Hej Jan, Som jeg foreslog dig tidligere synes jeg du bør træde frem ved at give dit fulde navn og en væsentligt mere uddybet profilbeskrivelse - så vi kan se hvem det er vi fodre her ! Endvidere synes jeg du bør træde mere frem med din baggrund: Det man får oplyst om dig er følgende: Beskæftiger mig med salg og udvikling af kosmetiske produkter, samt distribution af special produkter til Helsebranchen. Det bør du udbygge væsentligt som trådler måske du har en web-site med dette med den kan jeg ikke se ? mvh john |
john sommer:Hej Jan,
Som jeg foreslog dig tidligere synes jeg du bør træde frem ved at give dit fulde navn og en væsentligt mere uddybet profilbeskrivelse - så vi kan se hvem det er vi fodre her !
Det har jeg nu ikke bidt mærke i at du har ytret ønske om, men min intention med tråden er helt åben beskrevet i mit opstartende indlæg hvor der blandt andet står:
Hvad vil jeg så bruge tråden til?
Jeg vil gerne danne mig et overblik over folks holdninger, så jeg ved starten af et MLM/NM selskab kan tage højde for de erfaringer som andre har gjort sig og med seriøs eftertanke tage alle seriøse indlæg med ind i overvejelserne omkring hvordan tingene skal præsenteres.
Debatten drejer sig om oplevelser og meninger omkring MLM/NWM ikke om hvem jeg er, men jeg er en der gerne vil gøre hvad jeg kan for at skyde et nyt MLM/NWM selskab godt fra start.
Jeg vil ikke rekruttere på Amino, det er under ingen omstændigheder hensigten. Når jeg har etableret MLM/NWM og hvis jeg finder det formålstjensteligt at træde frem med det, så bliver det naturligvis med en profil der signalerer dette og med alle de informationer som folk måtte have behov for at vide for at danne sig et indtryk af forretningen
john sommer:Endvidere synes jeg du bør træde mere frem med din baggrund:
Det man får oplyst om dig er følgende:
Beskæftiger mig med salg og udvikling af kosmetiske produkter, samt distribution af special produkter til Helsebranchen.
Jamen det er min baggrund som jeg mener har relevans her på Amino. Jeg er også klart af den overbevisning, at jeg produktmæssigt og kvalitetsmæssigt er rimeligt fremsynet og jeg kan altid holde hovedet højt f.s.a. kvalitet og funktionalitet af de kosmetiske produkter jeg udvikler.