Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MultiLevelMarketing (MLM) & NetworkMarketing (NM) - Del dine personlige erfaringer LÆS 1. indlæg først please!

Side 12 ud af 21 (205 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

H€nning:

hvorfor sendte du det så ikke på pm

Jeg synes at det er i orden, at andre kan se, at dårlig opførsel ikke er acceptabelt her, og at der bli´r taget hånd om det.

Og gider du så venligt at stoppe, der er ikke noget at diskutere, og jeg har bedt dig om at holde en pause.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:22 | Låst

Rune Gjersvik:

H€nning:

hvorfor sendte du det så ikke på pm

Jeg synes at det er i orden, at andre kan se, at dårlig opførsel ikke er acceptabelt her, og at der bli´r taget hånd om det.

Og gider du så venligt at stoppe, jeg har bedt dig om at holde en pause.

Mvh. Rune.

fra tråden eller forummet

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Skrevet kl. 23:25 | Låst

H€nning:

fra tråden eller forummet

Fra tråden, det ville være fair, og så håber jeg at du ta´r den stille og roligt på resten af Amino.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:33 | Låst

tråden kan de have for sig selv, det er flere timer siden jeg opgav at bruge mere tid på dem, men dig er jeg skuffet over som moderator, jeg efterlyser hermed nogle retningslinjer for etik og moral herinde.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Skrevet kl. 23:40 | Låst

H€nning:

tråden kan de have for sig selv, det er flere timer siden jeg opgav at bruge mere tid på dem, men dig er jeg skuffet over som moderator, jeg efterlyser hermed nogle retningslinjer for etik og moral herinde.

Det er muligt at du er skuffet, så længe at jeg ikke taler til din fordel, men når nogle skriver en PB til mig, og beklager sig over din opførsel, så ser jeg nærmere på det du har skrevet, og tager affære, da jeg kan se at du ikke følger de retningslinjer for etik og morale, som vi faktisk har, her på Amino.

Fat dig i korthed nu, du bli´r jo ved, stop så venligst.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:52 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Rune Gjersvik:

H€nning:

Det er muligt at du er skuffet, så længe at jeg ikke taler til din fordel, men når nogle skriver en PB til mig, og beklager sig over din opførsel, så ser jeg nærmere på det du har skrevet, og tager affære, da jeg kan se at du ikke følger de retningslinjer for etik og morale, som vi faktisk har, her på Amino.

Mvh. Rune.

Hvor er de retningslinjer henne giv mig et link, Det er jo også svært og tale til min fordel, når du selv har foden indenfor MLM men du kan sende mig det på pm så ikke ikke jeg støder flere i dette lille univers.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Skrevet kl. 23:57 | Låst

H€nning:

Rune Gjersvik:

H€nning:

Mvh. Rune.

Hvor er de retningslinjer henne giv mig et link, Det er jo også svært og tale til min fordel, når du selv har foden indenfor MLM men du kan sende mig det på pm så ikke ikke jeg støder flere i dette lille univers.

Jeg er ikke igang med noget mlm, heller ikke Amway, hvis det er det firma, du tænker på. Jeg skal heller ikke diskutere med dig overhovedet.

Læs reglerne her: Regler for brug af Amino.

Hvis du ikke stopper nu, får du karantæne.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:28 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Rune Gjersvik:

H€nning:

Mvh. Rune.

Tak for du gad bruge tid på at tage kampen.

Så kan vi forhåbentlig i morgen fortsætte den gode stil i tråden med begrundede holdninger for og imod MLM/NWM i en god tone, samt forhåbentligt udfærdiget en ganske nyttig skitsering af do and don´ts i det segment.

Køb ren argan olie her

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 09:43 | Låst

Big Smile

Solen skinner og vi er klar til en snak om faldgrupper og ideer til mlm folket.

Et emne vi ikke rigtig har snakket om er udvidelse til udlandet. Nå en forhandler har en i udlandet som gerne vil starte så kræver det særlig opmærksomhed. Her tænker jeg på at det ikke lige er at rejse til nord Sverige uden en omkostning. Hvis det drejer sig om en enkelt person i lapland kræver det en del online undervisning. Men min erfaring siger at det er bedst hvis der er tale om en person som har lidt erfaring i forvejen.

Er der nogen der har oplevet noget ligende og måske enda et guldkorn til at få en nybegynder i lapland op af stigen.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:02 | Låst

Keld_J:

Big Smile

Solen skinner og vi er klar til en snak om faldgrupper og ideer til mlm folket.

Et emne vi ikke rigtig har snakket om er udvidelse til udlandet. Nå en forhandler har en i udlandet som gerne vil starte så kræver det særlig opmærksomhed. Her tænker jeg på at det ikke lige er at rejse til nord Sverige uden en omkostning. Hvis det drejer sig om en enkelt person i lapland kræver det en del online undervisning. Men min erfaring siger at det er bedst hvis der er tale om en person som har lidt erfaring i forvejen.

Er der nogen der har oplevet noget ligende og måske enda et guldkorn til at få en nybegynder i lapland op af stigen.

Jeg har oplevet noget lignende, med en kontakt i en lille flække i Frankrig. Og man kan sige i første omgang er det jo vigtigt at man har sin "danske" forretning kørende, er i hvert fald de erfaringer vi har. Men ellers er jeg så "priviligeret" at jeg i mange områder kan sende kontakter videre til kollega'er og starter personen, så har denne person hjælp osv fra kollega'erne i området.

Men min kontakt skubbede jeg lidt til side, da det krævede for mange ressourcer i første omgang.

Er det et område hvor der ingen kollega'er er, så er det jo også spørgsmålet om hvor meget styrke personen har, og skal man jo virkelig have gejst og vilje. Man kan ikke bare sidde hjemme i lapland og tro det hele kommer til en. Så er det spørgsmålet om personen er villig til at tage den "lange" tur til en af de byer hvor der afholdes møder, træning og oplæring.

Så udover online værktøjer og hjælp, så er det også et spørgsmål om villig. Og her tror jeg netop iværksættere tænker anderledes end almindelige "lønslaver". Der skal ydes før der kan nydes.

Side 12 ud af 21 (205 indlæg)