker at starte, der får man en pakke med alle produkterne til langt under den pris man skal give for den når man er i gang. Det er alene af den grund at jeg mener folk skal have fornemmelsen af at de gør en god forretning og samtidig ikke ser pengene som spildt hvis ikke de vil deltage."

Det er altså smart - men du får nok problemer med at sætte prisen op efterfølgende ?

- Det er i grunden Jan spændende at se resultatet af strategisk planlægning udført i et debatforum og for åben skærm ?

- de mest deltagende her i tråden 4-5 stk. ville jeg foreslå dig, at indklade til et møde hvor man i fred og ro kunne drøfte strategien - men det er nok ikke muligt ?Huh?

mvh

john

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:12 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

Mikael christiansen:
jeg tror du misforstået mig , man kan jo ikke starte enkle mands webshop op uden dankort mv. det koster penge og masser af godkendelse

Ikke forstået?

CVR som enkeltmandsvirksomhed = GRATIS

www.domaindirect.dk = GRATIS webhotel

www.prestashop.com = GRATIS webshop

.dk Domæne = kr. 45,-

PayPal = GRATIS betalingsløsning (imod et gebyr ved hvert salg)

Dropshipping = GRATIS produkter til din shop

Markedsføring via SEO og Flyers (som man selv printer) = GRATIS markedsføring

Pris i alt - for webshop med CVR, produkter, markedsføring og betalingsløsning: kr. 45,-

Wink

? den forstod jeg ikke er adwords gratis og webdesigner arbejder de gratis er papir gratis og foto kopier mv. arbejder du gratis hvor findes det gratis ?

jeg bestiller hermed 10.000 grats foto kopier hos dig 100 timer gratis arbejde som webdesigner

du finder til gratis retning domæne gratis webhotel stabilt 10 gb plads mv

du giver mig de 7000 kr master card koster og dankort koster  for hos dig er det gratis ,for du kan ikke regne med ret meget salg med paypal

Kender mere nok eks. På det gratis webhotel ned tid paypal dømt tll fiasko folk gider ikke , købe , finder gratis papir de hugger på arbejdspladsen til flyvers for det gratis findes ikke , er træt af gul og grønne om det er MLM er eller opstart en webshop mv.

Der er i alle erhverv nogle der lover for meget men jeg ser det lidt udbredt mere i MLM, så jeg har intet imod MLM bare vær ærlig , hvad du enten laver.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:52 | Låst

Mikael christiansen:
? den forstod jeg ikke er adwords gratis og webdesigner arbejder de gratis er papir gratis og foto kopier mv. arbejder du gratis hvor findes det gratis ?

Jeg sagde IKKE adwords - jeg sagde SEO, hvilket jeg selv sørger for = GRATIS

(for 14 dage siden sagde du selv, at SEO kunne redde en hel branche - så kan det vel også redde en enkelt webshop går jeg ud fra?)

Jeg sagde IKKE webdesigner - Jeg har selv designet min shop = GRATIS

Jeg havde et webhotel i forvejen - men lad os nu sige, at jeg ville have et, der var lidt bedre end DomainDirect - så ville mit tidligere regnestykke hedde kr. 45,- for domæne og kr. 585,- for webhotel pr. år. (Surftown - 20 GB plads)

Fair nok - det koster lidt at lave 1.000 flyers - men man kan da nok få printet 10 - 20 stykker, med det blæk, der allerede er i printeren. ;-)

Mikael christiansen:
for du kan ikke regne med ret meget salg med paypal

Emnet var ikke, om man kunne få meget salg. Emnet var, om man NEMT og BILLIGT kunne starte op som selvstændig. Og det kan man - lige meget, hvor meget du prøver at snakke uden om! ;-)

Min shop har kostet min egen tid - og kr. 45,- for domænet.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:56 | Låst

Martin Slot:

Camilla Grønberg:

Hej Jan

Problemet med MLM er at der ikke er nogen former for krav til uddannelses baggrund, salgskvaliteter eller noget og folk starter for at tjene en masse penge uden at have nogen ide om hvor meget det kræver og hvad det egnetlig kræver.

Kan ikke lade være med at spørge dig...hvilken uddannelse kræves der ved affiliate, franchise, dropshipping, webshops...

Men det er vel heller ikke alle selvstændige der ved hvor meget det kræver at skabe sig en god forretning...det viser statistikken da i hvert fald.

Flere har især affiliate mv. som hobby virkomhed noget man laver i fritiden .

Korrekt god forretning vigtigste .

Guld og grønne er ikke kun MLM det loves findes folk der der prøver at sige som iværksættere er billigt at starte findes gratis stabil hosting med fri plads findes , men at tro på sådan noget er man dømt som fiasko fra start af

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:07 | Låst

Allan I:

Mikael christiansen:

Jeg sagde IKKE adwords - jeg sagde SEO, hvilket jeg selv sørger for = GRATIS

(for 14 dage siden sagde du selv, at SEO kunne redde en hel branche - så kan det vel også redde en enkelt webshop går jeg ud fra?)

