Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MultiLevelMarketing (MLM) & NetworkMarketing (NM) - Del dine personlige erfaringer LÆS 1. indlæg først please!

Side 11 ud af 21 (205 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mikael & Allan

Er det ok vi holder fokus på emnet? Smile

Bare så det ikke ender i indlæg omkring webhoteller, megabytes og betalinggateways Smile

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:25 | Låst

Mikael christiansen:
Ikke vis man tror man kan få et stabilt webhotel der kan klare lidt trafik og tror det vil komme vildt mange kunder med paypal kan være du kun har 100 besøgene om dagen eller lavere  ingen billeder på sden men så sælger man jo ingen vare , det ksoter penge at starte .

Vi snakkede ikke kvalitet - men bare, hvad der var muligt.

Desuden var EMNET ikke, om man kunne få succes - EMNET var, om det skulle være sværere og/eller dyrere at starte i MLM.

Og jeg prøvede bare at påpege, at det heller ikke er SVÆRT eller DYRT at starte en webshop eller en affiliate-side op.

Og du bliver ved med de flyers. Du har lige brugt flere uger på at fortælle os, hvor meget man kan opnå med SEO. Hvorfor skulle man så bruge penge på flyers?

Du modsiger dig selv - taler uden om emnet - og nægter at tage den info til dig, som bliver givet.

Jeg forstår ikke helt, hvor du vil hen med disse debatter i MLM trådene - ud over at fortælle, at man ikke må være hemmelig - men den forstod vi allerede for en måned siden.

-----

Undskyld Jan - jeg skal nok holde mig til trådens emne fremover! :-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 22:30 | Låst

Henning, tag og hold en pause.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:45 | Låst

Rune Gjersvik:

Mvh. Rune.

hvad sker der for dig jeg har ikke blandet mig i flere timer

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 22:49 | Låst

Allan I:

Hehe det er ikke nødvendigt med en undskyldning, det er bare så der over de næste 5 sider er en dialog omkring web og lignende.

Jeg er ovenud taknemmelig for de input der har været og der er altid plads til mere :)

Jeg nærlæser tingene i morgen og kommer så eventuelt med flere spørgsmål.

Der er ingen tvivl om, at alle jeres input i al sin kompleksitet og høje informationsniveau giver et ganske godt grundlag for at starte det "gode" selskab Smile

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:50 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

Mikael christiansen:
Ikke vis man tror man kan få et stabilt webhotel der kan klare lidt trafik og tror det vil komme vildt mange kunder med paypal kan være du kun har 100 besøgene om dagen eller lavere  ingen billeder på sden men så sælger man jo ingen vare , det ksoter penge at starte .

Vi snakkede ikke kvalitet - men bare, hvad der var muligt.

Desuden var EMNET ikke, om man kunne få succes - EMNET var, om det skulle være sværere og/eller dyrere at starte i MLM.

Og jeg prøvede bare at påpege, at det heller ikke er SVÆRT eller DYRT at starte en webshop eller en affiliate-side op.

Og du bliver ved med de flyers. Du har lige brugt flere uger på at fortælle os, hvor meget man kan opnå med SEO. Hvorfor skulle man så bruge penge på flyers?

Du modsiger dig selv - taler uden om emnet - og nægter at tage den info til dig, som bliver givet.

Jeg forstår ikke helt, hvor du vil hen med disse debatter i MLM trådene - ud over at fortælle, at man ikke må være hemmelig - men den forstod vi allerede for en måned siden.

-----

Jeg prøvet skam at få tråden på rette spor igen, jeg tror dog ikke mit forsøg lykkes ,da jeg så han ikke forstod cammila og henning mv.

Måtte jeg gøre mit forsøg for at redde tråden .

Hold nu op med dette loves guld og grønne skove og husk kvalitet webhotel kræves mv vis det skal være stabilt mv. som iværksættere at starte det er ikke gratis og prøv ikke at smadre tråden med at love for meget , for der vil altid få debatten ud ad vinkle og det er MLM denne her tråd omhandler .

Hver gang en tråd siger noget nærmeste er gratis og det er det ikke,  går en tråd i stykker og derfor er det intet med MLM modstand at gøre, har bare set for tit over alt på amino.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 22:51 | Låst

Rune Gjersvik:

Mvh. Rune.

Tak - men ved ikke om henstillingen hjælper, men jeg håber!

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 22:57 | Låst

Mikael christiansen:

Måtte jeg gøre mit forsøg for at redde tråden .

Det klarer jeg Mikael - dette er en af de, for mig at se, de mest seriøse debatter omkring MLM/NWM i lang tid og det forventer jeg den forbliver med at være. Jeg har stor respekt for de fleste af indlæggene her, da folk gør en helhjertet indsats med gode begrundede input.

Vi har set jeres synspunkter omkring, webshops, webhoteller osv - det er dermed uddebatteret og ikke interessant i tråden længere Smile

Køb ren argan olie her

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:08 | Låst

H€nning:

Rune Gjersvik:

Mvh. Rune.

Henning, at du ikke har blandet dig i flere timer, undskylder ikke din stikkende bemærkninger fra da du kom ind i denne debat. Du har osse før, været lidt for smart at høre på, og lad venligst være med at beklage dig over det herinde i tråden, så debatten kan forsætte med trådstarterens emne.

Entrepreneur - Jan:

Rune Gjersvik:

Mvh. Rune.

Jan, hvis man ikke opfører sig ordentligt her, efter at man er blevet advaret, så kan en blokering/karantæne forekomme.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:15 | Låst

Rune Gjersvik:

H€nning:

Rune Gjersvik:

Mvh. Rune.

Henning, at du ikke har blandet dig i flere timer, undskylder ikke din stikkende bemærkninger fra da du kom ind i denne debat. Du har osse før, været lidt for smart at høre på, og lad venligst være med at beklage dig over det herinde i tråden, så debatten kan forsætte med trådstarterens emne.

Entrepreneur - Jan:

Rune Gjersvik:

Mvh. Rune.

Jan, hvis man ikke opfører sig ordentligt her, efter at man er blevet advaret, så kan en blokering/karantæne forekomme.

Mvh. Rune.

hvorfor sendte du det så ikke på pm

Side 11 ud af 21 (205 indlæg)