Jeg har bedt Rune Gjersvik om at låse eller slette tråden, da jeg ikke mener der tilføres noget seriøst til trådens oprindelige formål længere. Jeg håber dette imødekommes og jeg vil så opsummere de forskellige ting og de kan postes til interesserede når jeg er frædig med det. |
Hold da op en gang biatchfight hehe
Med farer for, at få 9 milliarder mails fra Amino om nye indlæg i tråden, så tager jeg alligevel chancen. Det bliver ik en erfaring om MLM, da det er lidt meningsløst... Der findes gode MLM selskaber, og der findes dårlige. Der findes nogle med reele produkter, og der findes nogle med varm luft. Der findes nogle med livslange muligheder, og nogle som forsvinder efter få år... Og sådan kunne vi blive ved!
MLM er nu ik meget værre end så meget andet... Der findes brancher, hvor samme problemer mm er. F.eks er der mange sager med ejendomsmæglere, som også ligeglade med kunde, når handlet er lavet og pengene betalt. At taget var rådet, og huset umuligt at bo i, det er og bliver aldrig deres problem. En hurtig søgning på Google vil vise en masse sager.
Hvem kender ik en, som er blevet snydt af en bilforhandler? Eller hvem kender ik en, som har betalt giga overpris hos en mekaniker, murer, programmør, SEO guy eller et eller andet?
Når man taler om MLM, så er der en ting, som undre mig! Og det er en ting, som går igen og igen og igen og igen...
Hvorfor er det primært selskaber, som har fokus på kvinders behov, som lever længe, og hvor der opnås den største succes, og den bedste omtale?
Tupperware, LR, Herballife osv. har kvinder som målgruppe, og det er også selskaber, som har et godt ry... Men hvorfor er det sådan?
Kvinder er åbenbart nøglen til succes i MLM? Når der går mandehørm i den, så ødelægges strategien åbenbart af hurtige og nemme penge?