Yees Henning - nu er du ENDELIG ved at forstå det - for det er jo PRÆCIS kostprisen vi sælger vores varer til. ;-) At vi så får lidt provision EFTERFØLGENDE - for at have anbefalet produktet, det synes jeg er smart - og synd for jer "first hand" erhvervsdrivende, at I ikke har den mulighed. Jeg har så YDERMERE muligheden for at give venner, familie, naboen og komplet fremmede den samme mulighed for at få lidt provision ved at anbefale produktet videre - endnu en mulighed, som jer "first hand" erhvervsdrivende ikke har. (I prøver godt nok, med jeres "Anbefal-til-en-ven-knapper" og "synes-godt-om-knapper mv. - men det er jo bare et sølle forsøg på at skjule det - som vi andre siger åbenlyst)
OK - jamen i så fald må der jo være noget om det, når studerende uden erhvervserfaring sidder og griner af noget. Hvis du nu kunne komme med en analyse der viste, at x-antal procent af de universitetsstuderende havde prøvet MLM og de efterfølgende gav det tommelfingeren nedad - så ville den bemærkning måske kunne bruges til noget konstruktivt. Men som den bare står der, og flagrer uden substans og nuancer, så er det mest grinagtige faktisk, at en voksen mand bruger dette til at underbygge sine argumenter.
|
Camilla Grønberg:Hej Jan
Problemet med MLM er at der ikke er nogen former for krav til uddannelses baggrund, salgskvaliteter eller noget og folk starter for at tjene en masse penge uden at have nogen ide om hvor meget det kræver og hvad det egnetlig kræver.
Kvaliteten og seriøsiteten i firmaet er baseret på dens ansigt udad til og det kan jo være hvem som helst. Når der ikke kræves noget af folk.
Mange ender med at have kastet penge i noget, de ikke får noget ud af, samt at virksomheden bag (navnet) får et dårligt ry.
Samtidig er det at skulle sælge til familie og venner en rigtig dårlig ide.
Hvis du derimod laver en webshop er der måske en mulighed der, men så længe der bliver erhvervet nye medlemmer hele tiden så bliver markedet meget hurtigt mættet.
og så er det kun dem som startede det hele som tjener penge på det.For mig er MLM ikke iværksætteri, men kun løfter om at drømme kan blive opfyldt.
Iværksætteri er at kunne tænke selvstændigt og få ideer og det er der mange der starter med MLM der ikke kan. Håber det hjalp på dit spørgsmål.
Så evig har du ret det i lave beløb gør de bare starter uden iværksættere iver og masser vis der starter uden mål ødelægger det for MLM.
Korrekt har tupper vare mv. været jeg ved ikke hvor mange år , men mange starter de starter tit uden deres iværksættere mål , ja det er dyrere når skal have CVR nummer dankort mv. men så har man også hele verden som sin markedet og det koster flere penge er folk tit mere sat ind i tingene når de ejer det hele selv og det er ikke lige noget man starter op på 100 dage men hopper ud bare nu uden nogle viden i MLM .