Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MultiLevelMarketing (MLM) & NetworkMarketing (NM) - Del dine personlige erfaringer LÆS 1. indlæg først please!

Side 21 ud af 21 (205 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Og Jan slå nu en streg i sandet og kom videre. Du kan umuligt mene at det er fornuftigt at bruge så meget fokus på Henning.

Jeg har bedt Rune Gjersvik om at låse eller slette tråden, da jeg ikke mener der tilføres noget seriøst til trådens oprindelige formål længere.

Jeg håber dette imødekommes og jeg vil så opsummere de forskellige ting og de kan postes til interesserede når jeg er frædig med det.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:33 | Låst

Hold da op en gang biatchfight hehe

Med farer for, at få 9 milliarder mails fra Amino om nye indlæg i tråden, så tager jeg alligevel chancen. Det bliver ik en erfaring om MLM, da det er lidt meningsløst... Der findes gode MLM selskaber, og der findes dårlige. Der findes nogle med reele produkter, og der findes nogle med varm luft. Der findes nogle med livslange muligheder, og nogle som forsvinder efter få år... Og sådan kunne vi blive ved!

MLM er nu ik meget værre end så meget andet... Der findes brancher, hvor samme  problemer mm er. F.eks er der mange sager med ejendomsmæglere, som også ligeglade med kunde, når handlet er lavet og pengene betalt. At taget var rådet, og huset umuligt at bo i, det er og bliver aldrig deres problem. En hurtig søgning på Google vil vise en masse sager.
Hvem kender ik en, som er blevet snydt af en bilforhandler? Eller hvem kender ik en, som har betalt giga overpris hos en mekaniker, murer, programmør, SEO guy eller et eller andet?

Når man taler om MLM, så er der en ting, som undre mig! Og det er en ting, som går igen og igen og igen og igen...

Hvorfor er det primært selskaber, som har fokus på kvinders behov, som lever længe, og hvor der opnås den største succes, og den bedste omtale?
Tupperware, LR, Herballife osv. har kvinder som målgruppe, og det er også selskaber, som har et godt ry... Men hvorfor er det sådan?

Kvinder er åbenbart nøglen til succes i MLM? Når der går mandehørm i den, så ødelægges strategien åbenbart af hurtige og nemme penge?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:16 | Låst

der er ved at være berøringsangst i denne tråd

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 20:19 | Låst

@matin,

det er åbenbart et meget følsomt emne *GGG*

om jeg har erfaring med MLM, nej, jeg sælger ikke hårprodukter, naturmedicin, kosttilskud eller køkkenskåle - men jeg arbejder faktisk med at opbygge professionelle internationale resource networks hvor strukturen er ekstrem flad, marketingomkostninger stort set er 3,95USD til en hjemmeside og hvor handlen foregår direkte bilatteralt mellem køber og sælger.

Jeg ser ikke og vil ikke se en krone af hvad der foregår - der hvor jeg skal tjene mine penge er ved at levere nogle underliggende ydelser og et produkt der faktisk knytter køber og sælger sammen.

Jeg er i færd med en række ting ....

Jeg har udviklet et produkt og brugt 4000 timer på det - mine proprietære konkurrenter tage ca. 15.000USD for det - jeg tager 595USD for mit.

Jeg er i færd med at skabe et internationalt netværk hvor jeg kan levere konsultentydelser til < 50USD/timen, mens mine komkurrenter tager +200USD i timen

Hvem der laver forretning med hvem blander jeg mig ikke i, men jeg leverer platformen i et "One Stop Shopping" koncept hvor kunden kan få den samme vare til en brøkdel af prisen end hos mine konkurrenter.

Jeg bruger selvfølgelig tid på at opdyrke disse bagved liggende netværk og tid på at videreudvikle mit underliggende produkt - men jeg forsøger ikke på nogen måde at "skumme fløden" hverken hos kunderne eller hos dem der arbejder i netværket om end jeg har en tydelig plads og leverer ydelser i værdikæden for såvel kunde som leverandør.

Jeg er måske meget focuseret på værdikæder og jeg kan med selv den bedste vilje ikke få øje på at en "all round mund til mund metode" skaber noget som helst værdi for vi er ude i at min nabo og jeg begge laver shampoo, begge er lige gode - det er kun et spørgsmål om hvem der vil betale vore fælles venner mest med for at komme af med skidtet - MLM i en nøddeskal og uanset hvordan man vender og drejer det kan det ALDIG komme kunden tilgode.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:36 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Efter gentagende personfnidder og mangel på god opførsel fra flere brugere i denne tråd, har jeg valgt at låse den.

Jeg vil samtidig holde et ekstra øje med nogle af brugerne fra tråden, og følge deres adfærd her på Amino. Hvis de skaber sig igen, vil de uden yderligere varsel få karantæne.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 21 ud af 21 (205 indlæg)