Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MultiLevelMarketing (MLM) & NetworkMarketing (NM) - Del dine personlige erfaringer LÆS 1. indlæg først please!

Side 14 ud af 21 (205 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Mikael christiansen:

Kan se endnu en gav minus endnu mere vil i ikke være venlig at give feedback hvorfor så jeg kan forbedre mig , vil gerne lære af mine fejl , så må jeg heller holde mig meget mere til her for der er nogle forskelligeheder ellers gav i ikke minus.

Man lære 1000 mere gange i debat tråd hvor , man er uenig , så lad os få debat igang, med ald jeres viden om MLM.

Jeg ser frem til nogle gode MLM råd jeg er i hvert fald super motiveret, for jeg kan se på minus i er uening

Mikael, hvorfor er det du ignorerer overskriften i indlægget? Jeg gentager: Del dine personlige erfaringer....

Har meget svært ved at finde ud af hvad det er du er motiveret til.  Det er nogen gange som om du kun læser det du vil læse og resten...puf væk...

Da  cammila og par andre blev misforstået fik jeg et minus , det kunne jeg godt tænke mig feedback på, ved godt overskriften men når synes man tilføje debatten noget gør man det og vis får minus man ikke forstår forsætter man til man får svar , for man er motiveret til at lære af sine fejl  , ja så må spørge hvorfor fik det langt tilbage i tråden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:54 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Camilla Grønberg:

Hej Jan

Problemet med MLM er at der ikke er nogen former for krav til uddannelses baggrund, salgskvaliteter eller noget og folk starter for at tjene en masse penge uden at have nogen ide om hvor meget det kræver og hvad det egnetlig kræver.

Kvaliteten og seriøsiteten i firmaet er baseret på dens ansigt udad til og det kan jo være hvem som helst. Når der ikke kræves noget af folk.

Mange ender med at have kastet penge i noget, de ikke får noget ud af, samt at virksomheden bag (navnet) får et dårligt ry.

Samtidig er det at skulle sælge til familie og venner en rigtig dårlig ide.
Hvis du derimod laver en webshop er der måske en  mulighed der, men så længe der bliver erhvervet nye medlemmer hele tiden så bliver markedet meget hurtigt mættet.
og så er det kun dem som startede det hele som tjener penge på det.

For mig er MLM ikke iværksætteri, men kun løfter om at drømme kan blive opfyldt.

Iværksætteri er at kunne tænke selvstændigt og få ideer og det er der mange der starter med MLM der ikke kan. Håber det hjalp på dit spørgsmål.

Hvad jeg forstår , fordi jeg enig i dette her fik jeg minus , jeg forstår det dog ikke.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 04:01 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

Hvad jeg forstår , fordi jeg enig i dette her fik jeg minus , jeg forstår det dog ikke.

Hej Mikael

Nu har du skrevet omkring 10 indlæg i denne tråd der stort set ikke har noget med emnet at gøre.

Er du venlig at stoppe med at skrive mere, med mindre det har noget med emnet at gøre?

Det ødelægger lysten til at debattere emnet, når der kommer 5-6 citerede indlæg fra dig der alene drejer sig om dig dig dig dig dig og dig i forbindelse med nogen har givet dig ÈN stjerne for et indlæg.

Og det er ikke første gang det spolerer en tråd.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:18 | Låst
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Entrepreneur - Jan:

Mikael christiansen:

Hej Mikael

Nu har du skrevet omkring 10 indlæg i denne tråd der stort set ikke har noget med emnet at gøre.

Er du venlig at stoppe med at skrive mere, med mindre det har noget med emnet at gøre?

Det ødelægger lysten til at debattere emnet, når der kommer 5-6 citerede indlæg fra dig der alene drejer sig om dig dig dig dig dig og dig i forbindelse med nogen har givet dig ÈN stjerne for et indlæg.

Og det er ikke første gang det spolerer en tråd.

