Da cammila og par andre blev misforstået fik jeg et minus , det kunne jeg godt tænke mig feedback på, ved godt overskriften men når synes man tilføje debatten noget gør man det og vis får minus man ikke forstår forsætter man til man får svar , for man er motiveret til at lære af sine fejl , ja så må spørge hvorfor fik det langt tilbage i tråden |
Camilla Grønberg:Hej Jan
Problemet med MLM er at der ikke er nogen former for krav til uddannelses baggrund, salgskvaliteter eller noget og folk starter for at tjene en masse penge uden at have nogen ide om hvor meget det kræver og hvad det egnetlig kræver.
Kvaliteten og seriøsiteten i firmaet er baseret på dens ansigt udad til og det kan jo være hvem som helst. Når der ikke kræves noget af folk.
Mange ender med at have kastet penge i noget, de ikke får noget ud af, samt at virksomheden bag (navnet) får et dårligt ry.
Samtidig er det at skulle sælge til familie og venner en rigtig dårlig ide.
Hvis du derimod laver en webshop er der måske en mulighed der, men så længe der bliver erhvervet nye medlemmer hele tiden så bliver markedet meget hurtigt mættet.
og så er det kun dem som startede det hele som tjener penge på det.For mig er MLM ikke iværksætteri, men kun løfter om at drømme kan blive opfyldt.
Iværksætteri er at kunne tænke selvstændigt og få ideer og det er der mange der starter med MLM der ikke kan. Håber det hjalp på dit spørgsmål.
Hvad jeg forstår , fordi jeg enig i dette her fik jeg minus , jeg forstår det dog ikke.