Jeg sagde IKKE webdesigner - Jeg har selv designet min shop = GRATIS

Jeg havde et webhotel i forvejen - men lad os nu sige, at jeg ville have et, der var lidt bedre end DomainDirect - så ville mit tidligere regnestykke hedde kr. 45,- for domæne og kr. 585,- for webhotel pr. år. (Surftown - 20 GB plads)

Fair nok - det koster lidt at lave 1.000 flyers - men man kan da nok få printet 10 - 20 stykker, med det blæk, der allerede er i printeren. ;-)

Mikael christiansen:
for du kan ikke regne med ret meget salg med paypal

Emnet var ikke, om man kunne få meget salg. Emnet var, om man NEMT og BILLIGT kunne starte op som selvstændig. Og det kan man - lige meget, hvor meget du prøver at snakke uden om! ;-)

Min shop har kostet min egen tid - og kr. 45,- for domænet.

Ikke vis man tror man kan få et stabilt webhotel der kan klare lidt trafik og tror det vil komme vildt mange kunder med paypal kan være du kun har 100 besøgene om dagen eller lavere  antal esøgene og ingen billeder på siden, men så sælger man jo ingen vare , det ksoter penge at starte .

45 kr koster det mere end vis webshoppen besøges.

Hvor findes det gratis blæk og der skal mere end 1000 flyers til vis min familie og venner skal have en hver , men kan være du ikke kender nogle at give flyers.

Intet salg så er det ikke NEMT at leve af det, men det er billigt at komme igang , men jeg kender ingen der kan leve af intet salg.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:14 | Låst

john sommer:

Citat:

"I mit tilfælde med det jeg ønsker at starte, der får man en pakke med alle produkterne til langt under den pris man skal give for den når man er i gang. Det er alene af den grund at jeg mener folk skal have fornemmelsen af at de gør en god forretning og samtidig ikke ser pengene som spildt hvis ikke de vil deltage."

Det er altså smart - men du får nok problemer med at sætte prisen op efterfølgende ?

- Det er i grunden Jan spændende at se resultatet af strategisk planlægning udført i et debatforum og for åben skærm ?

- de mest deltagende her i tråden 4-5 stk. ville jeg foreslå dig, at indklade til et møde hvor man i fred og ro kunne drøfte strategien - men det er nok ikke muligt ?Huh?

mvh

john

Det mener jeg ikke er noget problem, da det er en introduktionspakke. Og når priserne generelt ikke er dyrere end de tilsvarende produkter er på markedet, så mener jeg bare det er med til at folk gør en ekstra indsats fremadrettet. Det er ret beset altid nemmere at sælge en vare hvor man får god kvalitet til en god pris - især når dette understøttes af markedets normale priser er højere.

Det er i grunden Jan spændende at se resultatet af strategisk planlægning udført i et debatforum og for åben skærm ?

Ja det er ikke så uigennemskueligt hvad det er jeg sigter imod, men der er mange idéer i konceptet som endnu ikke i MLM/NWM er prøvet af og ikke nævnt her, og som kan give nogle positive resultater. Men der er ingen tvivl om at de fleste input her er ganske gavnlige i min planlægning, og man kan da drømme om at lave noget alle, uanset holdning, synes er et godt koncept.

Jeg har i øvrigt et koncept på tegnebordet, som kan være det ultimative MLM/NWM projekt på verdensplan, og det er ikke bare en sludder for en sladder eller drømme. Og der er ikke noget der skal købes, eller investeres i for dem der signer op, der skal bare sælges. Men det kommer på banen senere i år om alt går vel. Udfordringen er, at det er så simpelt at det nemt kan kopieres, hvorfor planlægning ned til mindste detalje og verdensomspændende premiere skal ske samtidig og med militær præcision via online præsentation, så det får så meget omtale og slaget går i gang INDEN andre kan lave det samme. For det vil med 100% sikkerhed blive kopieret.

- de mest deltagende her i tråden 4-5 stk. ville jeg foreslå dig, at indklade til et møde hvor man i fred og ro kunne drøfte strategien - men det er nok ikke muligt ?

Intet er umuligt og intet er hemmeligt når jeg går i gang. Hvis der skulle afholdes sådan et møde, så skulle det ikke være for at rekruttere, men mere samle kræfter der har erfaring og som vil støde til med mere erfaring og konceptudvikling. På den måde mener jeg man kan samle nogle kreative hjerner og stykke et bæredygtigt koncept sammen.

Der kan også komme det ud af det at et nyt selskab eller flere kan se dagens lys. Der er intet indenfor den kosmetiske verden der er så unikt at det ikke kan produceres, der er så ting jeg ikke vil udvikle, ting som er skadeligt for sundhed og miljø.

Køb ren argan olie her

Side 10 ud af 21 (205 indlæg)