´´

Det spolere jo en tråd at jeg ikke forstår hvorfor , jeg vil bare vide hvorfor , jeg skal nok stoppe når vis den som havde givet minus også havde givet en kommentar hvorfor , for jeg forstod den ikke ,

í jeg ønsket jo lige som Cammilla jo at Henning forstod man kunne bruge et bedre sprog men der var uendelighed om det og den der mig gav minus  kender jeg ikke grunden , men jeg synes det smadre tråden når man ikke forstår hvorfor, men det ser ud som for mig måske er det en fejl det blev givet ellers ved jeg ikke hvad´

Stopper med dette her indlæg  i tråden  vis i lader være at give det minus dette her indlæg

God lørdag og jeg lader det være , forstår det ikke og får nok ikke svar

´

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 11:38 | Låst

Hej Martin

Du læste ikke mit indlæg korrekt. Der er hverken krav til f.eks. en uddannelse eller kvaliteter altså der er for det meste ingen krav. Hvis du skal ansættes et sted, så kræver de noget af dig. Ambassadørerne for virksomheden (MLM) ligger ligesom standarden for hvad virksomheden (MLM) stor for.

Samt at mange der starter med MLM starter med det fordi de har drømmen om at være selvstændige, men de gider bare ikke at gøre det den normale vej. Samtidig med at de regner med at det giver dem en større indtjening når de ser MLM oversigter over hvor meget man kan tjene. Sjovt nok så er tallene for dem der starter op som selvstændig og laver sig en webshop og som rent faktisk har succes med det højere end folk der starter i MLM Big Smile

Dette er bare min mening og jeg gider rent faktisk ikke at blive svinet til, bare fordi jeg skriver min mening i sådan en slags tråd som denne. Jeg har selv været der og prøvet det og ved i hvad jeg blev sku kun fattigere af MLM. Tabte 5000,- på det = ingen indtjening, trods mine ihærdige forsøg.

Sjovt at jeg ikke kunne tjene penge i MLM, men jeg kan godt som selvstændig erhvervsdrivende, prøv engang og tænk over det. fra minus til plus rigtig rigtig mange procent.

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Fra  Fatsak Skrevet kl. 11:55 | Låst

Til spørgsmålet omkring om jeg ikke ville købe en god parfume af min veninde, så er svaret nej. Jeg er nok ikke lige i målgruppen til det. Jeg køber dyre mærkevarer og elsker det :-) Jeg vil gerne have hele programmet præsenteret for mig og jeg vil gerne kunne vælge imellem alle mærkerne og ikke bare et. Og jo jeg sælger også til min familie, men det er ikke mit forretnings grundlag Wink

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:02 | Låst

Camilla Grønberg:

Hej Martin

Du læste ikke mit indlæg korrekt. Der er hverken krav til f.eks. en uddannelse eller kvaliteter altså der er for det meste ingen krav. Hvis du skal ansættes et sted, så kræver de noget af dig. Ambassadørerne for virksomheden (MLM) ligger ligesom standarden for hvad virksomheden (MLM) stor for.

Hej Camilla

Jamen vi er da enige om at der ingen uddannelse er af krav, men kvaliteter den er jeg så ikke helt enig med dig. Men jeg nævner også bare at der er mange selvstændige områder der ikke kræver uddannelse. Jeg har da selv startet firmaer uden uddannelse, så jeg mener ikke du kan sætte MLM sådan i bås.

Ambassadørerne...ja de søger entreprenør/selvstændige typer, med gejst, som er positive og åbne. Men der er selvfølgelig folk som lokker, det er vi alle vist enige om. Men jeg ser disse ting som personlige kvaliteter, og derfor er personlig dialog et must for rigtig mange.

Camilla Grønberg:

Samt at mange der starter med MLM starter med det fordi de har drømmen om at være selvstændige, men de gider bare ikke at gøre det den normale vej. Samtidig med at de regner med at det giver dem en større indtjening når de ser MLM oversigter over hvor meget man kan tjene. Sjovt nok så er tallene for dem der starter op som selvstændig og laver sig en webshop og som rent faktisk har succes med det højere end folk der starter i MLM Big Smile

Dette er bare min mening og jeg gider rent faktisk ikke at blive svinet til, bare fordi jeg skriver min mening i sådan en slags tråd som denne. Jeg har selv været der og prøvet det og ved i hvad jeg blev sku kun fattigere af MLM. Tabte 5000,- på det = ingen indtjening, trods mine ihærdige forsøg.

Sjovt at jeg ikke kunne tjene penge i MLM, men jeg kan godt som selvstændig erhvervsdrivende, prøv engang og tænk over det. fra minus til plus rigtig rigtig mange procent.

Jeg kan ærlig talt ikke se hvor jeg sviner dig til henne...

Det er vel tilladt at komme med kommentarer, jeg siger på intet tidspunkt at du er forkert på den eller sviner dig til.

Ja der er sikkert mange der starter MLM op fordi de har drømmen om at være selvstændige, nogle gider ikke gå den normale vej.. Eller ikke ønsker kaste sig ud i den store risiko der er ved den normale vej.

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Fra  Fatsak Skrevet kl. 12:24 | Låst

Nu var det ikke dig men generelt jeg talte om.

Syntes bare at stemningen er meget trykket herinde når man begynder at skrive om sine dårlige erfaringer ved MLM. Indlægget hedder del dine personlige erfaringer og det har jeg så gjort. Og mine personlige erfaringer er ikke gode og så kan det godt være du ikke er enig med mig, men det er jo bare mine personlige erfaringer. Og det tæller vel også en del.

Alle jeg kender, som har været i forbindelse med MLM, har knækket nakken på MLM hver og én og nogle af dem er normalt salgschefer i størrere danske virksomheder og arbejder med salg til daglig og nogle har egne virksomheder den dag idag der går godt. Men ingen af dem jeg kender har nogensinde tjent noget på MLM inklusiv mig selv.

Så min erfaring er Hold dig langt væk fra det.

I mit første indlæg skrev jeg hvad jeg syntes der evt. kunne laves om, da det jo var det trådstarter efterspurgte og det har jeg så givet mine kommentare til.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 12:26 | Låst

Camilla Grønberg:

Synes nu faktisk Martins svar til dig er ganske sobert og det er vel et eller andet sted kun ved meningsudvekslingerne vi kan lære mere, når vi ikke lige er samlet i samme rum allesammen :)

Camilla Grønberg:
Samt at mange der starter med MLM starter med det fordi de har drømmen om at være selvstændige, men de gider bare ikke at gøre det den normale vej. Samtidig med at de regner med at det giver dem en større indtjening når de ser MLM oversigter over hvor meget man kan tjene. Sjovt nok så er tallene for dem der starter op som selvstændig og laver sig en webshop og som rent faktisk har succes med det højere end folk der starter i MLM

Her vil jeg gerne kommentere lidt, da jeg ikke er sikker på at det du siger helt er underbygget. Min fornemmelse af hvorfor folk starter i MLM er oftest at dem der gør det ser det som en ekstra indtægtsmulighed, hvis de alligevel selv finder produkterne nyttige. Men du har ret i, at der findes MLM firmaer der sælger "drømmen" om en selvstændig tilværelse med biler, cruise og drømmrejser, men jeg har indtryk af at den slags, ihvertfald i DK, er lidt på retur og man åbner lidt op den anden vej.

Jeg vil så næsten postuelere, at hvis man er dygtig til MLM og har et stort netværk, så kan man tjene mere end dem der starter små forretninger op. Statistisk set mener jeg at 90% af alle nystartede virksomheder (enkeltmand) lukker igen inden 24 måneder. Som MLM sælger har man også langt langt langt mindre administrative udfordringer end erhvervsdrivende har.

Jeg har ikke set tallene du refererer til omkring MLM og virksomhedsopstart, er det noget du eventuelt har et link til?

Men et er sikkert, og det er at forbrugerne ikke bruger penge og dem der gør de bruger dem klogere. Har man så produkter af høj kvalitet der kan sælges via et stærkt netværk, så han man et hav af loyale repræsentanter, og det kan være ganske meget værd.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 12:40 | Låst

Camilla Grønberg:

I mit første indlæg skrev jeg hvad jeg syntes der evt. kunne laves om, da det jo var det trådstarter efterspurgte og det har jeg så givet mine kommentare til.

Yep :)

Og dine svar er ganske værdifulde, da de er med til at belyse tingene fra andre vinkler Smile

Køb ren argan olie her

Side 14 ud af 21 (205 indlæg)